Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله ابراهیم امینی روز پنجشنبه در جمع مسؤولان اجرایی همایش «بحران دریاچه نمک و پدیده گرد و غبار در حوضه مرکزی ایران» با اشاره به توسعه بیابان ها و از میان رفتن اراضی کشاورزی، خاطرنشان کرد: امروز کشورمان به شدت دچار تغییر اقلیم شده و مشکل گردو غبار نه تنها در شهرها بلکه در روستاها نیز بوجود آمده و سلامت مردم را با مخاطرات جدی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مدیریت منابع آبی می تواند شادابی و نشاط را به جامعه برگرداند، گفت: مشکل کمبود آب در کشور فقط با حرف زدن برطرف نمی شود و باید ضمن اقدامات مناسب، فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب نیز ترویج شود.
وی در پایان با اشاره به منابع محدود آب در کشورمان و عدم مدیریت و استفاده درست از همین منابع اندک گفت: کاشت درختان مقاوم در برابر خشکی نیز راهکار مناسبی برای بیابان زدایی و کاهش گرد و غبار است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
همایش «بحران دریاچه نمک و پدیده گرد و غبار در حوضه مرکزی ایران» روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه سالجاری با حضور جمعی از مسؤولان ملی و استانی و صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی در تالار شیخ مفید(ره) دانشگاه قم برگزار می شود.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) میمون نگون‌بختی که در خشکی توسط کروکودیل شکار شد!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: راز بقا tags # کروکودیل ، میمون سایر اخبار اگر این گنج پیدا شود همه مردم جهان تا زانو در طلا فرو می‌روند؛ ۹۹ درصد طلای زمین اینجاست! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد! داستان تکاملِ موجودی به نام «پدر»؛ حیوان‌ها پدر ندارند! (ویدئو) عجیب اما واقعی؛ صدای واقعی بیگ بنگ را بشنوید!

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاه‌ های عضو ستاد مدیریت بحران فومن
  • ۶۷۰ مدرسه در استان زنجان نیاز به مقاوم سازی دارند
  • لزوم مقاوم‌سازی ۱۰۰۰ کلاس درس در چهارمحال و بختیاری
  • (ویدئو) میمون نگون‌بختی که در خشکی توسط کروکودیل شکار شد!
  • چرا شهرداری تهران درختان پارک جنگلی سرخه حصار را قطع کرد؟
  • واکنش شهرداری به ادعای «قطع درختان و ساخت و ساز در سرخه حصار»
  • لزوم ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اصفهان/ فریدون‌شهر رکورددار بارش‌ها
  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • لزوم مبارزه با آفات مگس مدیترانه در باغات مازندران
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله