Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@09:43:12 GMT

محورهای ترافیکی شهرستان اندیمشک بهسازی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۹۵۶۲۷

محورهای ترافیکی شهرستان اندیمشک بهسازی شد

شهردار اندیمشک گفت: با هدف توسعه خدمات شهری و تأمین نیازهای شهروندان طرح توسعه خدمات شهری اجرا و مسیرهای ترافیکی اندیمشک بهسازی شد.

محمد رضا پاپی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراندیمشک، اظهار داشت:شهرداری اندیمشک برای رشد خدمات شهری و تأمین نیازهای شهروندان بر بخش‌های مختلف شهری نیازمند ایجاد منابع پایدار مالی به شیوه و میزان مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:شهرداری اندیمشک علی رغم کمبود منابع مالی با پیگیری‌های صورت گرفته، متناسب با نیاز شهروندان امسال برنامه‌های مناسب و شاخصی را در شهرستان طراحی و به اجرا رسانده است.

شهردار اندیمشک با بیان این که با هدف توسعه خدمات شهری و تأمین نیازهای شهروندان طرح توسعه خدمات شهری اجرا و مسیرهای ترافیکی اندیمشک بهسازی شد،عنوان کرد: به همین جهت در سال گذشته، بیشاز 150 میلیارد ریال برای توسعه و بهسازی معابر شهری اندیمشک اختصاص و مناطق مختلف شهری در کوی ولایت و مناطق جدید شهری و برخی معابر اصلی شهر آسفالت شد.

وی افزود: هم چنین،طرح بهسازی کانال کوی ولایت اندیمشکبا هدف کنترل سیلاب‌های فصلی وخروج کوی ولایت از بن بست ارتباطی وزیباسازی فضای شهری اندیمشک، در این شهرستان آغاز شد.

پاپی بیان کرد: عملیات اجرایی بهسازی این کانال به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در دو فاز طراحی و به اجرا رسیده است که عملیات اجرایی فاز اول این طرحدر ابتدای سال 1394 و به منظور هدایت آب‌های سطحی و سیلاب‌های بالا دست و هم چنین فاضلاب مناطق کوی ولایت و کوی رسالت آغاز و در سال 1395 به پایان رسید.

وی گفت: پس از تکمیل و بهره برداری از فاز اول طرح بهسازی کانال کوی ولایت اندیمشک وبه علت کمبود اعتبار، عملیات اجرایی فاز دوم آن تاکنون آغاز نشده بود که با پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه آغازو تادو ماه آینده این طرح به صورت کامل تکمیل وبه بهره برداری می‌رسد.

شهردار اندیمشک ادامه داد: هم چنین،6 میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتباراتاین طرح عمرانی در فاز اولاز منابع مالیسال گذشته شهرداری اندیمشک تأمین و مابقی اعتبارات مورد نیاز آن از در آمدهای جاری شهریو حمایت‌های مسئولان استانی و شهرستانی تأمین و اختصاص یافتهاست.

وی افزود:این کانال در یک مسیر درون شهری و پرتردد شهرستان و در مجاورت کمربندی شرق اندیمشک به عنوان یکی از مهم‌ترین مسیرهای ترافیکی استان خوزستان،قرار داشت وبه علت عدم رسیدگی مناسب در طول سال‌های مختلف،بهلجن زار و نیزار و یکمعضلزیست محیطی درون شهری تبدیلو راه ارتباطی کوی ولایت و کوی فرهنگیان که دو منطقه مهم شهر اندیمشک می‌باشند را از هم جدا کرده بود.

پاپی بیان کرد:به همین جهت، طرح ساماندهی کانال کوی ولایت اندیمشک مورد توجه قرار گرفت وبا احداث این کانال و ساماندهی مسیرهای اطراف آن، ضمن رفع مشکلات زیست محیطی، چهره ورودی استان و شهرستان زیبا سازی شدو با بهره برداری کامل از آن، خدمات ترافیکی مورد نیاز اندیمشک تا میزان قابل توجهیتقویت شد.

شهردار اندیمشک عنوان کرد: بیش از این نیز،عملیات آسفالت کوی ولایت این شهرستان با 15 میلیارد ریال اعتبار و به کار بردن 40 هزار مترمربع آسفالت گرم با کیفیت طراحی و به اجرا رسیده بود تا معابر این بخش از شهرستان که مدت‌ها از آسفالت مناسب بی بهره بودند از خدمات شهری مناسب برخوردار شوند.

انتهای پیام/

R41468/P1336/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه در خیابان لاله خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه پایانه باقوشخانه در منطقه ۱۰ یکی از مجموعه‌های استراتژیک حمل‌ونقلی است، اظهار کرد: این مجموعه سال‌ها پیش احداث شده است و هم‌اکنون نیاز به بهسازی و توسعه دارد که این هم در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه در منطقه ۱۰ اصفهان افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: حمل‌ونقل به منزله شریان‌های حیاتی کشورها و چشم‌انداز توسعه نمادی بنیادین شهری و بدیهی‌ترین نشانه‌های سطح توسعه در رویکرد توسعه شهری بسیار حائز اهمیت است و نقش پایانه‌های درون شهری در این امر بسیار مهم است.

صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه وجود پایانه در شهرها، از اصلی‌ترین نیازها و مطالبات مردم است، خاطر نشان کرد: پایانه‌ها به‌عنوان مفصل ارتباطی درون شهری در بهبود وضعیت ترافیک، کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی شهرها و ایجاد امنیت، آرامش، هدایت و مدیریت سفرهای درون شهری نقشی سازنده و ارزنده‌ای ایفا می‌کند.

کد خبر 745542

دیگر خبرها

  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • وقوع حادثه ترافیکی در قندوز
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • وقوع رویداد های ترافیکی در ۳ ولایت افغانستان
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود