Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و هشتم لیگ برتر با برگزاری هفت دیدار آغاز شد که تا پایان نیمه نخست سقوط ماشین سازی به عنوان اولین تیم به لیگ دسته یک قطعی شده است.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز با برگزاری هفت دیدار همزمان در شهرهای مختلف برگزار شد. همه بازی های امروز از ساعت ۱۷:۴۵ آغاز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گسترش فولاد صفر - نفت تهران صفر

دو تیم تقریبا کم انگیزه گسترش فولاد و نفت در حالی مقابل هم قرار گرفتند که هر دو تیم در اندیشه باقی ماندن در نیمه نخست جدول هستند و امید کمی برای قرار گرفتن در رده چهارم جدول رده بندی دارند. این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ذوب آهن یک – ماشین سازی صفر

هر دو تیم انگیزه بالایی برای این دیدار دارند و برای پیروزی به میدان رفتند. ذوب آهن در پی کسب رتبه چهارم و ماشین سازی در پی فرار از سقوط و زنده نگه داشتن امیدهایش برای بقا است. ذوب آهن توانست نیمه نخست این دیدار را با حساب یک بر صفر پیروز شود. با تداوم این نتیجه ماشین سازی اولین تیم سقوط کننده به لیگ دسته یک لقب می گیرد.

جری بنگستون در دقیقه ۲۸ برای ذوب آهن گل زد.

سایپا صفر – صنعت نفت آبادان یک

یکی از کم اهمیت ترین بازی های لیگ برتر دیدار سایپا و صنعت نفت آبادان است. هر دو تیم تقریبا حضورشان در لیگ هفدهم را قطعی کرده اند. مصاف شاگردان فیروز کریمی و حسین فرکی در نیمه نخست با برد یک بر صفر صنعت نفت تمام شد.

برای صنعت نفت، رضا جبیره در دقیقه ۲۸ موفق به گلزنی شد.

فولاد خوزستان صفر – استقلال خوزستان یک

داربی اهواز، با دیدار قهرمان های سال های اخیر پیگیری شد. هیچ کدام از دو تیم خطر سقوط را حس نمی کنند و شانسی هم برای کسب سهمیه آسیا ندارند. نیمه نخست این دیدار تمام اهوازی با پیروزی یک بر صفر شاگردان سیروش پورموسوی خاتمه یافت.

برای استقلال خوزستان مهدی مومنی در دقیقه ۲۰ گلزنی کرد.

صبای قم صفر – سپاهان یک

یکی از مهم ترین بازی های هفته ۲۸ لیگ برتر مصاف صبا و سپاهان است. صبا برای فرار از سقوط و سپاهان برای رسیدن به رده چهارم تلاش می کنند. سپاهان موفق شد در نیمه اول با یک گل حریف خود را شکست دهد. صبا هم با شکست در این بازی یک فرصت خوب برای جدا شدن از انتهای جدول را از دست می دهد.

برای سپاهان مسعود حسن زاده در دقیقه ۴۰ گل زد.

سیاه جامگان صفر – پیکان یک

این دو تیم هم انگیزه های متفاوتی دارند اما شاگردان میثاقیان برای جدا شدن از انتهای جدول و باقی ماندن در لیگ برتر نیاز مبرمی به پیروزی دارند. با این حال نیمه نخست این دیدار حساس با شکست یک بر صفر سیاه جامگان تمام شد. این شکست شرایط سیاه جامگان در انتهای جدول را وخیم تر خواهد کرد.

برای پیکان گادوین منشا در دقیقه ۴۰ گلزنی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد

مدافع عنوان قهرمانی لیگ NBA در بازی نخست نیم‌نهایی کنفرانس غرب شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال مینه‌سوتا تیمبروولوز در بازی نخست از سری نیمه‌نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA صبح امروز (یکشنبه) در سالن بال آره‌نا، میهمان دنور ناگتس بود.

لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند

دنور، مدافع عنوان قهرمانی لیگ که در سری یک چهارم نهایی از سد لیکرز گذشته بود در بازی نخست نیمه‌‌نهایی با حساب 106 بر 99 شکست خورد. ستاره این بازی، آنتونی ادواردز، گارد جوان وولوز بود که 43 امتیاز و 7 ریباند برای تیمش کسب کرد. نیکولا یوکیچ، سنتر صربستانی دنور نیز 32 امتیاز، 8 ریباند و 9 پاس گل به نام خود ثبت کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • ارتش اسرائیل شکست را پذیرفت/ روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات/ شمار شهدای غزه به ۳۴هزار و ۶۸۳ نفر افزایش یافت
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا