Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسدی از اتمام صددرصدی اسکن پرونده‌های ثبتی بصورت آرشیو الکترونیکی در واحد ثبت شهرستان بجنورد خبر داد. علی‌اصغر اسدی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از اتمام صددرصدی اسکن پرونده‌های ثبتی در شهرستان بجنورد خبر داد.
وی در خصوص آخرین وضعیت تشکیل پرونده‌های ثبتی به صورت آرشیو الکترونیکی و اسکن پرونده‌ها گفت: هم اکنون در واحد ثبتی شهرستان بجنورد تعداد 161 هزار و 778 پرونده اسکن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام قضایی گفت: تعداد کل اوراق اسکن شده معادل 3 میلیون و 774 هزار و 103 برگ است که به صورت 100 درصدی پرونده‌های ثبت شهرستان بجنورد اسکن و در حال بارگذاری و مرتب شدن است.
اسدی بیان کرد: انشاالله با اتمام این پروژه تمامی پرونده‌ها بصورت الکترونیکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت وخدمت رسانی به ارباب رجوع شهرستان بجنورد با سرعت بیشتری صورت خواهد پذیرفت و جابجایی پرونده‌ها دیگر بصورت فیزیکی نخواهد بود.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی اظهار کرد: امیدواریم با تخصیص بودجه و ابلاغ آن بتوانیم در سایر ادارات شهرستان‌ه نیز هرچه زودتر پرونده‌های الکترونیکی را تشکیل و مورد بهره برداری قرار دهیم.
وی ادامه داد: با توجه به مساعدت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اصلاح ساختار و ارتقاء چارت تشکیلاتی استان خراسان شمالی امیدواریم این امکان برای ما فراهم شود تا با رفع مشکلات موجود، سامانه‌های الکترونیکی ثبت اسناد و املاک ایجاد شده و دولت الکترونیک به نقطه مطلوب برسد.
اسدی گفت: انشاالله با اجرای قانون کاداستر (حدنگار) کلیه خدمات ادارات ثبت بصورت صددرصد الکترونیکی و باسرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود و ادارت ثبتی به عنوان یکی از دستگاه‌های نمونه خدمت رسان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معرفی شوند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌های هلال احمر بدون هیچ چشم‌داشتی بصورت شبانه‌روز انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کیانوش ثقفی نیا صبح چهارشنبه در مراسم اختتامیه ۲۴ مین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی اظهار کرد: در مراسم اختتامیه طرح ملی بشردوستانه که به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان کامیاران برگزار شد، سعادتی بود که در خدمت جوانان و امدادگرانی حضور یابیم که همه چیز خود را برای خدمت بی منت به هموطنان گذاشتند.

وی افزود: خدمات داوطلبان هلال احمر برای تسکین آلام بشری و برای مردمی که در همه جا احساس امنیت و آرامش داشته باشند، قابل تقدیر است.

ثقفی نیا اعلام کرد: به تاسی از پیامبر اکرم (ص) هر جا شخصی ندای کمک خواست، هلال‌احمر ها به کمک مردم شتافتند کمک‌های بشردوستانه و بدون هیچ چشم داشتی به صورت شبانه روز انجام شده است.

وی بیان داشت: هلال احمر در میان مردم جایگاه ارزشمندی دارد و در شرایط سخت، امدادگران و جوانان در کنار هموطنان بودند و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

کد خبر 6080796

دیگر خبرها

  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • بازگشایی راه ۱۴۳ روستا در چابهار
  • ارجاع الکترونیکی ۴۶ درصد پرونده‌های قضائی به کارشناس
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • کمک‌های هلال احمر بدون هیچ چشم‌داشتی بصورت شبانه‌روز انجام می‌شود
  • ۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد
  • قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر
  • ۸۵ درصد مجوز های صنفی البرز الکترونیکی شد