Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بنابر شايعه جديدي که در شبکه اجتماعي چيني Weibo منتشر شده، فبلت پرچمدار Mi Note 3 شيائومي احتمالاً زودتر از موعد مورد انتظار و طي سه ماهه سوم سال جاري ميلادي به بازار عرضه مي شود. مدل قبلي اين خانواده، در ماه اکتبر سال گذشته (سه ماهه چهارم) معرفي شد و انتظار مي رفت همين رويه طي سال جاري نيز تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا منابع نزديک به کمپاني چيني اطلاعات متفاوتي به دست آورده اند.
علاوه بر تاريخ عرضه دستگاه، منابع مي گويند که Mi Note 3 به پنل نمايشگر OLED تجهيز خواهد شد؛ و گفتني است که Mi Note 2 با پنل امولد خميده به دست مشتريان رسيد. در واقع گفته مي شود که شيائومي به موجودي کافي براي مي نوت 2 دسترسي نداشته و اگر چنين پنل هايي در مي نوت 3 مورد استفاده قرار گيرند، يعني کمپاني چيني مشکلات توليد را حل کرده که خبر خوبي به شمار مي رود.
بايد اين احتمال را در نظر داشت که شيائومي به نسبت ابعادي کاملاً متفاوت روي آورده و مسير سامسونگ و ال جي را دنبال کند

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در گزارش 9 ماهه میاندوره ای سال 1402 بانک ملت که در کدال منتشر شده است جریان خالص ورود نقد حاصل از سرمایه گذاری ها را نسبت به دوره مشابه سال قبل آن کاهش 469 درصد را نشان می دهد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IxB

دیگر خبرها

  • وجدان بیدار دانشجویان آمریکایی آن‌ها را به صحنه آورده است
  • جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • جاسوسان صنعتی - باد آورده
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi