Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- پل جهادگران خرم‌آباد امروز در حالی توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی افتتاح شد که بیش از یک سال است مردم شهر از این پل استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز پل جهادگران خرم آباد با حضور علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، هوشنگ بازوند استاندار لرستان، یحیی عیدی بیرانوند شهردار خرم آباد و مسئولان محلی و مردم افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بیش از یک سال است پل جهادگران زیر ترافیک رفته و مردم از آن استفاده می کنند.

پیش از آغاز رسمی مراسم افتتاح پل نیز شاهد تیکه پرانی مردمی بودیم که از کنار محل تدارک دیده شده برای برگزاری مراسم می گذشتند و نسبت به افتتاح این پل که مدت زیادی است مورد استفاده قرار می گیرد، اعتراض می کردند.

قبل از سخنرانی علی طیب نیا در این مراسم نیز یکی از مردم محلی منطقه فلک الدین در صحبت هایی خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پل جهادگران روی زمین های متعلق به من و وراثم بنا شده است.

وی با بیان اینکه زمین های ما دارای ۳۰ سند مادر است، تصریح کرد: انتظار داریم حق ما احقاق شود.

علی طیب نیا در پاسخ به معترضان موضوع تملک اراضی منطقه پل جهادگران اظهار داشت: لرستان در تاریخ شکوهمند ایران همیشه استانی موثر بوده است و مردم آن مردمی سلحشور هستند که همیشه از ارزش های اسلامی و مرزهای شرف و عزت این ملت دفاع کردند.

وی با بیان اینکه مردم لرستان شایسته زندگی بهتری هستند، تصریح کرد: دولت بنا دارد از همه فرصت ها برای تحقق این منظور استفاده کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خطاب به معترضان مسئله تملک اراضی منطقه با اشاره به اینکه در راستای رعایت حقوق شهروندی ما خود را مکلف به احقاق حقوق مردم می دانیم، یادآور شد: تعهد می دهم مشکل را حل کنم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین

رئیس کل بانک مرکزی از ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین امسال خبر داد و گفت: این به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا فرزین رئیس بانک مرکزی در جلسه هیئت دولت اعلام کرد: نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به 24 درصد کاهش یافته بود، در فروردین به 23 درصد رسیده است. 

او تأکید کرد: نرخ رشد پول نیز که سال گذشته 33 درصد بود، تا 16 فروردین امسال به 16 درصد کاهش یافته است. 

فرزین البته این را هم گفت که در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود 200 میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت 200 میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • چاپ ترجمه کتاب اقتصاددان آمریکایی درباره تحول در رفتار
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • دانایی و دارایی و تخصص اساس کار آموزش و پرورش باشد
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد