Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@15:30:08 GMT

نشست شورای اداری استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۰۵۹۲۶

نشست شورای اداری استان کرمانشاه

با حضور محمود واعظی نشست شورای اداری استان کرمانشاه دیشب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در این نشست که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، وزیر ارتباطات وفن آوری اطلاعات در سخنانی از صرف 700 میلیارد تومان اعتبار در بخش زیرساخت های مخابراتی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در سفر گذشته ام به این استان قول داده بودم؛ در آینده، تحولی مناسب در زیرساخت های استان ایجاد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود واعظی گفت: در 3 سال اخیر، پهنای باند استان کرمانشاه را تا 11 برابر افزایش داده ایم و در آینده هم 10 برابر دیگر افزایش خواهد یافت.

وی به 22 برابر شدن تعداد مشترکان در این استان اشاره کرد و افزود: در این مدت، 100 کیلومتر فیبرنوری را اضافه کردیم ضمن آنکه پارسال توانستیم 499 روستا را به اینترنت وصل کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سپس با اشاره به مجهز شدن 14 شهر استان کرمانشاه به اینترنت نسل 3 گفت: با این حساب هم اکنون 22 شهر به این نسل از اینترنت مجهزند.

واعظی با اعلام افزایش شهرهای مجهز به اینترنت نسل 4 استان به 14 شهر هم گفت: با جمع طرح های افتتاح شده امروز به ارزش 300 میلیارد تومان، مجموع سرمایه گذاری های صورت گرفته در استان کرمانشاه و در حوزه مخابرات به 700 میلیارد تومان رسید.

وی برنامه آینده این وزارتخانه را اضافه کردن 750 کیلومتر دیگر به فیبرنوری موجود در بین شهرهای استان اعلام کرد و گفت: امیدواریم تا پایان دولت یازدهم بتوانیم همه 31 شهر استان را به اینترنت نسل 3 مجهز کنیم ضمن آنکه بنا داریم؛ 900 روستای دیگر را هم به اینترنت وصل کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان با تشکر از رهبر معظم انقلاب به خاطر نامگذاری امسال به اقتصاد مقاومتی: تولید – اشتغال، این نامگذاری را کمکی بزرگ به دولت دانست و گفت: امیدواریم با همکاری سایر قوا، مشکل بیکاری هر چه سریعتر حل شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اداری ایتان کرمان

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074612 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • شورای اداری ایتان کرمان
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند