Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد پاسدار مرتضی عجم دشتی عصر پنج شنبه در گفت وگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج درهندیجان اظهار کرد:مردم در صحنه های حساس همیشه حاضر هستند نمونه اش همین حضور باشکوه وغیرتمند مردم شریف هندیجان در قدردانی از پاسدار جانباز سرهنگ گشتیلیان است که در قبرستان امامزاده عباس علی (ع) هندیجان جنوبی که پس از تشیع به خاکسپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی افزود:رزمندگان اسلام ذخیره های انقلاب وهشت سال دفاع مقدس هستند که در رکاب ولایت فقیه پایبند به آرمان های امام راحل وشهدا هستند.

وی بابیان رشادت های مرحوم پاسدار جانباز گشتیلیان گفت :این مرحوم پاسدار جانباز ورزمنده علیرضا گشتیلیان در دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه ها بود واز آب وخاک ایران اسلامی با پیروی از فرمایشات امام راحل دفاع می نمود ودر لباس مقدس پاسداری همچنان در خدمت ولایت و مردم بود.

عجم دشتی فرمانده ناحیه سپاه پاسداران هندیجان عنوان کرد:پاسداران وبسیجیان حافظان وسنگربانان این آب وخاک ایران اسلامی هستند وتا آخر عمرشان در پیمان با ولایت فقیه استوار هستند.

وی بااشاره به هوشیاری و آمادگی بسیجیان بیان کرد:برای دفاع از دستاوردهای امام وشهدا بسیجیان باهوشیاری وبصیرت در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند وباتمام وجود از مرزهای ایران دفاع خواهند کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز