Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@23:28:36 GMT

عملکرد وزارت ارتباطات درخشان است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۰۴۵۶۱

استاندار کرمانشاه گفت: عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال‌های اخیر درخشان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، «اسدالله رازانی» در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: هر آدم منصفی قضاوت می‌کند که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه اصلی مسئولیتش چه در سطح کشور و چه در سطح این استان درخشان عمل کرده و در کنار مسئولیت اصلی‌اش به حوزه ایجاد اشتغال در بسترICT نیز ورود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رازانی با بیان این‌که مشکل اصلی استان موضوع بیکاری است، گفت: استان در حوزه ICT استعداد فوق العاده‌ای دارد و در دانشگاه رازی و جهاد دانشگاهی نیز کارهای خوبی انجام شده است.

وی با بیان این‌که در سفر رئیس‌جمهور به استان 12 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان پارک علم و فناوری استان به تصویب رسید، گفت: تکمیل این پروژه اعتبار بیشتری می‌خواهد که انتظار داریم وزارت ارتباطات در این خصوص به استان کمک کند.

«رضا رحیمی» معاون استانداری کرمانشاه نیز گفت: در این دولت 750 میلیارد تومان در حوزه ICT در استان سرمایه‌گذاری شده که بی‌نظیر است.

وی افزود: با زیرساخت‌های ایجاد شده، استان آماده جهش در حوزه فناوری و دانش بنیان است.

رحیمی به فعالیت‌های پارک علم و فناوری استان اشاره کرد و گفت: 470 شرکت تحت پوشش این مجموعه قرار گرفته‌اند که حدود 50 درصد آن‌ها در حوزه ICT فعالیت داشته‌اند.

وی با بیان این‌که استان به‌لحاظ ظرفیت‌های استانی در حوزه ICT وضعیت خوبی دارد، گفت: با توجه به زیرساخت‌های فراهم شده شرایط برای فعالیت این افراد مهیاست.

معاون استاندار کرمانشاه رفع مشکلات زیرساختی بازارچه‌های مرزی استان، کمک پست بانک به ایجاد اشتغال در روستاهای استان، تمرکززدایی فعالیت‌های حوزه ICT از مرکز را از خواست‌های استان عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: ظرفیت پهنای باند کشور حدود دو برابر شده است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا با افتتاح پروژه فیبر نوری قم، پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار می‌رسد و این پوشش تا پایان سال به ۱۴ میلیون خانوار خواهد رسید.

وی افزود: ظرفیت شبکه انتقال کشور در ابتدای دولت ۳۱.۵ ترابیت برثانیه بوده است که اکنون به بیش از ۶۰ ترابیت برثانیه رسیده است و حدود ۲۰ ترابیت برثانیه آن با تجهیزات داخلی توسعه یافته است.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه ظرفیت شبکه IP کشور دو برابر شده و از ۲۸ به ۵۵ ترابیت برثانیه رسیده است، گفت: ظرفیت پهنای باند کشور هم حدود دو برابر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی «عکس؛ رسانه عصر حاضر» برگزار شد
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • زارع‌پور: ظرفیت پهنای باند کشور دو برابر شده است
  • زارع‌پور: ظرفیت پهنای باند کشور حدود دو برابر شده است
  • کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه چند عضو دارد؟ ۱۲ یا ۱۳؟
  • جایگاه پنجم دانشگاه کردستان دربین دانشگاههای جامع وزارت علوم
  • حذف خط قرمز‌ها و تسهیل در فرآیند صدور مجوز نشریات دانشجویی / بودجه مجزایی برای حمایت نداریم+ فیلم
  • بروزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی با کمک اپرتورهای ارتباطی
  • فعالیت ۱۹ واحد و هسته فناور در حوزه دام و طیور
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود