Web Analytics Made Easy - Statcounter

با کسب دو مدال طلای دیگر توسط اسماعیل پور و شاکری در رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم ایران ساعاتی قبل از پایان این رقابتها عنوان قهرمانی خود را مسجل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز پایانی ازنهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به رقابت اوزان ۵۹-، ۶۳-، ۷۸- و ۷۸+ کیلوگرم در گروه پسران و اوزان ۵۵-، ۵۹-، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم در گروه دختران اختصاص داشت که تیم اعزامی کشورمان تا کنون به دونشان طلای بخش دختران دست پیدا کرده و با صعود یک عضو دیگر این تیم، قهرمانی دختران ایرانی در آسیا قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا اسماعیل پور سرگروهتیم‌نوجوانان دختر کشورمان چهارمین طلای این تیم را به نام خود ثبت کرد. وی در وزن ۶۸+ کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت، ۹ بر یک «سو یئون کیم» از کره‌جنوبی را شکست داد، سپس در دیدار نهایی «ژیهوی فنگ» از چین را نیز ۱۴ بر ۷ از پیش رو برداشت و مدال طلا را به نام خود ثبت کرد.

در وزن ۵۵- کیلوگرم و درمرحله یک‌چهارم نهاییمبینا شاکری ۹ بر ۷ «وون کیونگ» از کره جنوبی را شکست و درمرحله نیمه‌نهایی نیز با برتری ۳ بر صفر «ایم توگیمان» از کشور میزبان را از پیش رو برداشت و راهی بازی نهایی شد. وی در دیدار پایانی هم «بئاتریک گائرلان» از فیلیپین را با نتیجه ۷ بر ۴ از پیش رو برداشت و قهرمان طلای پنجم دختران را کسب کرد.

در وزن ۵۹- کیلوگرم یلدا ولی نژاد درمرحله یک‌چهارم نهایی و در پیکار با «جی وون کیم» از کره‌جنوبی ۱۰ بر ۵صاحب پیروزی شد و در ادامه هم در یک مبارزه برتر ۲۶ بر ۵ «میلانا گولوبوآ» ازبکستانی را شکست داد و به فینال راه پیدا کرد. مبینا بابالو تنها حذف شده تیم دختران در روز پایانی بود. وی در وزن ۶۸- کیلوگرم ۸بر ۶ نتیجه را «زوخرا اوچیلوا» از ازبکستان واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

بر خلاف دختران، در بخش پسران عملکرد نمایندگان کشورمان چندان درخور توجه نبود. امیرعلی پروینی در وزن ۶۳- کیلوگرم و امیرحسین وقوعی آذر در وزن ۷۸- کیلوگرم به ترتیب مقابل رقبای از تایلند و کره جنوبی نتیجه را واگذار کرده و حذف شدند. حمیدرضا هادیان در وزن ۵۹- کیلوگرم در پیکار باجون«جئونگ لیم» از کره جنوبی ۳۷ بر ۲۷ به پیروزی دست پیدا کرد و مهران برخورداری در وزن ۷۸+ کیلوگرم دور نخست «سلطان مراتوف» از قزاقستان را ۱۳بر۵ شکست داد.

تیم ملی تکواندو ایران تا کنون موفق به کسب ۷ مدال طلا توسط، مبینا شاکری،زهرا اسماعیل پور، حامد اصغری، مبینانژاد،زهرا شجاعی راد، محمدحسین یزدانی، زهرا علیزاده، و چهار مدال نقره توسط مهلامومن نژاد،حمیدرضا صدری و احمدرضا مختاری شده است.

این مسابقات عصر امروز به پایان می رسد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد

سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان قاین هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان و ۲ دستگاه سواری سمند که در حال تردد بودند مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند. 

او افزود: مأموران پس از اجرای طرح مهار و در یک عملیات هوشمندانه ۳ دستگاه خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند؛ ضمنا ۲ نفر از قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند با رها کردن خودرو از محل متواری شدند که مأموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده، مقدار ۳۸۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

 درگیری مسلحانه در نهبندان/ شهادت فرمانده پاسگاه مرزی

سردار شجاعی نسب با اشاره به این که مأموریت در خصوص دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد؛ بیان کرد: در این عملیات در مجموع ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردیدند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: پلیس با رصد شبانه روزی محور‌های مواصلاتی و فرعی استان اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آسمان‌خراش ایرانی در یک تیم جدید؛ اسماعیل‌نژاد به لهستان می‌رود
  • تهران قدیم | عکس‌هایی از امتحانات نهایی دختران در سال ۴۳
  • کرواسی انتخاب لوپز برای کسب پنجمین طلای المپیک
  • رکوردشکنی معاملات طلا در مرکز مبادله ایران؛ 319 کیلوگرم شمش طلا در یک روز معامله شد
  • رکوردشکنی فروش طلا در حراج امروز/ ۳۱۹ کیلو طلا فروخته شد
  • حراج توپ طلایی که مافیا از مارادونا دزدید!‏
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز