Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر چه افراد و طوایف مختلفی با حمایت ها و هزینه های زیاد در انتخابات گذشته مجلس از تاجگردون، گوشه چشمی به انتخابات شورا و طلب حمایت از وی را داشته اند، اما تنها تاجگردون است که می داند خوابی که دیده اند تعبیر نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آفتاب جنوب،شاید بازهم در برابر این قلم، پادوهای مجازی، کانالها و خرده سایت های اجاره ای به سمت و سوی فحاشی،توهین ها و تمسخر مجازی روی آورند، که به قول اون یارو گفتنی خیالی نیست، بگذار تا بگویند هر آنچه دل تنگشان می خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست بردن به قلم و بازی با کلمات و واژه ها بر روی کاغذ، این بار از سر احساس خطری است که مدتی ، آوار شده بر ذهن پر دغدغه راقم!!!
در محافل گوناگون گهگاهی می شنویم و اطلاع پیدا می کنیم که جریان وابسته به نماینده و دفتر وی، در تکاپوی بستن لیستی برای انتخابات شوراها هستند.

گرچه این لیست علنا منتشر و رسانه ای نمی شود (به دلایل مختلفی از جمله انتظار توابین سیاسی، کارتل های اقتصادی و مالی و ...از حمایت های وی ) و نانوشته می ماند تا روز آخر و ساختمان فرمانداری!!!! اما در بستن و جمع بندی آن شکی نیست.

حال در وهله اول حمایت آشکار یا پنهان از افراد و نامزدهای مورد نظر از سوی تاجگردون و تفکر نزدیک به وی طبیعی تلقی می گردد و حتی پذیرفتنی هم باشد.اما بحث و خطری که از آن صحبت شد فراتر از معرفی اشخاص و بستن لیست توسط وی خواهد بود.

اگر چه افراد و طوایف مختلفی با حمایت ها و هزینه های زیاد در انتخابات گذشته مجلس از تاجگردون، گوشه چشمی به انتخابات شورا و طلب حمایت از وی را داشته اند، اما تنها تاجگردون است که می داند خوابی که دیده اند تعبیر نخواهد شد.

از آن گذشته قطعا وی کنار این مهم بی تفاوت نخواهد گذشت و از کسانی علنا یا در نهان حمایت خواهد نمود.حال نحوه پشتیبانی وی آن خطری است که آینده شهر را تهدید می کند.

حمایت از افراد ضعیف، وابسته، غیر مستقل، بی اراده!!!اما چرا؟

تاجگردون با این عمل اولا آنان را به اسارتی چهارساله در زندان تهدید، تطمیع، در جهت خواسته های لاحق خود و نزدیکان در خواهد آورد.
دو تحقیر و عرض اندام در برابر بزرگان و جریانات سیاسی مختلف از اصولگرا گرفته تا اصلاح و اعتدال!!!

در این وجیزه اما مطالبه کمک و دلسوزی برای آینده شهر و شهروندان پر دغدغه را از ریش سفیدان جریانات بزرگ قومی، سیاسی، اجتماعی خواستار بودیم.

ولی متأسفانه با پیگیری هایی که انجام شده، بزرگان طوایف، بلکه بزرگان سیاسی، خاصه اصلاح طلب، دنباله رو همان خط خطرناک، در بحث انتخابات شورا هستند، با این تفاوت که افرادشان فقط تابلوی اصلاح طلبی، طوایف تابلوی بویراحمدی، باوی، و از همه مهمتر ترک داشته باشند.و ضعف در بحث مدیریتی، تخصص و تعهد هم به کنار،تابلو رو بچسب

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، رئیس کمیسیون قضایی مجلس از ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان خبر داد.

موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

 وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازاتها پرداخته است.

 

 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است