Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:24:03 GMT

بوفون: فکر نمی‌کردم در نوکمپ کلین شیت کنم

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۹۶۲۰۵

بوفون: فکر نمی‌کردم در نوکمپ کلین شیت کنم

جانلوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس مدعی شد که از نتیجه به دست آمده در نوکمپ تعجب کرده زیرا او انتظار نداشته که بتواند کلین شیت کند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت دو تیم در تورین با برتری 3-0 یووه به پایان رسیده بود و شب گذشته نیز بازی در نهایت با تساوی 0-0 تمام شد. این در حالی بود که بارسا فشار زیادی آورد ولی دفاع خوب یوونتوس مانع گلزنی و ایجاد خطر می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا در مرحله قبلی رقابت ها، شکست 4-0 را با نتیجه 6-1 جبران کرده بود و به دنبال کسب چنین نتیجه ای نیز بود ولی در نهایت موفق به رسیدن به آن نشد و بوفون نیز از اینکه حریف نتوانست حتی یک گل بزند تعجب کرد.

او گفت:" جدا از نتیجه، ایمان ، شخصیت و رویکرد تیم ما فوق العاده بود. صعودمان به دور بعد اعتماد به نفس بالایی به ما می‌دهد. فکر می‌کنم وقتی بازی رفت با نتیجه 3-0 به پایان رسید، شانس خوبی داشتیم ولی واقعا فکر نمی‌کردم در نوکمپ کلین شیت کنیم.

وقتی مقابل تیمی به این قدرتمندی قرار می‌گیرید که چنین گزینه هایی در خط حمله دارد، فکر می‌کنم که طبیعی است یک یا دو گل بخورید. اینکه توانستیم بارسلونا را در طول 180 دقیقه متوقف کنیم نشان می‌دهد واقعا تیم محکمی هستیم.

روند رشد ما چند سال پیش شروع شد و باید ادامه پیدا کند. مطمئنا نمی‌تواند پس از این شکست متوقف شود. همه چیز به ما بستگی دارد، سرنوشتمان در دست خودمان است. وقتی حرف از جام می‌شود نیز همینطور. جدا از انگیزه، که بخشی از هویت یوونتوس است، ما با پرس کردن و ایجاد خطر سعی داریم بیشتر اروپایی باشیم."

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا تقریبا 9 ماه پس از مصدومیت شدید از ناحیه زانو، در آگوست گذشته، در بازی امشب مقابل کادیز به دروازه رئال مادرید بازگشت.

آسیب جدید به زانوی راست او در ماه مارس گذشته، بازگشت او را کمی بیشتر به تأخیر انداخت، اما بالاخره فرصت بازی کردن او مقابل هواداران رئال رسید. با این حال کورتوا در نیمه اول کار زیادی نداشت.

او زیاد کار دشواری نداشت و موقعیت خطرناکی روی دروازه‌اش شکل نگرفت. با این حال، چهار دقیقه پس از شروع نیمه دوم، واکنش درخشان او در موقعیت تک به تک با کریس راموس دیده شد.

این دروازه‌بان بلژیکی پس از اشتباه ادر میلیتائو، از دروازه خارج شد و ضربه خطرناک مهاجم کادیز را با پای چپش مهار کرد. او یک گل را برای رئال خرید تا در بازگشت به دروازه، ستاره تیمش در این بازی باشد.

این مهار و بسته نگه داشتن دروازه در بازی مقابل کادیز برای این ستاره بلژیکی بسیار مهم بود، او می‌دانست که چنین عملکردی تا چه اندازه می‌تواند روی اعتماد به نفس او اثر بگذارد.

اکنون باید ببینم که کارلو آنچلوتی چگونه می‌خواهد این وضعیت را مدیریت کند و چه برنامه‌ای برای کورتوا خواهد داشت. این مربی قبلا تایید کرد که آندری لونین چهارشنبه در بازی برگشت مقابل بایرن به میدان خواهد رفت اما در حال حاضر چهار بازی دیگر تا پایان لیگ در پیش است که احتمالاً مربی ایتالیایی از آن‌ برای بکارگیری بیشتر کورتوا استفاده خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا