Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@23:41:13 GMT

دکوراسيونِ 3 آپارتمانِ شيک و يک خوابه

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۰۲۷۶۲

خبرگزاري آريا - وب سايت زيبايي خانه: امروزه اغلب خانواده ها در خانه هاي آپارتماني زندگي مي کنند که اغلب آپارتمان ها متراژ کوچکي دارند و طراحي دکوراسيون داخلي آن ها تا حدودي دشوار است؛ در ادامه اين مطلب دکوراسيون داخلي 3 آپارتمان شيک و زيبا يک خوابه با طراحي مدرن و متفاوت را مشاهده خواهيد کرد.




ايده هاي زيادي براي طراحي دکوراسيون داخلي خانه هاي آپارتماني وجود دارد و شما مي توانيد با کمک اين ايده ها بدون در نظر گرفتن متراژ آپارتمان طراحي داخلي کاربردي و شيکي را در فضاي خانه آپارتماني خود ايجاد کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






در طراحي داخلي آپارتمان اول از رنگ هاي زيبا و آرامش بخش استفاده شده است و اين آپارتمان شيک و زيبا داراي دکوراسيوني کاربردي است. فضاي بين آشپزخانه و اتاق نشيمن توسط ديوار اپن کاشي کاري شده اي از يکديگر جدا شده اند و آشپزخانه داراي طراحي ساده و متفاوتي مي باشد.










طراحي دکوراسيون اتاق خواب در عين سادگي جذابيت خاص خودش را دارد و وجود گياهان طبيعي با گلدان هاي خاکستري رنگ فضاي شيک و آرامش بخشي را در اتاق خواب ايجاد کرده است.







در طراحي دکوراسيون سرويس بهداشتي اين آپارتمان از طرح کاشي ساده و خاکستري استفاده شده است و علاوه بر اين فضاي حمام داراي طراحي مدرن و متفاوتي است. استفاده از دکوراسيون خاکستري در همه بخش هاي اين آپارتمان فضايي يکپارچه و مدرني را ايجاد کرده است.







آپارتمان دوم در شهر مسکو واقع شده است ؛ طراحي دکوراسيون اين آپارتمان به سبک دکوراسيون مينيماليستي است. براي استفاده بهينه از فضاي اتاق نشيمن و آشپزخانه قفسه اي با رنگ سياه روي ديوار مشترک بين آشپزخانه و اتاق نشيمن نصب شده است.







در طراحي دکوراسيون آشپزخانه از رنگ سفيد استفاده شده که رنگ سفيد باعث بزرگ تر و تميز تر به نظر رسيدن فضاي آشپزخانه شده است. در فضاي آشپزخانه ميز ناهار خوري با رنگ سياه قرار داده شده است که ترکيب رنگ سفيد و سياه در آشپزخانه باعث تکميل شدن زيبايي دکوراسيون داخلي اين آشپزخانه کوچک شده است.









استفاده از رنگ هاي روشن در فضاي اتاق خواب يکي از ويژگي هاي مثبت طراحي دکوراسيون اين اتاق خواب است و علاوه اين فضايي از اتاق خواب به عنوان اتاق مطالعه در نظر گرفته شده است و اين روش در طراحي دکوراسيون را مي توان از عاقلانه ترين روش ها براي استفاده بهينه از فضا تلقي کرد.































آپارتمان سوم در شهر از کيف در اوکراين واقع شده است که در طراحي دکوراسيون داخلي اين آپارتمان در مقابل رنگ پس زمينه تک رنگ از رنگ هاي خيره کننده اي استفاده شده است. طراحي کاربردي و ساده از مشخصه هاي بارز اين آپارتمان است و علاوه بر اين در طراحي اتاق نشيمن و اتاق خواب مبلمان با طرح ساده به چشم مي خورند.






















در اين مطلب دکوراسيون سه آپارتمان شيک با طراحي داخلي کاربردي و ساده را مشاهده کرديد که اميدواريم اين دکوراسيون ها مورد توجه تان قرار بگيرند و بتوانيد با ايده گرفتن از آن ها براي فضاي آپارتمان خود دکوراسيوني متفاوت و خيره کننده اي را طراحي کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!

ثبات نسبی بازار مسکن و کاهش انتظارات تورمی باعث کساد شدن بازار بخر و بفروش‌ها شده و به گفته واسطه‌های ملکی، برای آپارتمان‌هایی که با قیمت‌های اعلامی جدید عرضه می‌شوند مشتری چندانی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، فروردین امسال توقع مدنظر دلالان از بازار مسکن شهر تهران برآورده نشد. آن‌طور که واسطه‌های ملکی می‌گویند گروهی از متقاضیان سرمایه‌گذاری در بازار ملک که به شکل سنتی از نیمه دوم فروردین فعالیت خود را به منظور ارزیابی وضعیت این بازار آغاز می‌کنند با این برآورد که بازار مسکن در سال جاری ظرفیت رشد چندانی در مقایسه با بازارهای رقیب ندارد از خرید ملک منصرف شدند.

در حال حاضر تقاضای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن کاهش محسوسی در مقایسه با سال‌های گذشته دارد. با این حال به گفته مشاوران املاک، عده‌ای از بخر و بفروش‌ها فایل‌های زیر قیمت را در مناطق شمالی تهران خریداری و با سود بیش از نرخ تورم، آپارتمان مدنظر را فایل می‌کنند.

تقاضای مصرفی خرید مسکن نیز پس از رشدهایی که از اواخر سال ۱۳۹۶ آغاز شد و ادامه یافت به نوعی از بازار حذف شده است. با این اوصاف به نظر می‌رسد بازار ملک در اردیبهشت کم‌رونق‌تر از مدت مشابه سال گذشته باشد.

فروردین سال گذشته تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی در پایتخت ۱۷۵۷ فقره بود. اردیبهشت نیز ۴۳۵۹ فقره خرید و فروش آپارتمان در تهران انجام شد. اسفند ۱۴۰۲ این تعداد ۶۱۷۹ فقره بود.

درخصوص قیمت نیز طبق اعلام بانک مرکزی، میانگین قیمت هر متر مربع مسکن شهر تهران در فروردین و اردیبهشت پارسال به ترتیب ۶۶.۴ میلیون و ۷۵.۳ میلیون تومان بود. این رقم تا پایان سال به ۸۱.۴ میلیون تومان رسید که در مقایسه با اسفند سال قبل از آن ۲۴.۸ درصد رشد یافت.

با توجه به تورم عمومی حدود ۴۰ درصد و رشد حدود ۲۴ درصدی قیمت مسکن در پایتخت ارزیابی کارشناسان و فعالان بازار مسکن این است که این بازار از ظرفیت لازم برای رشد برخوردار نیست.

یکی از مشاوران املاک فعال در منطقه ۱ تهران درخصوص وضعیت بازار ملک در اردیبهشت به ایسنا گفت: بازار مسکن بی‌مشتری است. با وجود آن‌که در مناطق شمالی تهران بعضا میزان افزایش قیمت آپارتمان با نرخ دلار سنجیده می‌شود امسال میزان رشد آن به اندازه بازار ارز نبوده است.  قیمت‌های پیشنهادی تقریبا ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به اسفند بالا رفته اما خریدار وجود ندارد.

وی افزود: در منطقه ۱ میزان خرید و فروش، قیمت را تعیین نمی‌کند بلکه دلالان به منطقه قیمت می‌دهند. یک سری سرمایه‌گذار، واحدها را خریداری می‌کنند و اجاره هم نمی‌دهند. برای آن‌که مالیات خانه خالی مشمولشان نشود مثل ماشین، آپارتمان را با سند وکالتی واگذار می‌کنند. بخر و بفروش‌ها بین خودشان معامله می‌کنند ولی سند نمی‌زنند.

یکی از واسطه‌های ملکی در جنوب شرق تهران نیز گفت: با آمدن سال جدید، قیمت ملک مقداری تغییر کرد ولی تعداد مشتری تغییر چندانی نکرد. البته رکود به شدت پارسال نیست. در دفتر ما تقریبا هفته‌ای یک مبایعه‌نامه (خرید و فروش) امضا می‌شود اما این‌طور نیست که بگوییم بازار رونق گرفته است. نرخ‌های اعلامی مالکان هم ۱۰ تا ۱۵ درصد تغییر کرده ولی هنوز تثبیت نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟
  • رستاخیز یکخوابه ها در تهران / اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در تهران؛ رستاخیز یکخوابه‌ها
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی