Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@17:19:47 GMT

نوجوانان تکواندوی ایران بر سکوی قهرمانی آسیا

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۰۸۱۶۴

در پایان مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم ملی تکواندو کشورمان با کسب 9طلا، 3 نقره و یک برنز برسکوی قهرمانی آسیا ایستاد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، نهمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا که از صبح روز چهارشنبه (30 فروردین ماه)، در مجتمع ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان آغاز شده بود، پس از 3 روز پیکار 246 تکواندوکار از 22 کشور، عصر امروز (جمعه) به پایان رسید و تیم ملی تکواندو کشورمان(مجموع دختران و پسران) با کسب 13 مدال رنگارنگ بر سکوی قهرمانی قاره آسیا ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این رقابتها تیم‌ملی کره جنوبی با 8 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تایلند با 2 طلا، 2 نقره و 2 برنز عنوان سوم را بدست آورد. تیم‌های قزاقستان و فیلیپین چهارم و پنجم شدند.

در بخش تیمی دختران کشورمان توانستند برای نخستین بار و با کسب 6 مدال طلا، یک نقره و 80 امتیاز با اقتدار بر روی سکوی قهرمانی قرار بگیرند، تیم تایلند با 2 مدال طلا، 2 نقره و 43 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم کره‌جنوبی که خود را از مدعیان قهرمانی می دانست با یک مدال طلا، 2 نقره، 3 برنز و 42 امتیاز سوم شد.

هدایت تیم ملی تکواندو دختران بر عهده «اعظم درستی» به عنوان سرمربی و «نیلوفر صفریان»، «معصومه محمدیان» و «محبوبه محمدنژاد» به عنوان مربی بود.

اما در بخش پسران تیم کره‌جنوبی با 7 مدال طلا، 2 نقره و 99 امتیاز قهرمان شد، تکواندوکاران نوجوان کشورمان با 3 طلا، 2 نقره، یک برنز و 61 امتیاز نایب قهرمان شدند و تیم میزبان (قزاقستان) با یک مدال نقره، 3 برنز و 29 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

هدایت تیم ملی پسران کشورمان نیز بر عهده وحید عبداللهی (سرمربی) و حسین کریمی، سعید رمضانی و رشید فتاحی (مربیان) بود. محمدرضا زوار نیز به عنوان مدیر فنی ذر کنار تیم حضور داشت.

اسامی مدال آوران ایران به شرح زیر است:مدال طلا:
زهرا شجاعی( وزن 63- کیلوگرم)، مبینا شاکری(وزن 55- کیلوگرم)،مبینا نژاد(وزن 42- کیلوگرم)،زهرا علیزاده(وزن 46- کیلوگرم)، زهرا پوراسماعیل(وزن 68+کیلوگرم)، یلدا ولی نژاد( وزن 59- کیلوگرم)، حامد اصغری (وزن 51- کیلوگرم)، حمیدرضا هادیان(وزن 59-کیلوگرم)، محمد حسین یزدانی (وزن 73- کیلوگرم)

مدال نقره:
مهلا مومن زاده(وزن 44- کیلوگرم)، حمیدرضا صدری(وزن 48- کیلوگرم)، احمدرضا مختاری (وزن 68- کیلوگرم)

مدال برنز:
حمید رضا هادیان(وزن 59- کیلوگرم)

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور

به گزارش جام جم آنلاین، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال باارزش نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور