Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام بانوان رده سنی جوانان در بخش کانو و کایاک از امروز 31 فروردین ماه در دریاچه آزادی برگزار می شود.تیم ملی آبهای آرام بانوان در آغاز دومین مرحله اردوی آمادگی خود به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا از امروز 31 فروردین ماه در دریاچه آزادی به آب می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرحله از اردو تا 21 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. سیما عروجی به عنوان سرمربی و ندا خلیلی به عنوان کمک مربی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

ساجده تبریزی، صدف مقدم پور، رسپینا قوی دل، سارا حسینی، ساقی خاقانی و ساغر خاقانی از تهران، الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور از گیلان، سما یاسمی از کرمانشاه و کیانا کمال زاده از هرمزگان در بخش کایاک و پریسا محمدزاده و سارا درختی از گیلان و پرستو مهنما از آذربایجان شرقی در بخش کانوکانادایی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم با اشاره به دومین پیروزی‌اش در مسترز مادرید گفت که تلاش می‌کند در ادامه هم از حضور در این مسابقات لذت ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور 37 ساله اسپانیایی در مورد صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید گفت: برخی چیزها خوب پیش رفت، برخی نه چندان. من راهی برای مقابله با این موضوع پیدا کردم. در ست سوم حتی با چند اشتباه توانستم غیرقابل پیش‌بینی‌تر بازی کنم. این موضوع روند مسابقه را تغییر داد.

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

وی اظهار داشت: اکنون حال خوبی دارم و از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. این برای من خیلی معنی دارد. سعی می‌کنم به رؤیاپردازی ادامه دهم. فردا روز جدیدی برای ادامه رؤیاپردازی و بازی مقابل این جمعیت شگفت‌انگیز خواهد بود. این برای من بی‌نهایت مهم است.

نادال در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسترز مادرید پدرو کاچین آرژانتینی را با نتایج 6 بر 1، 6 بر 7 (5 بر 7، 6 بر 3) شکست داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین