Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@11:15:01 GMT

رئیس‌جمهور باید جرأت بیان مواضع ملت را داشته باشد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۰۵۹۹۶

رئیس‌جمهور باید جرأت بیان مواضع ملت را داشته باشد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار یدالله بوعلی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش «مدافعان حرم» با بیان اینکه بسیجیان عشایر کهگیلویه و بویراحمد در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام حضور خود را ثابت کرده‌اند، اظهار داشت: بسیجیان استان از دیروز تاکنون در سه ناحیه دنا، یاسوج و سپاه عشایر در حال برگزاری رزمایش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد در همه عرصه‌های نظام سربلند بوده و نسل سوم و چهارم انقلاب نیز با همان شور نسل‌های گذشته در عرصه‌های دفاع از کیان انقلاب اسلامی حاضر هستند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: در این انتخابات نیز مطمئنا بسیجیان عزیز در تبیین ارزش‌ها و رسالت‌های انقلاب پیشتاز هستند.

سردار بوعلی به شاخصه‌های یک کاندیدای اصلح اشاره داشت و تصریح کرد: فردی که می‌خواهد امور اجرایی کشور را به دست بگیرد باید مؤمن و مقید به ارزش‌های دینی و تابع ولایت فقیه بوده و همواره یاد خدا در دلش یاشد.

فرمانده ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد استکبارستیزی و جرأت بیان مواضع ملت ایران را از دیگر شاخصه‌های رئیس‌جمهور عنوان و ابراز کرد: امیدوارم مردم فردی را انتخاب کنند که چنین روحیاتی را داشته و مدافع تشیع و مبارزه علیه کفر در سراسر جهان اسلام باشد.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش ۷٠٠ تیم در کهگیلویه و بویراحمد/ ثبت بارش ۲٠٠ میلیمتری

دریافت 48 MB

سید علی احمد زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته استان در وضعیت قرمز هواشناسی قرار گرفت.

وی ابراز داشت: در برخی مناطق ۱۸٠ تا ۲٠٠ میلیمتر بارش ثبت شد.

کد خبر 6062340

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت ، زمان رسمی کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ اردیبهشت ، زمان رسمی کوچ عشایر به مناطق ییلاقی استان
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ نفر در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • آماده باش ۷٠٠ تیم در کهگیلویه و بویراحمد/ ثبت بارش ۲٠٠ میلیمتری
  • یک کشته و ۳ مصدوم در پی ریزش دیوار بر روی خودرو تیبا
  • خسارت سیل به ۳۰۰۰ کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد