Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@17:27:06 GMT

پیوستن یک بازیگر دیگر به فیلم «ما خیلی باحالیم»

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۰۸۴۶۲

پیوستن یک بازیگر دیگر به فیلم «ما خیلی باحالیم»

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، فیلمبرداری فیلم سینمایی «ما خیلی باحالیم» (بینوایان) به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رویا شریف با مشارکت شرکت شبکه بادران گستران از هفته گذشته در تهران آغاز شده و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته تا اوایل خردادماه نیز به طول می انجامد.

نیوشا ضیغمی یکی دیگر از بازیگرانی است که به تازگی به این پروژه پیوسته و قرار است در روزهای آتی مقابل دوربین رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران غفوریان، مجید صالحی، مریم امیرجلالی، علی مشهدی، بهنوش بختیاری، مهران رجبی، مجید شهریاری، ساقی زینتی، مجید شهریاری، مختار سائقی، خشایار راد، اکرم علمدار، امیر وطن زاد، عرفان عماد و (با معرفی) شیدا قربانیان دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم مضمونی کمدی دارد و در خلاصه داستان آن آمده: زندگی مثل شنا کردن می مونه. یه وقتایی باید کرال بری، یه وقتایی پروانه، یه وقتایی هم قورباغه. زندگی برای کسی سخت می شه که فقط شنا قورباغه بلد باشه و وای به حال کسی که اصلاً شنا بلد نیست و... .

دیگر عوامل اصلی «ما خیلی باحالیم» عبارتند از: طرح فیلمنامه: پیمان عباسی، نویسنده: سیدمحسن جاهد، بازنویسی فیلمنامه: بهمن گودرزی، یزدان فتوحی، مدیر فیلمبرداری: سیدمحسن جاهد، عکاس: لیلا خوش کنار، مدیر صدابرداری: خسرو کیوان مهر، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح لباس: زهرا صمدی، طراح گریم: امید گل زاده، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: علی نوابی، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی مجد، منشی صحنه: بهناز تاجیک، تصویربردار پشت صحنه: هنگامه زارع و مدیر تولید: رویا شریف.

فارس

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، دانشگاه‌های فرانسه یک به یک به جنبش ضد صهیونیسم می‌پیوندند. پس از دانشکده مطالعات سیاسی، دانشگاه سوربن فرانسه شاهد اعتصاب و تظاهرات دانشجویی ضد صهیونیستی و حمایت از غزه و فلسطین بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دانشجویان دانشگاه سوربن در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت دولت‌های غربی از این رژیم؛ کلاس‌های درس را تعطیل و در محوطه اصلی دانشگاه، چادر برپاکردند که با یورش پلیس ضد شورش مواجه و تعدادی از آنها دستگیر شدند.

دانشجویان در ادامه در خیابان‌های اطراف دانشگاه تجمع کردند و شعار  اسرائیل جنایتکار، مکرون همدست  سردادند.

در این اعتراضات تعدادی از دانشجویان یهودی ضدصهیونیسم نیز حضور داشتند.

جلوگیری از فاجعه انسانی در رفح، تحریم کالا‌های رژیم صهیونیستی و ممانعت از حضور این رژیم در بازی‌های المپیک پاریس از جمله خواسته‌های دانشجویان دانشگاه سوربن بود.

دیگر خبرها

  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه