Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، سه پروژه عمرانی در روستاهای ‌بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، با حضور نماینده مردمشهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی ظهر امروز سه پروژه عمرانی در روستاهای شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین، عملیات اجرایی پارک روستای گوشه امامزاده قاسم(ع) و ساماندهی بلوار روستای سپیدار مرکزی شروع شد و آسفالت روستای منصور آباد دشت‌روم به نمایندگی از 28 روستا به بهره‌برداری رسید.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد در آیین کلنگ‌زنی پارک روستای گوشه امامزاده شاه قاسم(ع) با بیان اینکه امسال احداث پارک در روستاهای هم‌جوار شهر یاسوج در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: در همین راستا، شروع عملیات اجرایی احداث پارک در سه روستای شهرستان در دستور کار قرار گرفته و تلاش داریم پروژه احداث پارک در سه روستا را نیز تا شهریور ماه کلنگ‌زنی کنیم.

اسمائیل مرادی با اشاره به اینکه پارک روستای گوشه امامزاده شاه ‌قاسم(ع) در زیربنای پنج هکتار احداث می‌شود، افزود: اعتبار اولیه این پروژه 400 میلیون تومان بود که از این میزان 200 میلیون تومان تخصیص یافته است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد بیان کرد: در مجموع، حدود یک میلیارد تومان اعتبار برای احداث پارک روستای گوشه امامزاده شاه‌ قاسم(ع) موردنیاز است.

مرادی در آیین افتتاح پروژه آسفالت روستای منصورآباد دشت‌روم نیز با بیان اینکه این پروژه به نمایندگی از 28 روستای شهرستان بویراحمد افتتاح می‌شود، گفت: در این روستاها به میزان 577 هزار و 549 متر آسفالت با اعتبار 14 میلیارد و 400 میلیون تومان اجرا شده است.

وی افزود: از نیمه دوم سال 94 و با پیگیری‌های نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، سهمیه قیر رایگان برای روستاهای شهرستان بویراحمد در نظر گرفته شد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد در آیین کلنگ‌زنی پروژه ساماندهی بلوار روستای سپیدار مرکزی نیز با بیان اینکه ای پروژه به طول 1500 متر اجرا می‌شود، گفت: مبلغ اعتبار فاز نخست این پروژه 600 میلیون تومان است.

سپیدار مرکزی به بخش ارتقاء می‌یابد

غلام‌محمد زارعی نیز در این آیین با اشاره به اینکه روستای سپیدار مرکزی به عنوان یک مسیر اصلی مرکز استان را به شهرستان کهگیلویه وصل می‌کند، گفت: به منظور تسریع در اجرای پروژه ساماندهی بلوار روستای سپیدار، بنیاد مسکن از فردا کار تجهیز کارگاه را شروع کند تا این پروژه هر چه زودتر تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

غلام‌محمد زارعی افزود: سپیدار مرکزی از بزرگ‌ترین مناطق شهرستان بویراحمد است که قابلیت ارتقاء یافتن به بخش را داشته و پیگیری‌هایی نیز در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه سپیدار مرکزی در گذشته از لحاظ زیرسازی و بهسازی روستایی وضع نابسامانی داشت، افزود: بیش از 30 هزار متر مربع عملیات آسفالت در این روستا انجام شده و آسفالت سایر معابر آن نیز در دستور کار است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نصب روشنایی و توسعه فعالیت‌های مرکز بهداشتی درمانی سپیدار از دیگر مواردی است که پیگیری‌های زیادی در رابطه با آنها انجام شده است.

انتهای پیام/

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد

مدیرکل مدیریت بحران گلستان از آب‌گرفتگی معابر برخی روستاهای علی‌آبادکتول، مینودشت، گرگان، گنبدکاووس و فاضل‌آباد خبر داد و گفت: برخی محورهای روستایی شرق استان مسدود شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلستان، نعمت‌الله حاجی‌زاده، امروز - چهارشنبه پنجم اردیبهشت- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شدت بارندگی شب گذشته و طغیان رودخانه اوغان گالیکش که بخشی از مسیر آن از روستای بایلر این شهرستان مرزی عبور می‌کند، جاده دوم ارتباطی گنبدکاووس - کلاله مسدود شد.

وی افزود: هم‌وطنانی که قصد عزیمت به سمت شهرستان کلاله و گنبد را دارند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبد به کلاله (گالیکش و مینودشت) استفاده کنند.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان با بیان اینکه بخشی از پل ارتباطی سیدکلاته شهرستان رامیان بر اثر بالا آمدن آب و سیلاب تخریب شده است، گفت: فعلاً تردد در این مسیر امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: همچنین پل ورودی روستای اوقچی شهرستان کلاله و بخشی از مسیر ارتباطی روستاهای محدوده خالد نبی دچار آب‌شستگی و تخریب شده است و تردد در قسمت‌هایی به سختی انجام می‌شود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه پل ارتباطی قدیمی روستای سیدکلاته بر اثر شدت بارندگی‌ها شکسته شده است و تا اطلاع ثانوی تردد از آن امکان‌پذیر نیست، افزود: برای ساخت پل جدید این روستا ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی ضمن اشاره به انسداد پل روستای براین مینودشت، افزود: پل ورودی و قدیمی این روستا سال گذشته بر اثر بارندگی و سیل آبان سال گذشته تخریب و مسدود شد و هنوز هم گشایش پیدا کرده است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران گلستان، روستای براین در شش ماه اخیر، سه بار درگیرسیلاب شده که تبعات آن ورود این سیلاب به منازل و انبارهای مردم روستا بوده است.

وی اضافه کرد: بر اثر سیلاب و بارندگی شب گذشته همچنین جاده قورچای به شهر تاتار و روستای مختارزاده به ویژه در نواحی بالادست شهرستان رامیان مسدود شده است، از این رو تردد در این دو جاده تا اطلاع بعدی ممنوع است و رانندگان قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و از تردد غیرضروری خودداری کنند.

کد خبر 747511

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد