Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تصادف مرگبار اتوبوس مشهد به اصفهان، دستگیری قاتل فراری پس از 10 سال، دستگیری سارقان محموله های قاچاق،دستگیری سارق مسلح تلفن همراه و موتور و دستگیری قاتل فراری بعد از گذشت 21 سال مهمترین اخبار حوادث امروز است. به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مشهد به سمت اصفهان در حرکت بود، هنوز 25 کیلومتری از سبزوار دور نشده بود که به علت برخورد با یک دستگاه کامیونت، واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این حادثه که برای اتوبوس اسکانیا به وجود آمد 12 مسافر کشته و 18 نفر مجروح شدند.
جزئیات حادثه را اینجا و اینجا بخوانید.
قتل در گلستان، دستگیری در هیرمند
در این پرونده که از سال 86 در استان گلستان درجریان است، مرد جوانی متهم است که به علت اختلافات خانوادگی مرد 52 ساله ای را کشته و از محل جنایت متواری شده است. در جریان رسیدگی به این پرونده سرانجام ماموران متوجه شدند که عامل جنایت در یکی از روستاهای هیرمند مخفیانه زندگی می کند. با شناسایی هویت قاتل فراری او دستگیر شد.
جزئیات این خبر را اینجا بخوانید.
تصادف مرگبار 20 تبعه غیرمجاز سوار بر پژو 405
صبح امروز یک دستگاه پژو حامل اتباع غیرمجاز افغانستانی در جاده بردسیر به گلزار واژگون شد. در این حادثه مرگبار سه نفر کشته و 17 نفر مجروح شدند.
جزئیات این خبر را اینجا بخوانید.
اعتراف سارق مسلح به قتل
در این پرونده سارق مسلح خودرو در شهر شوش استان خوزستان وقتی از سوی ماموران به جرم سرقت خودرو دستگیر شد، اعتراف کرد در جریان یکی از سرقت هایش صاحب خودرو پژو 405 را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.
جزئیات اعترافات این قاتل را اینجا بخوانید.
سرقت کالای قاچاق توسط پسرعموها
رسیدگی به این پرونده روز 22 فروردین با شکایت راننده کامیونی در کلانتری دولت آباد آغاز شد. در بررسی های اولیه مشخص شد سرنشینان پژو صندوقدار سد راه راننده کامیون در اتوبان امام علی (ع) شدند و پس از بستن دست و پای راننده او را در بیابان رها و محموله کامیون که پوشاک بوده است را به سرقت برده اند.
هوشیاری راننده کامیون در ثبت چند عدد از پلاک خودرو کافی بود تا اینکه سرنخ اصلی دست کاراگاهان پلیس آمده و آنها یکی از اعضای باند سرقت را دستگیر کنند.
جزئیات این سرقت، دستگیری عاملان اصلی سرقت و اعترافات آنها را اینجا بخوانید.
دستگیری قاتل فراری پس از 21 سال
در این پرونده جنایی که سال 75 در کنارک شکل گرفت، پسر جوانی در درگیری با یکی از اهالی منطقه با اسلحه مرتکب قتل او شده و پس از قتل از محل فرار می کند. این قاتل، پس از 21 سال در حالی که 40 ساله شده بود در مخفیگاهش در یک روستا شناسایی و دستگیر شد.
اعترافات این قاتل را اینجا بخوانید.
سرقت موبایل و موتور با اسلحه
با اعلام شکایت چند شهروند در چابهار از سرقت موتور سیکلت و گوشی تلفن همراه توسط یک سارق مسلح، موضوع در دستور کار پلیس این شهر قرار گرفت و سرانجام پسر جوانی که مسلحانه موبایل و موتور سیکلت سرقت می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
جزئیات سرقت های این سارق مسلح را اینجا بخوانید.انتهای پیام/




منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری

سرهنگ کریمی گفت: بعد از وقوع قتل در عنبرآباد سه نفر عامل مرتب با این قتل دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی، به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت