Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@23:41:29 GMT

سالن ووشو شهید مدافع حرم حامد کوچک‌زاده در رشت افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۹۶۷۶۰

سالن ووشو شهید مدافع حرم حامد کوچک‌زاده در رشت افتتاح شد

سالن ووشو شهید مدافع حرم گیلانی حامد کوچک زاده ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون ووشو در رشت افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت, مهدی علی‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن اختصاصی ووشو در رشت با تبریک به مناسبت بعثت رسول اکرم (ص) اظهار داشت: خوشحالم در خدمت جامعه ووشو گیلان و علاقه مندان به ورزش هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند من مبعوث شدم تا مکارم اخلاقی را توسعه دهم بیان داشت: باید این جمله پیامبر (ص) را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و اخلاق باید شرط اول زندگی ورزشکاران ما باشد.

وی با بیان اینکه جای چنینسالنی در گیلان خالی بود اذعان داشت: گیلان جزءمعدوداستان‌هایی بودکه باوجود تمامی پتانسیل‌ها و قهرمانان، از یک سالن اختصاصی ووشو بی‌بهره بود و راه اندازی این سالن می‌تواند به توسعه ورزش ووشو در این استان کمک کند.

علی‌نژاد امکانات سخت‌افزاری برای پیشرفت و توسعه ورزش را مهم دانست و تاکید کرد: علاوه بر بحث سخت افزاری، تربیت نیروی انسانی به‌وسیله مربیان نیز مهم است و اگر تربیت نیروی انسانی صورت نگیرد سالن‌ها و امکانات موثر واقع نمی‌شود.

رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه ورزش ووشو در استان گیلان دارای قدمت و سابقه زیادی است عنوان داشت: باید ارزیابی شود که چرا استان‌هایی که در ورزش ووشو تازه کار هستند از نظر فنی از استان گیلان جلوتر افتاده‌اند.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: امیدواریم حرکت رو به رشدی که در ورزش ووشو در استانگیلان آغاز شده است ادامه دار باشد و ثمره آن را در ورزش بانوان و آقایان مشاهده کنیم و استان گیلان در ورزش کشور بدرخشد.

وی با بیان اینکه نام این سالن ورزشی به نام شهید مدافع حرمشهید کوچک زاده مزین شده است بیان کرد: همه کسانی که در این سالن تمرین می‌کنند با دیدن نام این شهید به یاد آورند که خون‌های زیادی ریخته شده تا ما با آرامش به زندگی و ورزش خود برسیم.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتا پائز سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد.

وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و سپس بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.

نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت 9 صبح روز یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی کشورمان به سؤال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است داشتن کارت پوشش خبری وزارت ورزش و جوانان برای حضور اصحاب رسانه در نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران الزامی است.

رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه آغاز می‌شود که به‌عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • شهری با ۱۷ گود مقدس/ پرحاشیه‌تر از فوتبال!
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو-چین / ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد