Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:صدیقه شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ، با اشاره به نامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی به رئیس صدا و سیما گفت:‌ رسانه ملی باید تابلوی عدالت‌خواهی باشد نه اینکه به دلیل کمبود بودجه صدا و سیما به سمت تیزرهای تبلیغاتی دولتی برود.

شاکری با تأکید بر اینکه رسانه ملی باید به‌حق و درست عمل کند، گفت: حتی اگر دولت جلوی بودجه سازمان صدا و سیما را گرفت بازهم این سازمان باید به وظیفه خود درست عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه از صدا و سیما به‌عنوان رسانه ملی توقع است که به حمایت از مردم قدم بردارد نه به حمایت بی‌دلیل از مسئولان تصریح کرد: رسانه ملی باید تابلوی عدالت‌خواهی مردم باشد، نه رانت و تبلیغاتی دولتی‌ها. در این دولت مردم ناامید شده و رونق اقتصادی وجود نداشت.

شاکری ادامه داد: دولت تدبیر و امید در طول این 4 سال نشان دادند در  برنامه‌های خود به موضوع عدالت توجهی وجود ندارد؛ چراکه اگر قرار بود عدالتی وجود داشته باشد، مردم باید به‌حق خودشان می‌رسیدند ولی مردم به‌حق خودشان نرسیدند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دولتی‌ها برای تبلیغات خودشان هر کاری هم که بکنند، وقتی مردم در سفره خودشان رونقی ندیدند نمی‌توانند به آن‌ها اعتماد کنند.

وی ادامه داد: اگر مسئولان از بازار خرید نمی‌کنند و از قیمت بازار خبر ندارند، مردم هرروز در بازار با گرانی و قیمت‌های سرسام‌آور مواجه و دست‌به‌گریبان هستند.

شاکری بابیان اینکه آقای روحانی با شعار «رونق اقتصادی» آمد اما ما همچنان باگذشت عمر این دولت شاهد بیکاری و تورم تصریح کرد:‌ دولت اگر صادقانه برخورد کند، نیازی به تبلیغات زودهنگام و فشار به رسانه ملی ندارد.

 

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران درخواست ابطال افزایش ۳۵ درصدی حقوق را به دیوان عدالت اداری داده اند

علیرضا بابایی، کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حقوق کارگران گفت: در بودجه ۱۴۰۳ افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارگران دیده شده و بقیه مسائل را دولت و مجلس در حال رایزنی هستند تا بتوانند کارهای جدیدی را برای کارگران انجام دهند.

وی اظهار کرد: افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارگران مصوبه شورای عالی کار است و با اینکه یک طرفه امضا شده و نمایندگان کارگران آن را امضا نکردند باید ابلاغ شود.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس ادامه داد: قانون تاکید کرده که برای افزایش حقوق باید نمایندگان کارگران، کارفرما و دولت در جلسه حضور داشته باشند، اما چون نماینده کارگران امضا نکردند می‌گویند اکثریت آن را امضا کردند؛ البته درخواستی به دیوان عدالت اداری داده شده تا این مصوبه ابطال شود و مجلس هم از بعد نظارتی ورود کند، چون قانون فعلی نیم‌بند است و قانون کاملی نیست.

بابایی کارنامی بیان کرد: باید قانون تعیین دستمزد کارگران اصلاح شود که ما ریسک اصلاح قانون را برای کارگران خیلی مثبت نمی‌دانیم، چون شرایط دولت و مجلس به صورتی نیست که هر اصلاحی به نفع کارگران تمام شود و ممکن است کارگر از اصلاح ضرر بیشتری ببیند.

وی با بیان اینکه ما در فراکسیون کارگری پیشنهاد دهنده هستیم و دولت‌ها معمولا به نفع کارگران تصمیم نمی‌گیرند، اظهار کرد: راهکار ما این بود که ۳۱ استان کشور هر کدام یک نماینده به مجلس بفرستند و حداقل این بود که در مجلس با گرایش کارگری باید ۳۱ نماینده قاطع داشته باشیم. حداقل این بود که از حق استیضاح، طرح‌ها و لوایح انتخاب و کرسی‌ها به نفع کارگران استفاده می‌شد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس با بیان اینکه حق مسکن کارگران باید مصوبه دولت را داشته باشد، گفت: باید با دولت یک فهم مشترک داشته باشیم که به نسبت هوای کارگران را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی صدا و سیما برای پوشش مطلوب مراسم اربعین ۱۴۰۳
  • شکایت رئیس دیوان از رای هییت تخصصی درباره کالای ورود ممنوع
  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • کارگران درخواست ابطال افزایش ۳۵ درصدی حقوق را به دیوان عدالت اداری داده اند
  • «مشاغل خاص» زیر تیغ عدالت مالیاتی
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • معلم؛ روایتگر تاریخ و مظهر فرهنگ
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین