Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، روز گذشته 31 فروردین ماه اولین جلسه کمیته عفاف وحجاب در سال 96 با حضور رحمانی مدیر آموزش وپرورش شهرستان بوکان برگزارشد .

فاطمه خلیلی دبیر کمیته حجاب وعفاف شهرستان بوکان در ابتدای جلسه طی سخنانی ضمن تبریم فرار رسیدن هفته شامخ معلم گزارشی از وضعیت حجاب وعفاف در در مدارس دخترانه این شهرستان ارائه داد واقدام انجام گرفته رکمیته حجاب وعفاف را تشریح نمود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمد رحمانی، مدیر آموزش وپرورش بوکان نیز در ادامه ضمن تبریک هفته سلامت وفرار رسیدن هفته شامخ معلم وقدر دانی از تلاشهای خداپسندانه وشبانه روزی اعضای کمیته حجاب وعفاف اظهار داشت : حجاب وعفاف زن را زیبنده ترین زینت زنان ویکی از بنیادی ترین مسائل جامعه می باشد .

وی افزود: عفاف و حجاب دو مقوله مهم است که در دین مبین اسلام و توسط بزرگان به انجام و اجرای آنها تأکید و اصرار شده و در بستر عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر است که سلامت اجتماعی و فرهنگی جامعه تأمین می شود.

مدیر آموزش وپرورش بوکان در ادامه ترویج، توسعه و تعمیق حجاب و عفاف را وظیفه تمامی دستگاه ها فرهنگی دانست و در ادامه گفت: حجاب و عفاف مانند گوهری است که ارزشش به واسطه قرارداشتن در درون صدف حفظ می شود و باید این پاکدامنی در رفتار، نگاه و کلام افراد نیز دیده شود.

در ادامه پس از اظهار نظر وابراز دیدگاههای اعضای حاضر در جلسه مواردی به عنوان مصوبات اولین جلسه حجاب وعفاف آموزش وپرورش شهرستان بوکان در سال 96 به تصویب رسید.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب

آفتاب‌‌نیوز :

 در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با رئیس پلیس کشور ضمن تاکید بر تداوم فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب و طرح نورِ فراجا، از کم کاری و کم تحرکی برخی از دستگاه‌ها گلایه شد.

در این نشست از پلیس به عنوان حافظ و ارتقاء دهنده امنیت روانی و اجتماعیِ ایران اسلامی تقدیر شد.

اعضای این کمیسیون ضمن قول همکاری در تقویت همه جانبه فراجا در راستای مواجهه موثر با آسیب‌های اجتماعی و حمایت از طرح نور، تاکید کردند: ضرورت انجام ماموریت‌های بر زمین مانده سایر دستگاه‌ها و متولیان در این زمینه به شدت احساس می‌شود؛ و نباید پلیس در این میان تنها بماند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • روایت اژه‌ای از جلسه با رئیسی و بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • رئیس قوه قضاییه: در بحث حجاب از فراجا خواسته شد به میدان بیاید
  • اژه‌ای: به فراجا در زمینه موضوع حجاب کمک کنیم
  • فراجا در موضوع حجاب صبر و حوصله به خرج دهد
  • هشدارهای مهم محسنی اژه ای درباره حجاب و عفاف؛ به فراجا کمک کنیم | می‌توانیم خود را کنار بکشیم و بگوییم «کی بود کی بود؛ من نبودم»؟!
  • توصیه به فراجا در موضوع حجاب | روایت یک جلسه مهم با رئیس جمهور
  • توصیه به فراجا در موضوع حجاب/ صبر و حوصله به خرج دهید
  • رئیسی: همه دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب به وظایف قانونی خود عمل کنند
  • دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب به وظایف قانونی خود عمل کنند