Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیدی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکودر مجلس شورای اسلامی، گفت: قطعاً افرادی که می آیند و در انتخابات شورای شهر کاندیدا می شوند، سرنوشت شهر و روستا در دست این افراد خواهد بود، لذا در این چهار سال افرادی به شورا بیایند پاک دست، کاری، متعهد و مسوولیت پذیر بوده و عشق خدمت به مردم و روستا را در دل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمداسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار ائل با اشاره به اهمیت وطیفه ای که هم اکنون بر دوش هیئت های نظارت برای بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای شهر می باشد، اظهار کرد: بارها به همکاران در هیئت های نظارت تاکید کرده ایم که به هیچ وجه تسلیم فشارهای بیرونی برای تایید یا رد صلاحیت ها نشوند.

وی ادامه داد: قطعاً افرادی که می آیند و در انتخابات شورای شهر کاندیدا می شوند، سرنوشت شهر و روستا در دست این افراد خواهد بود، لذا در این چهار سال افرادی به شورا بیایند پاک دست، کاری، متعهد و مسوولیت پذیر بوده و عشق خدمت به مردم و روستا را در دل داشته باشند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکودر مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه افرادی که گذشته شان دلالت بر این دارد که نباید در جایگاه مسوولیت قرار بگیرند، نباید اجازه ورود داشته باشند، گفت: این افراد در گذشته امتحان خود را پس داده اند، بنابراین اگر باز هم در جایگاه مسوولیت قرار گیرند باز هم دست به سوء استفاده و خیانت بزنند.

سعیدی در پایان تصریح کرد: هیئت های نظارت نباید روشی اتخاذ کنند که در آن، یکسری افراد فاقد صلاحیت وارد کار شوند، چون مردم به اعتماد وجود چنین هیئت هایی پای کار می آیند و در انتخابات شرکت می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد

دریافت 40 MB کد خبر 6091791

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است