Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، علیرضا منصوریان پس از شکست یک بر صفر مقابل تراکتورسازی در نشست خبری گفت: با گروه فنی و سرپرست و مدیرفنی قبل از کنفرانس مطرح کردیم و درموردش بحث می‌کردیم یکی از زیبایی‌های فوتبال بی رحمی است و وقتی از فرصت ها استفاده نکنید روی بی رحمی را می‌بینید. در نیمه اول می‌ توانستیم دو گل بزنیم در نیمه دوم هم جز یک ضربه سر که رحمتی دفع کرد شرایط برابر بود و کم در جریان بازی رحمتی را دیدیم و روی خلاقیت ابراهیمی گل خوردیم و ما در مورد این مساله صحبت می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل از عملکرد بازیکنانمان راضی هستیم 4 روز یکبار بازی می‌کنیم و در آسیا هم حضور داریم . می‌توانستیم در این بازی برنده شویم اما از فرصت ها استفاده نکردیم.
وی در مورد اینکه استقلال امروز همان تیم همیشگی نبود، گفت:ما کار خودمان را می‌کردیم، اگر به گل می‌رسیدیم جریان بازی عوض می‌شد اما وقتی گل نزدیم باید جریان مسابقه را مدیریت می‌کردیم ضمن اینکه به فکر بازی سه‌شنبه‌مان با تیم الاهلی امارات در آسیا هم می‌بودیم. ما امروز باید جریان بدنی بازیکنان و همچنین نتیجه مسابقه امروز را مدیریت می‌کردیم. نتیجه بازی امروز برایمان مهم بود، استقلال روال عادی خود را طی می‌کرد. باید به تراکتورسازی گل می‌زدیم تا جریان بازی عوض می‌شد اما وقتی گل نزدیم، همان شکل مدیریتی بازی را انجام دادیم.
منصوریان تصریح کرد: گل تراکتورسازی هم روی یک کار تاکتیکی نبود بلکه روی خلاقیت یک بازیکن به ثمر رسید. در شرایط بازی کاملاً مسلط به بازی بودیم. باید سه بازیکن تراکتورسازی را مهار می‌کردیم. فرزاد حاتمی، محمد نوری و کیانی را مهار کردیم تا توپ به ابراهیمی و گودرزی کم برسد. در زدن ضربات آخر باید دقت بیشتری می‌کردیم. چند بار با دروازه‌بان حریف تک به تک شدیم. در نیمه اول و بخشی از نیمه دوم هم عملکرد خیلی خوبی داشتیم.
منصوریان تاکید کرد: ما تا به حال حتی به سه روز استراحت هم نرسیده‌ایم و دغدغه اصلی ما بازی با الاهلی است. انصافا امروز عملکرد داور هم خوب بود و ما باید به فکر این باشیم که بازیکنان ریکاوری خوبی داشته باشند.
وی تاکید کرد: بازی با الاهلی یک بازی ملی است و باید منافع کشور ایران در نظر گرفته شود. ما با تیمی بازی داریم که سال گذشته نایب قهرمان آسیا شده است و باید بستری فراهم کنیم که در آن مسابقه با شرایط خوب به میدان برویم.
منصوریان درخصوص درگیری اواخر مسابقه بین بازیکنان تراکتور و استقلال گفت: بازیکنان که نباید کار عجیب و غریب انجام بدهند. نتیجه امروز عادلانه باید صفر صفر می‌شد ولی شاید شرایط در مسابقات به شکلی شود که بازیکنان عصبانی بازی کنند یک جوانک وارد زمین شد که من اسم او را هم نمی‌دانم و کاش او به امید ابراهیمی احترام می‌گذاشت.
وی افزود: از بزرگترهای تراکتورسازی تشکر می‌کنم که خیلی‌ جاها بازی را مدیریت کردند و لی آن جوان باید خودش را مدیریت کند من نمی‌گویم به ابراهیمی اجازه بازی می‌داد ولی باید احترام بازیکن ملی را نگه می‌داشت. من حتی منتظر بودم که آن جوان به سمت ما حمله کند ولی آخرهای لیگ همیشه این اتفاقات می‌افتد.
منصوریان درخصوص اعتراض ابراهیمی به داور گفت: او به داور اعتراض نمی‌کرد بلکه وقتی بازی استپ می‌شد جریان مسابقه را به هم تیمی‌هایش توضیح می‌داد. ابراهیمی یکی از بهترین بازیکنان با اخلاق ایران است و در این یکسال هیچ کس چالشی از او ندیده است.
سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا لیگ برای شما تمام شده است، گفت: ما کاملا در لیگ حضور داریم و دو سال پیش همین وزشگاه یادگار امام به من درسی داد که تا آخرین لحظه بجنگم و امید داشته باشم. هفته بعد تراکتور با سپاهانی بازی دارد که خودش مدعی چهارمی است و ما محکم به مصاف پدیده می‌رویم تا برنده شویم. احساسم این است که هفته بعد دوباره جای ما و تراکتورسازی عوض می‌شود.
منصوریان درمورد اینکه استقلال در سه بازی اخیرش مقابل گسترش، صبا و تراکتورسازی مالکیت توپ را مثل همیشه در اختیار نداشت، گفت: ما با برنامه به مسابقات می‌رویم در بازی با صبا علاقه‌ای نداشیم که فشرده و با پرسینگ بالا بازی کنیم زیرا باید به فکر چهار روز بعد هم باشیم. می خواستیم در بازی با صبا به نتیجه ایده‌آل برسیم. در چند بازی نیمه بدی داشتیم مثل بازی با گسترش، تراکتورسازی نیمه دوم پیکان با این حال استقلال با برنامه بازی می‌کند. لیگ اکنون رو به اتمام است و وضعیت بدنی بازیکنان را می‌بینیم تیم‌هایی به جز تراکتورسازی که در فینال جام حذفی نیستند. هشت روز یکبار بازی می‌کنند و استراحت دارند اما ما چهار روز یکبار مجبوریم به میدان برویم. این فشردگی مسابقات ما است می‌خواهیم با تمام توان بازی کنیم. در بازی با تراکتورسازی هم به دنبال گلزنی بودیم تا پس از آن توپ را بدوانیم و تراکتور دنبال توپ بدود.
وی افزود: استقلال هنوز هم یکی از فیت‌ترین تیم‌های ایران است ما در ازبکستان و در بازی با سایپا و تراکتورسازی و گسترش عملکرد بدنی خوبی داشتیم. فشردگی مسابقات را تحمل می‌کنیم از عملکرد بازیکنانم راضی هستم البته در برخی از مسابقات مثل این بازی نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم.
سرمربی استقلال درمورد جو ورزشگاه تراکتورسازی گفت: جو تراکتورسازی را دوست دارم، جو خیلی خوبی است فارغ از هر نتیجه‌ای این یک نشاط است شاید امروز ما برنده می‌شدیم با این حال این جو خوبی است. به جز تهران در هیچ شهر دیگری مثل تبریز این جو را ندیده‌‌ام در تهران در بازی‌های ملی و بازی‌هایی که استقلال و پرسپولیس به امتیاز نیاز دارند بیش از صد هزار نفر تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند.
منصوریان درمورد اینکه نگرانی‌هایی قبل از بازی در مورد جو ورزشگاه داشتید گفت: ما نگرانی نداشتیم ما خودمان از بافت آذری هستیم و آن را می‌شناسیم اینکه نهادهای نظارتی هم مراقبت می‌کردند از آنها هم ممنونم. جو تراکتورسازی مثل جو لیورپول است و آن را دوست دارم.
وی درمورد آینکه مکان دارد آیا روزی در تبریز مربیگری کند گفت: نمی‌دانم پناه بر خدا.
سرمربی استقلال درمورد شرایط لیگ شانزدهم گفت: ما در لیگ شانزدهم برای سومین بار حضور در ‌آسیا را تجربه کردیم پیش از آن با نفت این فضا را تجربه کردیم در نفت هواداران استقلال به ما محبت کردند و ما را تنها نمی‌گذاشتند اما در استقلال صد هزار هوادار همیشه آماده حمایت هستند. امیدوارم الاهلی را ببریم و روزهای خوبی را برای استقلال می‌بینم. استقلال آماده یک اتفاق خیلی جدید است.
در پایان نشست خبرنگاران تبریزی برای منصوریان دست زدند.
انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در رابطه با دیدار هفته پایانی استقلال با پیکان بهترین راهکار انتخاب خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

حجازی: فقط استقلال،بدون پس‌وپیش/ به خاطر تیمم از خارج برگشتم

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران به انجام خواهد رسید، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال