Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-07@10:48:14 GMT

اولویت کشتی آزاد با مسابقات کشورهای اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۰۲۳۹۳

اولویت کشتی آزاد با مسابقات کشورهای اسلامی است

سرویس ورزش پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد در حالی ترکیب اعزامی به دو رویداد مهم پیش رو را تایید و نهایی کردند که اولویت آنها بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی است.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار امیدواری به عملکرد تیم‌های ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه برنامه های مدون کشتی آزاد از ابتدای سال جدید به خوبی آغاز و تا امروز اجرایی شده که ما با یک هدفگذاری دقیق و برنامه ریزی شده باید یک به یک در میادین پیش رو حضور یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما هم اکنون دو مصاف بین المللی و مهم را در پیش داریم که به دلیل فاصله زمانی اندک و با توجه به مهره‌های حال حاضر کشتی آزاد، باید با دقت خاصی در چینش ترکیب تیم‌های ملی عمل می کردیم. البته این کار با هماهنگی و مشورت اعضای شورای فنی و کادر فنی تیم ملی صورت گرفت و هم اکنون دو تیم مجزا و البته مشترک در برخی اوزان را مهیای این دو میدان کرده ایم.

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد ادامه داد: رقابتهای قهرمانی آسیا مثل همیشه برای ما اهمیت دارد، اما بیشتر تمرکز ما به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی است، چراکه در باکوی آذربایجان برگزار می شود و مطمئنا تیم میزبان از بهترین مهره های خود در این مسابقات استفاده خواهد کرد. در نتیجه می توان گفت اولویت با بازیهای همبستگی است.

جوادی در پایان با انتقاد از تغییر قوانین از سوی اتحادیه جهانی نیز گفت: متاسفانه وضعیت به گونه ای شده که این تغییرات مکرر، باعث سردرگمی و گیج شدن علاقمندان به کشتی و حتی مربیان و کشتی گیران شده است. ضمن اینکه رد پای رقبای دیرینه ما همچون روسها نیز در اعمال این تصمیمات در اتحادیه جهانی نیز دیده می شود که امیدواریم فدراسیون کشتی ایران بتواند در این مصاف دیپلماتیک با روسها موفق عمل کند.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، ترکیب تیم های ملی کشتی آزاد اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا و بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم:یونس سرمستی و رضا اطری (قهرمانی آسیا) حسن رحیمی و یونس سرمستی(بازی‌های کشورهای اسلامی)

۶۱ کیلوگرم:بهنام احسان پور (قهرمانی آسیا)- مسعود اسماعیل پور (بازی‌های کشورهای اسلامی)

۶۵ کیلوگرم: میثم نصیری و مهدی یگانه جعفری (قهرمانی آسیا) میثم نصیری (بازی‌های کشورهای اسلامی)

۷۰ کیلوگرم: حامد رشیدی (قهرمانی آسیا)مصطفی حسین خانی (بازی‌های کشورهای اسلامی)

۷۴ کیلوگرم: بهمن تیموری (قهرمانی آسیا) پیمان یاراحمدی (بازی‌های کشورهای اسلامی)

۸۶ کیلوگرم: علیرضا کریمی (قهرمانی آسیا) حسن یزدانی (بازی‌های کشورهای اسلامی)

۹۷ کیلوگرم: حسین شهبازی (قهرمانی آسیا) امیر محمدی (بازی‌های کشورهای اسلامی)

۱۲۵ کیلو گرم: کمیل قاسمی و یداله محبی (قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی)

رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا روزهای ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت در شهر دهلی‌نو هندوستان و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی نیز روزهای ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در شهر باکو آذربایجان برگزار می شود.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏توسعه روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های سفر به گامبیا است

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در ایکس، نوشت: به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی به گامبیا در غرب قاره آفریقا سفر کردم. ‏شعار این دوره از اجلاس "ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو پیرامون توسعه پایدار" است.

وی افزود: ‏در بانجول علاوه بر سخنرانی و تبیین مواضع کشورمان در نشست عالی، با دیگر وزرای خارجه و مقامات کشورهای اسلامی بر مباحث توسعه پایدار کشورهای اسلامی، بررسی چالش‌های جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در غزه تمرکز داریم.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: ‏توسعه روابط با کشورهای قاره آفریقا با بهره‌گیری از ظرفیت دیپلماسی چندجانبه از دیگر اولویت‌های این سفر است.

کد خبر 6096502 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ‏توسعه روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های سفر به گامبیا است
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!