Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@17:20:22 GMT

کنایه مشاور آیت‌الله‌هاشمی به احمدی‌نژاد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۰۵۴۶۳

غلامعلی رجایی مشاور مرحوم آیت الله هاشمی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، در کانال تلگرام خود نوشت: همچنان که پیش‌بینی می شد احمدی‌نژاد و بقایی رد صلاحیت شدند. به گمانم این رد صلاحیت مقدمه‌ای برای بازخواست قضایی احمدی نژاد، در رسیدگی به تخلفات دوره شهردار ی تهران و دو دوره ریاست جمهوری وی باشد.
به گزارش خبرآنلاین متن یادداشت تلگرامی غلامعلی رجایی به شرح زیر است؛
سلام به دوستان
دیشب شورای نگهبان ،اسامی شش تن از نامزدهای واجد صلاحیت حضور در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنان که پیش بینی می شد احمدی نژاد و بقایی رد صلاحیت شدند.
بگمانم این رد صلاحیت مقدمه ای برای بازخواست قضایی احمدی نژاد، در رسیدگی به تخلفات دوره شهردار ی تهران و دو دوره ریاست جمهوری وی باشد و رسیدگی به پرونده های موجود او را توسط قوه قضا در مرحله جدی تری قرار دهد.
من اهل پیش بینی نیستم ولی احتمال می دهم احمدی نژاد که بارها و بارها نشان داده تحمل یک استنطاق را هم ندارد با این رد صلاحیت وارد بازی پر آسیبی با نظام خواهد شد که بزودی علایمش را در سایتهایی که خریده _،که ویژگی یکی از ناشناخته ترینشان افشای بعضی اسناد امنیتی و اطلاعاتی است که بدلیل این دسترسی و سرعت دسترسی موجب حیرت مخاطبان شده است_و تحت کنترل دارد ،خواهیم دید.
الان که ساعت ده ونیم صبح جمعه اول اردیبهشت است در اخبار شبکه خبر شنیدم دولت ونزوءلا گرفتار آشوب و تظاهرات مردمی مخالفان خود است.چند نفر هم کشته شده اند.احمدی نژاد که احتمالا حالا پس از رد صلاحیت اش نسبتا فراغتی یافته سری به کاراکاس بزند.هم برمزار چاوز فاتحه ای بخواند!! و اگر صلاح دید مثل همیشه درتصمیماتی لحظه ای ،دستور ایحاد قبه وبارگاهی بر آن بدهد!!و هم در راستای سناریوی مدیریت جهانی و نقشی که به وی!!!داده شده جلوی این خونریزی ها را بگیرد .
بالاخره هرچه باشد،مردمی که بقول احمدی نژاد هوگوچاوز رییس جمهور سابقشان جزو313 نفر یاران امام زمان درموقع ظهور خواهد بود!! اینقدر به گردن او حق دارند که در چنین لحظاتی به مدد کشورشان بیاید!

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد برای مقابله با ریزگردها

پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در اقدامی نوآورانه برای مبارزه با پدیده مخرب ریزگردها همسو با اجرای مسئولیت‌ اجتماعی، طرح کشت تحقیقاتی و پایلوت ۱۰ هزار بوته گیاه کاپاریس در منطقه پیرامون را انجام داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی گاز ایران، این طرح که با هدف مقابله با ریزگردها اجرا شده، نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر پالایشگاه برای استفاده از راهکارهای نوآورانه محیط‌زیستی به‌منظور بهبود شرایط اکولوژیک منطقه است.

گیاه کاپاریس به‌دلیل تحمل زیاد در برابر خشکی و شوری، به‌عنوان گزینه‌ای ایدئال برای کاشت در مناطق بیابانی و خشک انتخاب شده است. این گیاه نه‌تنها در مقابله با ریزگردها مؤثر است، بلکه به‌دلیل داشتن خواص دارویی، می‌تواند به‌عنوان یک منبع درآمد پایدار برای کشاورزان منطقه نیز عمل کند.

موفقیت این طرح می‌تواند الگویی برای دیگر مناطق شهرستان سرخس باشد و گامی بزرگ برای حفاظت محیط‌زیست و توسعه پایدار تلقی شود. امید است با توسعه این نوع کشت‌ها، شاهد کاهش قابل توجهی در مشکلات ناشی از ریزگردها در منطقه باشیم.

دیگر خبرها

  • اقدام پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد برای مقابله با ریزگردها
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است