Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:20:54 GMT

لزوم استقرار شهرداری مستقل فردیس پیش از برگزاری انتخابات

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۰۷۱۷۴

لزوم استقرار شهرداری مستقل فردیس پیش از برگزاری انتخابات

فردیس - امام‌جمعه شهرستان فردیس بر لزوم استقرار شهرداری مستقل فردیس پیش از برگزاری انتخابات تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فردیس، بابیان اینکه تا پیش از انتخابات باید شهرداری مستقل فردیس استقرار یابد، اظهار کرد: با توجه به دستور وزارت کشور از استاندار البرز می‌خواهیم نسبت به انتخاب پیمانکار مربوط در هفته جاری اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه شهرستان فردیس با تأکید بر اینکه وظایف شوراها در مردادماه به آن‌ها محول می‌شود، عنوان کرد: این شهرستان به یک فرد مقتدر برای عقد قراردادهای عمرانی در شش‌ماهه اول سال احتیاج دارد.

وی بابیان اینکه شهرداری یکی از مناطق بیش از ۳۰ میلیارد تومان بدهی دارد، عنوان کرد: باید از روانه شدن ۵۰ درصد از درآمدهای شهری فردیس به کرج جلوگیری شود.

وی در ادامه افزود: اگر از سوی استاندار فردی برای مسئولیت شهرداری مستقل انتخاب نشود، اقدامات شهرستان در شش‌ماهه دوم پوچ خواهد بود چراکه پیمانکاران اشتیاقی به عقد قرارداد در شش‌ماهه دوم سال ندارند.

امام‌جمعه شهرستان فردیس بابیان اینکه مخالفان استقلال فردیس خواهان به کرسی نشاندن خواسته خود یعنی شکست استقلال فردیس هستند، عنوان کرد: با همکاری یکدیگر نباید بگذاریم تا این اشخاص شاد شوند و به خواسته خود برسند.

وی در بخش دیگری به تائید صلاحیت شدگان داوطلبان ریاست جمهوری، اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۶۳۰ نفر از داوطلبان ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند.

حجت‌الاسلام ایمانی در این رابطه عنوان کرد: امیدواریم برای دوره‌های بعد این قانون اصلاح شود و هر فردی خود را به‌عنوان داوطلب ریاست جمهوری معرفی نکند.

وی با تأکید بر اینکه ناظران انتخابات ریاست جمهوری مجلس خبرگان و شورای نگهبان هستند، اظهار کرد: درصد خطا در این موضوع بسیار کم است.

امام‌جمعه شهرستان فردیس بابیان اینکه تائید صلاحیت داوطلبان شورای شهر بر عهده مجلس شورای اسلامی است، گفت: کاش این موضوع نیز بر عهده مجلس خبرگان بود زیرا اعضای مجلس شورای اسلامی خود برای انتخابات بعد وامدار مردم خواهند بود و ممکن است در تائید صلاحیت افراد ناعادلانه قضاوت شود.

وی با اشاره به اینکه کمتر از یک ماه دیگر دو انتخابات مهم در پیش داریم، بیان کرد: هیئت‌های اجرایی تاکنون به‌خوبی عمل کرده‌اند و امیدواریم وظیفه‌شان را به نحو احسن انجام داده وامانت داری کرده باشند زیرا اگر حق کسی ناحق شده باشد، باید پاسخگوی آن باشند.

فردیس در انتخابات اصناف و اتحادیه‌ها ضربه خورده است

حجت‌الاسلام ایمانی در بخش دیگری با اشاره به اینکه شهرستان فردیس در انتخابات اصناف و تشکیل اتحادیه‌ها ضربه خورده است، تأکید کرد: امید داریم افرادی متعهد را به‌عنوان اعضای شورا شهر فردیس ببینیم.

وی ادامه داد: تریبون نماز جمعه، تریبون مقدسی است و از هیچ گروه و شخصی حمایت نمی‌کند.

امام‌جمعه شهرستان فردیس بر حق‌الناس بودن اعتبارات شهرداری اشاره کرد و گفت: اعضای شورا باید مسلط به تمام قوانین شوراها باشند و از کسانی که تجربه این کار رادارند استفاده کنند تا پیشرفت این شهرستان هرچه سریع‌تر محقق شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی