Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در طول هفته ای که گذشت، خبرهای مهم و اظهارنظرهای حساسی از سوی فرماندهان نظامی کشورمان بیان شد. خبرگزاری میزان-گروه سیاسی: در طول هفته ای که گذشت، خبرهای مهم و اظهارنظرهای حساسی از سوی فرماندهان نظامی کشورمان بیان شد که در ادامه مهمترین این خبرها را می خوانید:
پیکر مطهر سردار جانباز علی اکبر دانشیار جانشین رییس دفتر دبیر شورای عالی امنیت ملی در قبرستان وادی السلام نجف اشرف به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(بیشتر بخوانید)

جدیدترین دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور کشورمان رونمایی شد. (بیشتر بخوانید)
فرمانده کل سپاه طی حکمی سردار سرتیپ پاسدار «حمید اصلانی» را با حفظ سمت معاونت اجرایی کل سپاه، به ریاست مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منصوب کرد. (بیشتر بخوانید)

خط تولید کیف‌های «خود امدادی» و «دگر امدادی» نیروی زمینی ارتش با حضور فرمانده این نیرو افتتاح شد. (بیشتر بخوانید)

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به تشریح ویژگی‌های آخرین دستاوردهای دفاعی که صبح امروز با حضور رئیس جمهور رونمایی شد، پرداخت. (بیشتر بخوانید)

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور مقتدرانه ایران در آب‌های آزاد جهان، گفت: هیچ شناور بیگانه‌ای از دید پایگاه‌های دریایی ایران پنهان نیست. (بیشتر بخوانید)
وزیردفاع گفت: سیاست‌های تجاوزکارانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سبب بی ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا شده است. (بیشتر بخوانید)
سردار رمضان شریف با بیان اینکه همه اقدامات امدادرسانی سپاه در کنار اقداماتی بود که مجموعه های مسئول و مامور اعم از مجموعه های دولتی و خصوصی در مناطق سیل زده انجام دادند، خاطرنشان کرد: بحمدلله برآوردهای اولیه حاکی از این است که به زودی بخش عمده ای از مشکلات اولیه در مناطق سیل زده مرتفع خواهد شد. (بیشتر بخوانید)
طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش از سلاح تک تیرانداز نیمه اتوماتیک کالیبر ۵۰ «حیدر» و جدیدترین محصولات نزاجا رونمایی شد. (بیشتر بخوانید)
دبیر شورای عالی امنیت ملی، استفاده آمریکا از بمب های بزرگ و غیرمتعارف در افغانستان را نامشروع دانست و گفت: بمباران مردم و کشورها هرگز نمی تواند تقویت کننده امنیت ملی این کشور باشد. (بیشتر بخوانید)
سردار پاکپور گفت: سپاه با تمام توان و امکاناتی که در اختیار دارد در کنار سیل زدگان و خانواده های داغدیده خواهد بود. (بیشتر بخوانید)
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: اگر تهدید داعش به ما نزدیک شود پیش از رسیدن به مرزها، آن‌ها را نابود خواهیم برد. (بیشتر بخوانید)
رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با 29 فروردین روز ارتش، با حضور فرماندهان عالی رتبه ارتش و سپاه و رئیس جمهور کشورمان در جوار مرقد ملکوتی امام راحل (ره) برگزار شد. (بیشتر بخوانید)
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: اسکان موقت حادثه‌دیدگان، توزیع اقلام زیستی با حضور ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال انجام است و با تمام امکانات در خدمت مردم عزیز جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

یعقوب سلیمانی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان افزود: در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال‌احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.

سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو