Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب یزد گفت: تمام تخصص‌های مورد نیاز شورای شهر در لیست جبهه مردمی حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، عباس دهقان صبح امروز در مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب یزد که با هدف رای‌گیری و انتخاب لیست 11 نفره جبهه برای حضور در عرصه انتخابات شورای شهر یزد برگزار شدبا اشاره به انتخابات‌های پیش‌رواظهار داشت: این انتخابات‌ها مورد طمع خیلی از اشخاصی است که بعضا در راستای اهداف نظام حرکت نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بعضی افراد بر این باورند که اگر شوراهای شهر را در دست بگیرند، می‌توانند در راستای تداوم حاکمیت خود و حضور در عرصه‌های مدیریتی کشور وارد شوند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب یزد خاطرنشان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب یزد از خرداد سال گذشته جلسات متعددی در ارتباط با انتخابات شوراهای شهر استان، نیاز شوراهای شهر و روستا به متخصصان و موارد مختلف دیگر برگزار کرد.

دهقان با اشاره به تدوین 20 ویژگی مورد نیاز برای یک عضو شورای شهرگفت: این موضوع منجر به لیست 20 نفره‌ای شد که امروز اعلام می‌شود و این زمینه هم فراهم است که امروز از بین آنها رای‌گیری و 11 نفر به عنوان لیست جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: از هر محله شهر یزد برای انتخابات امروز سه نفر دعوت شدند و امروز در این مجمع حضور دارند تا رای گیری از لیست 20 نفره توسط این افراد انجام شود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب یزدبا اشاره به حساسیت بالای شورای شهر در پیشرفت و آبادانی یزد و کشورگفت: لازم است افرادی انتخاب شوند که تخصص و توانایی لازم برای حضور در این عرصه حساس را داشته باشند.

وی بیان کرد: سعی شده که در لیست این جبهه تمام تخصص های مورد نیاز شورای شهر یزد گنجانده شود و ان‌شاءالله با انتخاب این افراد توسط مردم، قدمی شایسته در راستای پیشرفت همه جانبه یزد برداشته شود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب یزد بیان کرد: جبهه مردمی برای انتخابات ریاست جمهوری هم دو مجمع را در مرکز کشور و با حضور سه هزار نفر برگزار کرد و با رایی که از کف جامعه گرفته شد‌ رای‌گیری صورت گرفت و کاندیداها مشخص شدند.

انتهای پیام/

R41376/P1384/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی