Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم امینی‌پور پس از انتصاب خود به ریاست ستاد حسن روحانی در هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا پیرامون این انتساب و برنامه‌های در دست گفت: هنوز فردی را به عنوان قائم‌مقام خود مشخص نکرده‌ و چندگزینه را برای این سمت در نظر دارم. در واقع درحال حاضر در حال طراحی تشکیلات ستاد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه با ایجاد شور انتخاباتی باید حماسه ای دیگر خلق کنیم ادامه داد: ستاد آقای روحانی مستقل است، تنها اصلاح‌طلبان در کنار ما حضور ندارند و افراد با افکار مختلفی در ستاد درحال همکاری هستند.

رییس ستاد روحانی در هرمزگان با اشاره به اینکه بخش عمده ای از کمیته‌ها شکل گرفته است تصریح کرد: در حال حاضر ستاد شهرستانها را ساماندهی کرده‌ایم و در مدت قانونی مقرر برنامه آن‌ها را ابلاغ خواهیم کرد.

امینی پور در خاتمه گفت: فعالیت هایی که بومی و منطقه ای است که به نسبت هر منطقه متفاوت است. ما این فعالیت های بومی را هم‌چنین در قالب کمیته مشخص طراحی و در دست اجرا داریم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران بعد از ظهر امروز در همایش استانی هفته ملی سلامت در مازندران مردمی‌سازی سلامت را گامی در جهت برقراری عدالت عنوان کرد و گفت: ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند.

رضا صفری شعار هفته سلامت را سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت عنوان کرد و افزود: پزشک خانواده شهری در ساتان مصداق بارز این شعار است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند، تصریح کرد: کمک خیران تاثیرات شگرفی بر ارتقای حوزه سلامت دارد و در جدیدترین اقدام خیران در مرکز سلامت روستای آبلو نکا ۱۲ میلیارد تومان کمک کردند که قابل تقدیر است.

صفری با اشاره به اینکه با شعار مردمی‌سازی سلامت امکانات درمانی چندین برابر می‌شود، خاطرنشان کرد: با کمک صداوسیما و رسانه‌های مختلف، سطح سواد سلامت مردم را باید ارتقاء ببخشیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۰ درصد خدمات‌گیرندگان رضایت داشتند، تصریح کرد: با اجرای پویش مصرف ماهانه ویتامین دی، در حال حاضر وضعیت سطح ویتامین دی مردم استان تغییر کرده و رو به بهبودی است.

 

دیگر خبرها

  • شمش خم کن چیست؟
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت