Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین نتایج آرای ترکیه‌ای هایی که در خارج از کشور زندگی می کنند و شبکه سازمان مخفی ترکیه که در کشورهای مزبور فعالیت فراوان دارند ارتباط نزدیکی وجود دارد. نماینده مجلس اتریش در یک نشست مطبوعاتی در وین گفت: دولت اتریش و دیگر دولتهای اروپایی که فعالیت سازمان مخفی ترکیه را در کشورهایشان آزاد می گذارند، در پیروزی جبهه آری همه پرسی اصلاح قانون ساسی ترکیه مقصر می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیتر پلیتز سخنگوی مسایل امنیتی حزب سبز اتریش و نماینده مجلس امروز در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرد: بین نتایج آرای ترکیه ای هایی که در خارج از کشور زندگی می کنند و شبکه سازمان مخفی ترکیه که در کشورهای مزبور فعالیت فراوان دارند ارتباط نزدیکی وجود دارد. کشورهایی مثل اتریش، بلژیک و هلند با بالاترین پاسخ اری برای اصلاح قانون اساسی رجب طیب اردوغان روبرو بودند.در اتریش 72,3 درصد از اتباع ترکیه به اصلاح قانون اساسی ترکیه پاسخ اری دادند. در انگلیس این آمار تنها 20,1 درصد اعلام شده است. این نماینده مجلس افزود: در کشورهایی مثل انگلیس، اسپانیا و سوید که فعالیت سازمان مخفی ترکیه کمتر بوده با بیشترین مخالفان به تغییر قانون اساسی ترکیه مواجه بودند. پیتر پلیتز، وزیر کشور اتریش را متهم کرده است که علیه چنین فعالیت های غیرقانونی انجمن‌های ترکیه که برای سازمان مخفی ترکیه کار می کنند اقدامی بعمل نمی اورد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار «اولیانوف» با مدیرکل آژانس اتمی با موضوع ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین امروز چهارشنبه در واکنش به سفر روزهای اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران با ارسال پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که در دیدار با «رافائل گروسی» درباره نیروگاه هسته‌ ای زاپروژیا و نتایج سفر وی به ایران گفتگو کرده است.

نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین در این خصوص نوشت: امروز با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی رافائل ماریانو گروسی دیدار کردم. ما در مورد نتایج سفر اخیر وی به ایران و همچنین برخی مسائل مربوط به نیروگاه زاپروژیا گفتگو کردیم.

ادامه دارد ....

کد خبر 6100702

دیگر خبرها

  • رئیس فراکسیون کارگری مجلس: درخواست ابطال مصوبه دستمزد کارگران به دیوان عدالت اداری داده شده
  • دیدار «اولیانوف» با مدیرکل آژانس اتمی با موضوع ایران
  • خبر جدید یک نماینده مجلس در خصوص اصلاح سیاست‌های ارزی/ دولت و مجلس به توافق رسیدند؟
  • کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه چند عضو دارد؟ ۱۲ یا ۱۳؟
  • اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس، گام مهمی در روند قانون‌گذاری است
  • مژده به کارگران ، مجلس بیخیال تعیین حقوق کارگری شد
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید