Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:08:03 GMT

نانوایی های پلمب شده رباط کریم فک پلمب می شوند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۰۳۳۳۵

نانوایی های پلمب شده رباط کریم فک پلمب می شوند

رباط کریم- رییس کارگروه آرد و نان شهرستان رباط کریم گفت: نانوایی های پلمب شده رباط کریم در صورت طی روند قانونی و بهداشتی فک پلمب خواهند شد.

محمد ارجستانی، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نانوایی ها یکی از واحدهای ضروری و مهم برای تامین نیازهای مردمی است، گفت: هیچ ممنوعیتی برای احداث نانوایی در شهرستان رباط کریم وجود ندارد اما طبیعی است که این واحدها برای فعالیت حتما باید شرایط احداث را بر اساس دستورالعمل های صنفی و بهداشتی داشته باشند و روند قانونی را طی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات کارگروه آرد و نان شهرستان مقرر شد تمام نانوایی های غیر مجاز رباط کریم پلمب شوند و بنده روی اجرای قانون و پلمب واحدهای غیر مجاز تاکید دارم، چرا که بهداشت مردم موضوع قابل اغماضی نیست.

معاون برنامه ریزی و اداری، مالی فرمانداری رباط کریم گفت: در همین راستا چندین نانوایی غیر مجاز و فاقد جواز کسب در سطح شهرستان در روزهای پیش توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی رباط کریم و با همکاری اتحادیه نانوایان این شهرستان پلمب شد، این واحدها در صورت طی روند قانونی و بهداشتی فک پلمب خواهند شد.

ارجستانی افزود: البته این نانوایی های پلمب شده می توانند درخواست های خود مبنی بر احداث و راه اندازی نانوایی را به اتحادیه نانوایان ارائه کنند و پس از بررسی و بازدید از این واحدها و در صورت دارا بودن شرایط، موضوع درخواست در کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح شده و با تایید مصوبات کارگروه آرد و نان توسط کمیسیون نظارت شهرستان مجوز صادر خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: نظارت مستمر و تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایتمندی مردم در حوزه آرد و نان در اولویت کاری دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش آرد و نان در سفره مردم، اظهار کرد: از ابتدای شروع به‌کار در فرمانداری شاهد مراجعات مکرر مردمی در خصوص اعلام نارضایتی از فعالیت نانوایی سطح شهرستان بودیم که با توجه به اهمیت موضوع اقدام در این زمینه را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی جهت بالا بردن دانش فنی خبازان در چندین مرحله با پیگیری انجام شده نسبت به پشتیبانی قانونی درخصوص آرد اقدام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: به کارگروه آرد و نان شهرستان تکلیف کردیم تیمی متشکل از دبیر کارگروه و نمایندگان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و بهداشت به منظور نظارت و بازرسی های مستمر تشکیل شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بشدت با متخلفان برخوردهای قانونی صورت پذیرد چراکه تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایت‌مندی مردم در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد