Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تربیت و آموزش ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی بااقتدار و برنامه‌ریزی امنیت انتخابات را فراهم می‌کند گفت: آموزش‌های توانمندسازی کارکنان در ناجا با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار امیرحسین یاوری ظهر امروز در مراسم پایان‌دوره آموزشی سربازان مرکز آموزشی مالک‌اشتر با اشاره به مراسم اجرا شده توسط کادرآموزشی و سربازان دوره آموزشی اظهار داشت: اجرای برنامه رژه، برنامه‌ریزی و مدیریت در درجه مطلوبی اجرا شد و این سربازان که به زودی وارد کار پلیس می‌شوند باید آموزش‌های این دوره را جدی بگیرند و در تمام طول خدمت خود از آنها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از همکاران ما در سطح کشور به سبب کوتاهی در آموزش و فراگیری رزمایشاتاعم از دفاع شخصی در مواقع مواجهه با عملیات شهید شده‌اند و همین سبب سربازان موظفند ابلاغیه‌هاآموزشی را به بهترین نحو بیاموزند.

معاون تربیت و آموزش ناجا تصریح کرد: سربازانی که امروز در مراسم پایان دوره آموزشی حضور دارند از امروز به بعد باید آماده مواجه شدن با هر قشر از افراد را داشته باشند و در این مدت ممکن است با افرادی خشن و یا خطرناک در عملیاتی مانند زورگیری، مرزبانی، عملیات‌های خیابانی، سرقت مسلحانه و غیره روبه‌رو شوند.

سردار یاوری ادامه داد: سربازان باید مواظب خودشان باشند که در مدت خدمت سربازی ضرر و زیانی برای خود ایجاد نکنند و در این مدت ممکن است با عملیات‌هایی مواجه شوند که دچار آسیب‌دیدگی روحی شوند که به این سبب پشنهاد می‌دهیم حداقل روزانه یک آیه از قرآن کریم تلاوت کنند تا قرآن کریم حافظ و آرامبخش دل‌هایشان باشد.

وی عنوان کرد: در محیط اداری کارهای جدی و واقعی به سربازان ابلاغ می‌شود که باید در انجام آنها نهایت دقت‌عمل را داشته باشند که مقدمات لازمه این کار را در دوران آموزشی در بر گرفته‌اند، دوران آموزشی می‌تواند ثمرات بسیاری برای سربازان داشته باشد.

معاون تربیت و آموزش ناجا خاطرنشان کرد: باتوجه به پیش‌رو بودن ایام انتخابات سربازان باید شرایط را جدی بگیرند و اخبار انتشاری را دقیق مورد بررسی قرار دهند و فراموش نکنند که فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی راهگشا و بسیار موثر است.

سردار یاوری بیان کرد: دوران کنونی دوران حساسی است و شاید این دوران با انتخابات سنوات گذشته متفاوت باشد و ما باید شاهد رویداد اتفاقات متفاوتی در روزهای آینده باشیم که بالا بودن سطح هوشیاری و دقت در این شرایط الزامی است، البته سربازان این دوره آموزشی دانش‌آموختگان مقاطع فوق‌دیپلم تا دکتری هستند و اطلاعات بالایی در مسائل دارند اما نباید بررسی اخبار محیط را فراموش کنند زیرا سربازان باید شرایط اقتصادی و اجتماعی پیرامون کشور را درنظر داشته باشند.

وی افزود: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی مزین است در حوزه تولیدات نیز اقداماتی انجام داده‌ایم که 2 پروژه از آنها امروز و در این مراسم به افتتاح می‌رسد، همچنین درحال بکارگیری مجموعه‌ای از تجهیزات و تکنولوژی‌ها هستیم.

معاون تربیت و آموزش ناجا ادامه داد: درحال حاضر در شرایط رو به رشدی هستیم که امیدواریم این رشد و تعالی استمرار یابد و استمرار آن وابسته به فعالیت سربازان و پرسنل مجموعه‌های آموزشی است.

انتهای پیام/

R41371/P1336/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان در راستای پرورش نگرش‌های محیط زیستی و نهادینه‌سازی مفاهیم مدیریت پسماند اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کودکان کرده است، گفت: سال گذشته ۱۵۱۲ نفر از دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی در این دوره‌ها شرکت کردند.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی و تجهیز مشترکین در راستای ارتقای کیفیت مشارکت و اعتلای فرهنگ زیست محیطی شهروندان اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در قالب‌های مختلف و اهدای زیرساخت‌های سخت‌افزاری به شهروندان کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت آموزش محیط زیست به خوبی در سطح جهان میان جوامع شناخته شده است، افزود: دوران کودکی اهمیت بسیاری در ایجاد نگرش‌های محیط زیستی دارد و آموزش حفاظت از محیط زیست در این دوران، راهی برای پرورش نگرش‌های محیط‌زیستی در انسان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: این سازمان در راستای پرورش این نوع نگرش اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان برای نهادینه‌سازی مفاهیم مدیریت پسماند با محوریت اهمیت تفکیک از مبدأ و تحویل اصولی آن کرده است.

ساکتی با بیان اینکه سال گذشته این دوره آموزشی ویژه ۱۵۱۲ نفر از دانش آموزان در مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی برگزار شد، گفت: شناسایی انواع پسماند، اهمیت کنترل شیرابه، اهمیت تفکیک از مبدأ پسماندها و تحویل اصولی آن، آشنایی با فرایند بازیافت هر یک از انواع پسماندها، آشنایی با مضرات ناشی از مدیریت ناصحیح پسماندها و شناسایی پسماندهای خطرناک از موضوعات این دوره آموزشی بوده است.

کد خبر 746622

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان