Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ>سینما - ایسنا نوشت: ‏‎در پی انتشار غیرقانونی یک نسخه قاچاق از فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» با آرم «بازبینی ارشاد»، رضا درمیشیان تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم، ضمن اعلام شکایت خود از انتشاردهندگان این نسخه قاچاق متنی را منتشر کرد.

متن نامه رضا درمیشیان به شرح زیر است:

«فیلم «عصبانی نیستم!» را با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته‌ام، با مجوز رسمی وزارت ارشاد در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآورده‌ام،با استناد پروانه نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نمایش عمومی‌اش اقدام کرده‌ام و به سند حواله شورای صنفی نمایش و ثبت در این شورا برای اکرانش با سینماها قرارداد بسته بودم اما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

من فیلم زیرزمینی نساخته‌ام که راضی به توزیع زیرزمینی آن باشم، آن هم نسخه بازبینی قبل از نهایی شدن فیلم که نسخه نهایی نیست!

این اتفاقات ذره‌ای از انگیزه من را برای اکران عمومی و قانونی این فیلم در سینماهای کشورم کم نمی‌کند.

شکایتم از عوامل توزیع نسخه قاچاق «عصبانی نیستم!» را به ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی بصری و مراجع قضایی تقدیم کرده‌ام و تاکید می‌کنم که تمامی افراد ، سایت‌ها، کانال ها، صفحات اجتماعی، فروشگاه‌ها، گروه‌ها و ... که این نسخه غیر قانونی را منتشر، تکثیر و یا آپلود کنند، تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت و من همچنان منتظر نمایش «عصبانی نیستم!» در سینماها هستم.»

«عصبانی نیستم» با بازی نوید محمدزاده و باران کوثری محصول سال ۹۲ است که با وجود پروانه نمایش هنوز اکران نشده است.

«عصبانی نیستم!» داستان نوید، دانشجوی ستاره‌دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی‌اخلاقی‌های جامعه با خود تمرین می‌کند تا عصبانی نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه‌اش، ستاره را از دست ندهد.

57241

کلید واژه‌ها : کارگردانان سینمای ایران - سینمای ایران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی

سید هادی خاضعی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به دلیل اهمیت مسئله آب در کشور دولت سیزدهم تلاش‌های زیادی را برای رفع چالش‌های این بخش انجام داده است.

وی با اشاره به بخشی از این اقدامات در شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: پروژه‌های آبی در شهرستان نسبت به دوره‌های گذشته از لحاظ تخصیص اعتبار مالی و پیشرفت فیزیکی نسبتاً خوب هستند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری برخی از این پروژه‌ها در شهرستان باشیم.

خاضعی هشدار داد: در بخش آب‌های زیرزمینی شهرستان متأسفانه شاهد افت تراز آب هستیم و وضعیت منابع آب زیرزمینی نسبت به فروردین ماه سال گذشته و شرایط نرمال ۶ تا ۸ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: ممنوعیت کشت برنج تحت پوشش چاه‌های کشاورزی یکی از درخواست‌های جدی برای جلوگیری از افزایش افت آب‌های زیرزمینی است.

خاضعی افزود: برداشت آب از چاه‌ها برای انجام کشت برنج در حال آسیب زدن به سفره‌های زیرزمینی است.

وی تاکید کرد: باید کشت برنج با استفاده از آب‌های زیرزمینی در شهرستان متوقف گردد.

رئیس امور منابع آب شهرستان کهگیلویه گفت: نصب کنتور هوشمند بر روی چاه‌ها افزون بر کنترل و نظارت بر میزان برداشت آب‌های زیرزمینی از اضافه برداشت آب‌های این منابع به شدت جلوگیری می‌کند.

خاضعی افزود: با نصب کنتور هوشمند کشاورزان بیشتر از پروانه بهره برداری نمی‌توانند از چاه‌ها آب برداشت کنند.

وی در این نشست با اشاره به مشکلات ایستگاههای پمپاژ و سرآب بند جوهای سنتی ابراز داشت: این موضوع یکی از دغدغه‌های برخی از کشاورزان شهرستان بوده که نیاز به بررسی و همکاری‌های لازم نسبت به ترمیم آنها وجود دارد.

خاضعی صیانت از منابع آب‌های زیرزمینی و جلوگیری از حفر چاه غیرمجاز و پرو مسلوب المنفعه نمودن چاه‌های محفوره غیرمجاز را با توجه به اهمیتی که در جلوگیری از تشدید افت آب‌های زیرزمینی و کاهش منابع آبی و ایجاد فرو چاله‌ها و فرونشست زمین دارد، بسیار حائز اهمیت دانست.

رئیس امور منابع آب کهگیلویه پر و مسلوب المنفعه نمودن چاه‌های محفوره غیرمجاز، نصب کنتور هوشمند بر روی چاه‌ها و تمدید پروانه‌ها را از اولویت‌های کاری اداره مربوطه عنوان کرد.

کد خبر 6088552

دیگر خبرها

  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • بوفالوی عصبانی شیر را به هوا پرتاب کرد (فیلم)
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • کاهش منابع آب زیرزمینی و آبدهی رودخانه‌های لرستان
  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی