Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سرهنگ دهقانی از مسئولان یگان ویژه ورزشگاه آزادی درباره حواشی بازی پرسپولیس-پدیده، گفت: «کریم آقا باقری به من گلایه کردند که چرا این اتفاق افتاده است که برای ایشان هم توضیح دادم. اصلا به ما کسی نگفته بود که قرار است هانی نوروزی از این مسیر به جشن اضافه شود. اگر دوستان پرسپولیسی یا حتی همین آقا کریم و محمودخان خوردبین کلامی در این باره با بچه های ما هماهنگ می کردند، از همان بین دو نیمه ترتیبی داده می‌شد که هانی جان مثل بچه های بازیکنان دیگر پرسپولیس به همراه اعضای تیم روی سکو برود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره گرفتن پرچم کرواسی از گلر پرسپولیس گفت: «اصلا بچه های ما در نیروی انتظامی هیچ دخالتی نکردند و نزدیک نشدند. این ماجرا را خود آقای طاهری درباره اش با آن بازیکن صحبت کردند و برایش دلایلی داشتند احتمالا. این که هیچ برخوردی از سوی همکاران من نبوده است را با اطمینان کامل درباره اش صحبت می کنم».

بنا براعلام پایگاه خبری پلیس، این مسئول یگان ویژه در مورد گم شدن مدال نیز گفت: «شلوغی آن زمان هیچ ارتباطی به همکاران ما نداشت. همکاران من تا پایان مراسم اهدای جام روی سکو اجازه ورود هیچ غریبه‌ای را ندادند. حتی لیدرهای پرسپولیس به شدت شاکی بودند اما از هیچ مسیری غیر از تونل مخصوص بازیکنان، غریبه‌ای به آن محوطه نیامد اما وقتی شلوغ شد، ما چند نفری را گرفتیم که ببینیم از کجا آمدند، هر کدام را صدا زدیم، از طرف یکی از بازیکنان آمده بود. دیگر در این شلوغی خودخواسته، ما چه کاری از دست مان بر می‌آمد؟».

انتهای پیام

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش هنگفت بازیکنان رئال با قهرمانی چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه گذشته فاتح لالیگا شد و از حالا می داند که باید به موزه پر زرق و برقش یک جام دیگر اضافه کند اما در رئال مادرید مهمتر از هر چیزی فتح لیگ قهرمانان است. بازیکنان رئال به همین دلیل حتی جشن قهرمانی لالیگا را به تعویق انداختند.

طبق گزارش مارکا، رئال مادرید با قهرمانی در لالیگا 53 میلیون یورو درآمدزایی کرده و تا به امروز توانسته 101 میلیون یورو درآمد داشته باشد. با فتح لیگ قهرمانان این رقم به 150 میلیون یورو خواهد رسید که در مقایسه با شرایط مشابه در سال 2022 (133.7 میلیون یورو) تقریبا 17 میلیون یورو بیشتر است.

همچنین در صورت فتح لیگ قهرمانان، هر بازیکن رئال در مجموع 1.4 میلیون یورو ناخاص پاداش دریافت خواهد کرد که نسبت به دو سال پیش 500 هزار یورو بیشتر است.

دیگر خبرها

  • پاداش هنگفت بازیکنان رئال با قهرمانی چمپیونزلیگ
  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران