Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار نهایی صلاحیت داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی 6 شهر شهرستان شیراز اعلام شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، آمار نهایی وضعیت صلاحیت داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی 6 شهر شهرستان شیراز پس از بررسی های هیأت نظارت شهرستان شیراز اعلام شد .به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی فرمانداری شیراز ، سعیدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شیراز گفت: از مجموع 1101 نفر ثبت نامی در شش شهر شیراز ، صدرا، زرقان ، لپویی ، خانه زنیان و داریان تعداد 24 نفر انصراف داده اند و 934 نفر صلاحیت آنان تأیید و 143 نفر رد صلاحیت شده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع 823 نفر داوطلبین شهر شیراز ، تعداد 20 نفر انصراف داده اند و تعداد 700 نفر تأیید صلاحیت و تعداد 103 نفر رد صلاحیت شده اند. از مجموع 177 نفر داوطلبین شهر صدرا ، تعداد 2 نفر انصراف داده اند و تعداد 146 نفر تأیید صلاحیت و تعداد 29 نفر رد صلاحیت شده اند. از مجموع 44 نفر داوطلبین شهر زرقان ، تعداد 2 نفر انصراف داده اند و تعداد 39 نفر تأیید صلاحیت و تعداد 3 نفر رد صلاحیت شده اند. از مجموع 17 نفر داوطلبین شهر لپویی، تعداد 15 نفر تأیید صلاحیت و تعداد 2 نفر رد صلاحیت شده اند. از مجموع 24 نفر داوطلبین شهر خانه زنیان، تعداد 20 نفر تأیید صلاحیت و تعداد 4 نفر رد صلاحیت شده اند. از مجموع 16 نفر داوطلبین شهر داریان ، تعداد 14 نفر تأیید صلاحیت و تعداد 2 نفر رد صلاحیت شده اند. سعیدی با اشاره به اینکه شنبه دوم اردیبهشت 96 زمان قانونی اعلام رسمی نتایج بررسی صلاحیت ها به داوطلبین است ، از تمامی داوطلبین خواست در این روز با مراجعه حضوری و ارائه کارت شناسایی معتبر نسبت به دریافت پاکت نامه حاوی نتیجه صلاحیت خود اقدام نمایند. وی افزود: طبق تبصره 1 ماده 50 قانون انتخابات شوراها ، داوطلبین رد صلاحیت شده در هیأت اجرایی یا هیأت نظارت بخش و شهرستان 4 روز مهلت دارند تا شکایت خود را به صورت کتبی از تاریخ 96/2/3 لغایت 96/2/6 به هیأت نظارت شهرستان و استان اعلام کنند. طبق تبصره 3 ماده 50 قانون انتخابات شوراها ، رسیدگی و بررسی نهایی هیأت نظارت شهرستان و استان به شکایت داوطلبانی که توسط هیأت اجرایی یا هیأت نظارت بخش و شهرستان رد صلاحیت شده اند از تاریخ 96/2/7 لغایت 96/2/16 به مدت 10 روز است .اعلام نظر قطعی و نهایی هیأت نظارت شهرستان و استان در خصوص شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده به بخشداری و فرمانداری طبق تبصره 4 ماده 50 قانون انتخابات شوراها در تاریخ 96/17/2 به مدت یک روز است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گزارش عملکرد هفتگی این سازمان که _ شنبه هشتم اردیبهشت _ منتشر شد، اعلام کرد در بازه زمانی یکم تا هفتم اردیبهشت تعداد ۵ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی صورت گرفت که بیش از ۲ هزار و ۱۳۹ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

بر اساس این گزارش طی یک هفته گذشته ۱۵۲۱ آتش‌نشان به عملیات‌ها اعزام شدند که مجموع عملیات‌های انجام شده ۴۰۲ مورد بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۵۰ عملیات مربوط به حریق، ۲۷۲ عملیات امداد و نجات، ۴۲ بازدید پیشگیرانه و ۴۳۵ مورد مربوط به اعزام ناوگان بوده است.

کد خبر 748471

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس