Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی در نماز جمعه این هفته شهرری با بیان اینکه نظام در مدت انتخابات به کاندیداهای ریاست جمهوری امکان تبلیغات خود را داده است گفت: کاندیداها برای تبلیغات برنامه های خود نباید نکات منفی رقیب خود را بدون باز گو کردن نکات مثبتش بیان کنند.
وی با اشاره به اینکه جهانیان و بخصوص دشمنان نظام به انتخابات و دوران تبلیغات انتخاباتی ایران چشم طمع دوخته اند و به دنبال پررنگ کردن نقاط ضعف نظام هستند خاطر نشان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید سخنان سنجیده و برنامه های معقول به مردم و رسانه ها ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهچراغی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری رای دادن به اصل نظام اسلامی است تاکید کرد: مردم به کشور و نظامی رأی می دهند که دشمنان خارجی زیاد و مشکلات داخلی فراوان دارد پس باید فرد اصلح ای که توانایی حل مشکلات داخلی و حفظ اقتدار نظام اسلامی در صحنه های بین المللی را دارد، انتخاب کنند.
وی تاکید کرد: مردم باید فرد توانا در انجام امور، تسلیم در برابر رهبر و مقتدر در مقابل دشمنان را برای پست ریاست جمهوری انتخاب کنند.
شاهچراغی در ادامه به 2 وظیفه مهم صیانت از قوانین و صیانت از سلامت انتخابات توسط شورای نگهبان اشاره کرد و عنوان داشت: 6 فقیه و 6 حقوقدان شورای نگهبان وظیفه دارند تا صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری را بررسی کنند و اگر این افراد صلاحت و توانایی لازم را داشته باشند وارد صحنه تبلیغات انتخاباتی می شود و تمامی کسانی که رد صلاحیت می شوند باید به تصمیمات قانونی شورای نگهبان احترام بگذارند.
وی خاطر نشان کرد: کسانی که از فیلتر شورای نگهبان عبور نکرده اند نباید تصور کنند که افراد ناکارآمدی هستند بلکه این افراد صلاحیت اداره امور کشور را در نقش رییس جمهور ندارند و باید به تصمیم قانونی شورای نگهبان احترام بگذارند.
شاهچراغی در ادامه به بیانات سخیف یکی از مقامات بلند پایه آمریکا مبنی بر اینکه ایران اسلامی امنیت جهانی را به مخاطره انداخته است و باید تمام کشورهای جهان بر علیه آن متحد شوند اشاره کرد و اظهار داشت: امروز توطئه ها، جنگ افروزی ها، ایجاد گروه های افراطی که در جهت صلح جهانی توسط آمریکا ایجاد شده اند بر جهانیان پوشیده نیست و تمام نا امنی های جهان توسط آمریکا صورت می گیرد.
وی در ادامه به اقدامات تروریستی داعش در کشورهای غربی اشاره کرد و بیان داشت: تمام توطئه های غربی ها به شکر خدا به خودشان بر می گردد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/ 3218/ 1539

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت

به گزارش صدای ایران از عصر ایران، نامه اول در ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ و نامه دوم چند روز پس از آن و نامه سوم روز گذشته ارسال شد و روحانی در این نامه تصریح کرده چنانچه تا چند روز دیگر مستندات ردصلاحیت دریافت نشود، علیرغم ابهامات فراوان نامه شورای نگهبان، پاسخ به آن منتشر خواهد شد.

حسن روحانی با گذشت ۵۲ روز از نامه خود به شورای نگهبان و عدم دریافت مستندات مکتوب دلایل ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نامه دیگری به این شورا ارسال کرد.

به گزارش سایت روحانی؛ نامه اول در ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ و نامه دوم چند روز پس از آن و نامه سوم روز گذشته ارسال شد و دکتر روحانی در این نامه تصریح کرده چنانچه تا چند روز دیگر مستندات ردصلاحیت دریافت نشود، علیرغم ابهامات فراوان نامه شورای نگهبان، پاسخ به آن منتشر خواهد شد.

روحانی در نامه نخست، به موارد پنج‌گانه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرده بود پاسخ این شورا «عموماً شامل انتسابات کلی است» و «برخلاف صریح قانون، حاوی هیچگونه مستنداتی نمی‌باشد.» او درخواست کرد مستندات ادعا‌های مندرج در این ۵ عنوان «به طور کامل، بدون تقطیع و تلخیص» ارائه شود.




دیگر خبرها

  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان
  • روحانی باز هم به شورای نگهبان نامه نوشت
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد