Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین در تشریح عامل تاخیر در احداث زیرگذر 15 خرداد گفت: اجازه نخواهیم داد که کیفیت فدای سرعت عمل در ساخت زیرگذر جایگزین پل پانزده خرداد شود و به همین جهت نیز جلسات مشترک مختلفی با مسئولان راه‌آهن برگزار کرده‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا احمدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیورامین مابه تشریح عامل تاخیر در احداث زیرگذر 15 خرداد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به این‌که مسیر بلوار شهید باهنر مسیر اصلی شهر ورامین است، تردد بسیار زیادی از محل پل سابق پانزده خرداد انجام می‌شود.

شهرداری و شورای شهر ورامین اجازه سهل‌انگاری در اجرای پروژه‌ها را نمی‌دهد

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین با بیان این‌که مدیریت شهری ورامین به افراد اجازه انجام سهل انگاری در اجرای پروژه‌ها را نمی‌دهد، اظهار داشت: افرادی قصد داشتند تا در قسمت‌های مختلف ساخت زیرگذرها و پل‌های پروژه قطار حومه‌ای تهران سرعت عمل را بالا برده ولی از کیفیت کار کم کنند.

وی ادامه داد: اجازه نخواهیم داد تا همانند پل امام رضا (ع)، در ساخت زیرگذر جایگزین پل پانزده خرداد نیز مشکلاتی به‌وجود آید تا بعداً هم بیت‌المال اصراف شده و هم این‌که زمان از دست برود تا نواقص و مشکلات برطرف شود.

اجرای یکی از دوربرگردان‌هامحل زیرگذر جایگزین پل پانزده خرداد بر خلاف نقشه‌ها و اصول مهندسی است

احمدی بیان کرد: در حال حاضر اجرای یکی از دوربرگردان‌ها در محل زیرگذر جایگزین پل پانزده خرداد بر خلاف نقشه‌ها و اصول مهندسی می باشد و به همین دلیل نیز تا زمان برطرف شدن مشکل جلوی ادامه فعالیت گرفته شده است.

وی افزود: جلسات مختلف مشترکی با مسئولان راه‌آهن داشته‌ایم تا این مشکلات به بهترین شکل ممکن و همچنین در سریع‌ترین زمان برطرف شود تا مسیر رفت و آمد عموم مردم باز شود.

رئیس شورای شهر ورامین تصریح کرد: یکی دیگر از علل کند شدن روند ساخت زیرگذر مورد نظر ایام نوروز و همچنین مناسبت‌های مختلف بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح روند ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر

دریافت 43 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6085893

دیگر خبرها

  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • تشریح روند ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • ۳۰۰کیلومتر راه روستایی استان کرمان در دولت سیزدهم احداث شد
  • رئیس جمهور صبح چهارشنبه عازم سریلانکا خواهد شد
  • رئیس جمهور این هفته به پاکستان و سریلانکا می‌رود
  • رئیس جمهور فردا به پاکستان و سریلانکا می‌رود
  • ساخت قبور جدید در آرامستان بهشت معصومه (س) قم