Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز در حاشیه افتتاح ورزشگاه بزرگ پارس گفت: به مردم استان فارس و شهر شیراز تبریک می گویم که امروز پس از سال ها انتظار و با تلاشی که در این دو سال اخیر به صورت ویژه و فوق العاده توسط دولت تدبیر و امید انجام شد این ورزشگاه بزرگ و زیبا به دستور رییس جمهور افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ورزشگاهی که ساختش از 20 سال پیش آغاز شده بود و تا دو سال پیش کمتر از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشت امروز با این شکل زیبا و کاملا استاندارد و با دستور رییس جمهور محترم مورد استفاده جامعه ورزش و فوتبال دوستان استان فارس قرار می گیرد.

وزیر ورزش و جوانان استان فارس را یکی از استان هایی دانست که در زمینه ورزش دارای استعدادهای زیادی است و افزود: در رشته فوتبال، این استان در دو سه دهه گذشته همیشه جایگاه خوبی داشته و دو تیم آن در لیگ برتر حضور داشته اند اما متاسفانه به دلایل مختلف امروز در لیگ های پایین تر بازی می کنند ولی بازیکنان خوبی از این استان در تیم های لیگ برتری بازی می کنند.

وی ادامه داد: امروز که در این استادیوم هستم به وجد آمدم و احساس غرور می کنم که چنین ورزشگاه زیبایی در کشور ساخته ایم و به مردم عزیز استان فارس تحویل می دهیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: استادیوم پارس از لحاظ زیبایی، ارزش و ظرفیت تماشاگر چهارمین ورزشگاه کشور پس از آزادی تهران، نقش جهان اصفهان و یادگار امام تبریز است و در کنار استادیوم ثامن مشهد و غدیر اهواز و 25 استادیوم 15 هزار نفری دیگر که 15 تای آن افتتاح شده است برای ما امکان میزبانی مسابقات بین المللی را فراهم می کند.

دکتر سلطانی فر گفت: یکی از رویدادهای مهمی که باید از این به بعد خیلی جدی تر برای گرفتن میزبانی آن اقدام کنیم مسابقات جام ملت های آسیا است که با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال ما در رنکینگ اول آسیا قرار دارد و همچنین باشگاه های ما وضعیت خوبی دارند و دربی ما بزرگترین دربی آسیا به شمار می رود، این حق مسلم مردم ما است که میزبانی این مسابقات را داشته باشند که امیدارم بتوانیم سال 2023 میزبان این مسابقات باشیم.

دکتر سلطانی فر تصریح کرد: این سخت افزارها و استادیوم ها این امکان را به ما می دهد که میزبان رویداد های مهم دیگر هم باشیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: افتتاح این ورزشگاه یکی از دستاوردهای بزرگ دولت تدبیر و امید است و حق مردم استان فارس و شهر شیراز بوده که از همچین امکاناتی برخوردار باشند و امیدوارم از این امکانات خوب استفاده کنند تا در سال های آینده شاهد حضور تیم های استان فارس در لیگ برتر و بازیکنان این استان در تیم های مختلف به ویژه تیم ملی کشورمان باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم

محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان مورد واگذاری سرخابی‌ها گفت: سوم اردیبهشت، روز واگذاری سهام دو باشگاه است و تا آن روز مشخص نیست که چه سازمان و گروهی مالک کدام باشگاه می‌شوند.

او ادامه داد: اختیار خصوصی سازی باشگاه‌های سرخابی به سازمان خصوصی سازی واگذار شده است و شایعاتی که در فضای مجازی در مورد کمالکان دو تیم شنیده می‌شود روز سوم اردیبهشت تعیین تکلیف می‌شود و مالکان دو باشگاه مشخص می‌شوند. در واقع واگذاری ۲ باشگاه پر طرفدار تهرانی از آرزو‌های هواداران فوتبال بود که در دوره‌های قبل و دولت‌های قبلی محقق نشده بود و در دولت فعلی و از زمان حضور آقای هاشمی در وزارت ورزش و جوانان عزم بر واگذاری جدی بوده و هست و به زودی این دو باشگاه واگذار خواهند شد.

اسبقیان در مورد اینکه آیا وزارت ورزش در هیئت مدیره دو باشگاه نقش خواهد داشت یا خیر گفت: ما به دنبال دخالت و حضور در هیئت مدیره و این حرف‌ها نیستیم ما طبق نظر وزیر محترم ورزش، دنبال باشگاه داری­ نیستیم و نقش نظارتی داریم و باید به وظایف دیگر وزارت رسیدگی کنیم.

او افزود: تمام تلاش وزارت اقتصاد و وزارت ورزش و همه بدنه دولت و شخص رئیس جمهور حل مشکلات ورزش است و در این دوره اهمیت زیادی به ورزش داده شده است و مصوبات ورزشی در این دولت گویایی همه چیز است و ما در مورد وزارت اقتصاد نیز فقط کمک از آنها دیده ایم و امیدواریم با بودجه مناسب پروژه‌های ۵۰ یا ۷۰ درصدی را کامل کنیم.

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: دستور وزیر برای بازسازی ورزشگاه صادر شده است و باشگاه‌ها و تیم‌های ما برای دریافت مجوز حرفه‌ای نیاز به ورزشگاه استاندارد دارند و در مورد ورزشگاه جدید هم هر زمان ساخت آن را شروع کنیم در مورد جزئیات صحبت خواهیم کرد.

او در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی گفت: تمامی انتخابات در موعد مقرر برگزار می‌شود و امروز هم یک فدراسیون سه گانه در نهایت آرامش و با حضور تمام اعضاء برگزار شد و بقیه فدراسیون‌های ورزشی هم در موعد مقرر برگزار می‌شود و بر اساس زمانبندی فدراسیون ژیمناستیک در تاریخ ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود و فدراسیون انجمن‌های ورزشی هم مراحل پایانی را می‌گذراند و همینطور فدراسیون انجمن‌های رزمی نیز در تاریخ ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

اسبقیان در پایان ضمن رد شایعه استعفای سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: استعفایی از خانم شادی پریدر به دست ما نرسیده است و از نظر ما ایشان سرپرست فدراسیون هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سیامک: باید ببینیم برای چه به تراکتور آمده‌ایم
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال