Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله محمد تقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: فتنه ای که در این انتخابات در پیش بود از فتنه 88 بزرگ و خطرناک تر بود که با تدبیر شورای نگهبان خاموش شد.
وی ادامه داد: با وجود رد صلاحیت یا عدم احراز شرایط برخی از شخصیت های بزرگ و انسان های بزرگ در این انتخابات توسط شورای نگهبان؛ کسانی باید به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوند که قادر به اداره کشور و خدمت به ملت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: امیدواریم کسی در انتخابات به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که درایت و دلسوزی کافی برای خدمتگزاری به مردم را داشته باشد.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر حضور پرشور در عرصه انتخابات گفت: مهم ترین اصل در انتخابات حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای فارغ از هر انتخاب است.
وی با اشاره به به لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی افزود: نامزدهای انتخابات باید بدون تخریب دیگر نامزدها، برنامه های لازم و مناسبی برای خدمت به آحاد جامعه ارائه دهند.
وی ادامه داد: در این انتخابات، نامزدها و طرفداران آنان از راه تقوا خارج نشده و اخلاق مداری را در تبلیغات انتخاباتی خود مدنظر داشته باشند.
خطیب جمعه مراغه همچنین با اشاره به حادثه دلخراش سیل در منطقه و شهرهای عجب شیر و آذرشهر گفت: این حادثه تلخ که موجب جان باختن عده ای از هموطنان در این شهرها شد موجب تاسف و تاثر همگان است.
آیت الله پورمحمدی افزود: ایجاد مسیرهای نامناسب برای تردد خودروها در برخی از شهرها و نیز عدم رعایت ساخت و سازها در حریم رودخانه ها از عوامل بروز چنین حوادث تلخی در جریان وقوع سیل شده است.
وی ادامه داد: مردم با رعایت ساخت و سازها و مسائل ایمنی در حریم رودخانه ها و نیز مسئولان با نظارت کافی بر این امر، از بروز حوادث دردناک و تلخی چون سیل اخیر پیشگیری و جلوگیری کنند.
وی با اشاره به هفته سلامت گفت: توجه به سلامت جسمی و روحی عاملی مهم در پیشگیری از بروز مشکلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه است.
وی اضافه کرد: تحرک کافی، اهمیت دادن به امر ورزش، پیاده روی و تغذیه مناسب در کنار ایجاد نشاط روحی و روانی برای حفظ سلامت جامعه ضروری است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی** انتشار دهنده:محمد رستگار
3077/7487/6183

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۳ پایان می یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229173 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی