Web Analytics Made Easy - Statcounter

دشمن نمی خواهد با فلان جناح کشور را دوقطبی کند بلکه هدف شوم آن ایجاد یک پرچم در برابر پرچم حزب الله و ولایت فقیه است تا عده ای را در برای ولی فقیه قرار دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ائمه جماعات شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری در خطبه های این هفته نماز جماعات حراست از دین و انقلاب را وظیفه شرعی مسلمانان دانستند و به اهمیت فضای سالم انتخاباتی و پیروزی ولایت فقیه در انتخابات اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد: خطاب به مسنولان دانشگاه شهرکرد: نمی‌توانید برگزار نکنید/ مراقب باشیم در برابر ولی فقیه قرار نگیریم

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: الحمدلله این روزها مسابقات قرآنی را در کشور شاهد هستیم؛ کشور حال و هوای قرآنی به خود گرفته است و از بسیاری از کشورها آمده‌اند و مسابقات بین‌اللملی قرآن برگزار می‌شود که مایه افتخار و بالندگی است.

وی با بیان اینکه باید به این مسابقات توجه ویژه داشت، تصریح کرد: متأسفانه شاهد برنامه‌ای در دانشگاه شهرکرد شاهد بودیم که به غیرت ایمانی هر مؤمنی برمی‌خورد.

نکونام افزود: مسابقه قرآنی شکل داده‌اند و از ده استان دعوت کردند ولی متأسفانه در اوج کم‌لطفی و کم‌توجهی مسئولان دانشگاه مراسم برگزار شد.

وی با خطاب به مسئولین این دانشگاه گفت: نمی‌توانید، برگزار نکنید؛ کی از شما می‌خواهد؟ اجباری که در کار نیست، یا برگزار نکنید یا اگر برگزار می‌کنید ،آبروی استان را نبرید؛ مایه بگذارید و مجلس پرشور و شکوه بگیرید.

نکونام اهمیت دادن به قرآن و نگاه ویژه به آن را وظیفه همه دانست و گفت: باید محافل قرآنی ما پر نشاط تر و با شور بیشتری برگزار شود.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در آستانه انتخابات مراقب باشیم کشور دوقطبی نشود، گفت: دشمن نمی‌خواهد با اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی و فلان جناح، کشور را دو قطبی کند؛ دشمن در مقام این است که یک پرچم در برابر پرچم حزب الله و ولایت فقیه بلند کند و یک عده‌ای را در مقابل ولی‌فقیه قرار بدهد، دو قطبی یعنی این؛ این برای کشور خطر است.

نکونام جناح بازی‌ را خطرناک و بد دانست و گفت: جناح بازی سمّ است؛ مهلک است،هر مؤمنی باید وظیفه خودش را انجام بدهد اما وقتی گفته می‌شود دو قطبی یعنی مراقب باشید یک عده زیادی می‌خواهند با القائات مسموم‌شان عده‌ای را در برابر ولی‌فقیه قرار بدهند و متأسفانه گاهی گوشه و کنار آثار این القائات مسموم دیده می‌شود و گاهی برخی‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه شهرکرد با بیان اینکه باید هواس‌ها جمع باشد، ما یک پرچم داریم به نام پرچم ولایت فقیه؛ یک پرچم داریم به نام پرچم حزب‌الله؛ گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: همه باید «جریان مؤمن انقلابی» را تقویت و کمک کنند، جوان‌هایی که در جریان هستند؛ مردان و زنانی که در این جریان هستند و به انقلاب کمک می‌کنند و روحیه انقلابی دارند و برای انقلاب‌شان دلشان می‌تپد و برای ولایت‌فقیه دل می‌سوزانند و احساس می‌کنند با ولایت‌فقیه بودن یعنی تقویت اسلام، تقویت قرآن، تقویت راه شهدا، تقویت امام و ادامه راه امام خمینی(ره) و این‌ها را باور دارند و در این مسیر هستند، باید حمایت شوند.

وی به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) یادآور شد و گفت: درایت، بزرگی، حکمت، آینده نگری، ایمان و بصیرت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف تحکیم پایه های نظام قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: مسئولیت های گسترده، اهداف وسیع و برنامه های علمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها تاثیرگذار بوده است.

وی گفت: درخشش بلند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه ارتش و بسیج در دوران جنگ تحمیلی، فعالیت در امور اقتصادی، سازندگی، کمک به دولتمردان و موفقیت در صنایع دفاعی باعث شده تا دشمن تفکر حمله به ایران را از سر بیرون کند.

نکونام به دوم اردیبهشت روز زمین پاک اشاره و تاکید کرد: انسان ها نباید زمین، محل زندگی موجودات بی نهایت و این نعمت بزرگ الهی را آلوده و تخریب کنند.

وی با اشاره به نزدیکی ۲۷ رجب سالروز با عید بزرگ مبعث افزود: بعثت، رسالت و انبیای الهی بالاترین نعمت خداوند و راه رسیدن به تکامل است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس در سال ۱۳۵۹ اشاره و تصریح کرد: عنایت الهی به انقلاب اسلامی باعث وقع توفان شن و رسوایی استکبار جهانی شد.

وی با اشاره به هفتم اردیبهشت روز ایمنی و حمل و نقل جاده ای یادآور شد: بسیاری از حوادث جاده ای ناشی از کم توجهی و بی توجهی به راه های ارتباطی است، باید در ارتقای کیفی و کمی جاده ها توجه بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه لردگان: یکی از پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات است حجت اسلام انصاری امام جمعه لردگان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن رعایت تقوای الهی اظهار داشت: انتخابات در کشور ما، حرکتی نمایشی نیست بلکه بزرگترین نماد مردم سالاری دینی محسوب می شود.



انصاری، مسأله مهم دیگر را مسأله انتخابات و حضور حداکثری و انتخاباتی سالم و با امنیت دانست و گفت: این مسئله مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و ایشان خاطرنشان کردند که «همه باید قدر انتخابات را بدانند. انتخابات باید سالم، باامنیت و باگستردگى انجام بگیرد. ان‌شاءالله به توفیق الهى و علی‌رغم دشمنان همین‌جور خواهد شد و یک انتخابات گسترده، بانشاط، باشور و شوق و سالم و همراه با امنیت اتفاق بیفتد. این براى کشور یک ذخیره خواهد بود و کشور را مصونیت خواهد داد».

حجت الاسلام و المسلمین انصاری با اشاره به شاخصه های دولت انقلابی و کار آمد گفت: فرد انتخابی باید کار آمد، جهادی، ولایت مدار، معتقد به انقلاب، شایسته سالار، ساده زیست، مقاوم و شجاع در برابر دشمنان باشد.
وی تصریح کرد: فرد انتخابی باید ساده زیست باشد تا بتواند طبقات محروم جامعه را درک کرده و مشکلاتشان را حل کند.

خطیب نماز جمعه افزود: یکى از مصادیق متاسفانه رایج تخلف و بداخلاقى انتخاباتى، وعده‌هاى فریبنده و دروغین است. این وعده‌هاى دروغ و پوشالین البته بعدها موجب آبروریزى همان افراد و نیز بدگمانى مردم به آن‌ها مى‌شود و از این‌جهت لازمه تقوا و عقل، پرهیز از وعده‌هاى دروغین و فریبنده است.


وی اشاره داشت، کسانى‌که براى انتخابات خود را نامزد مى‌کنند، بدانند که انتخابات یک وسیله‌اى است براى بالا بردن توان کشور، براى آبرومند کردن ملت؛ انتخابات فقط ابزارى براى قدرت‌طلبى نیست. اگر بناست این انتخابات براى اقتدار ملت ایران باشد، پس نامزدها بایستى به این اهمیت بدهند و این‌را در تبلیغاتشان، در اظهاراتشان و در حضورشان رعایت کنند.

امام جمعه لردگان در ادامه به روز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) اشاره داشت و گفت: روز مبعث پیامبراکرم (ص)، شکوهمندترین لحظه تاریخ درخشان اسلام است.

وی به ‌مناسبت دوم اردیبهشت سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامى هم اشاراتی داشت گفت: سپاه با مدیریت جهادى در طول ۸ سال دفاع مقدس و بازسازى کشور، مدیریت جهادى در عرصه تقویت توان دفاعى کشور با وجود تحریم‌هاى گسترده، مدیریت جهادى در مقابله با تحریم‌ها با حضور فعال در عرصة عمرانى و زیربنایى کشور که نقش مهمى در توسعه کشور و مقابله با طراحى‌هاى دشمنان داشته، مدیریت جهادى در ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت در میان اقشار جامعه و... خوب ایفا نمودند .


انصاری در پایان به حمله نظامى آمریکا در اردیبهشت سال ۵۹ اشاره داشت و گفت: این حمله در حالى اتفاق افتاد که طوفان شن شکست سختى را به یانکى‌ها در «صحراى طبس» وارد کرد.
خطیب جمعه لردگان به مناسبت پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی امریکا به ایران در طبس بر اثر طوفان شن امدادهای غیبی الهی افزود: ماجرای طبس یکی از رسواترین توطئه های شکست آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است. و بدون شک ماجرایی که در طبس اتفاق افتاد و با شکست مزدوران آمریکایی مواجه شد یک معجزات بزرگ الهی بود. امام جمعه فارسان گفت: انتخابات یک فرصت استثنایی و سرنوشت ساز برای تمامی مردم است/ با حضور گسترده و باشکوه،می توان آینده پر امیدی را رقم بزنیم حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر فارسان با دعوت نمازگراران به رعایت تقوای الهی وبا تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) اظهار داشت: استفاده از ایام ماه رجب و دعا و نیایش ما را به ماه‌های شعبان و به ‌ویژه ماه مبارک رمضان نزدیک تر می‌کند.
وی تصریح کرد:در آستانه بعثت پیامبر اکرم و شهادت امام موسی کاظم، تمامی مردم و مسئولین با حضور باشکوه در مجالس آن دو بزرگوار، دین خود را به معصومین ادا کنیم.

وی با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران گفت: این دستور تاریخی از سوی امام راحل در روز دوم اردیبهشت‌ماه صادر شد، تفاوت سپاه پاسداران نسبت به سایر قوای نظامی در جهان این است که سپاه ما علاوه با ماهیت نظامی ماهیت مکتبی و معنوی دارد.

امام جمعه فارسان گفت: انتخابات یک فرصت استثنایی و سرنوشت ساز برای تمامی مردم از هر مرام و مسلک و سلیقه و قومیت است که با استفاده کامل از این فرصت، و پایبندی کامل به اخلاق و قانون و احترام به تمامی نهادهای قانونی و پرهیز از تخریب دیگر کاندیدها در راستای حضور گسترده و باشکوه، می توان آینده پر امیدی برای کشور و نظام اسلامی،رقم بزنیم.


وی ابراز داشت:امیدواریم در روز 29 اردیبهشت شاهد حضورگسترده و خیره‌کننده مردم در پای صندوق‏‌های رأی باشیم و انتخاب درستی انجام شود تا در چهار سال آینده بتوانیم شرایط بسیار بهتری داشته باشیم.

وی اظهار داشت: تمکین به تصمیمات شورای نگهبان در رابطه با احراز نهایی صلاحیتها، در حقیقت تمکین به قانون و شرع مقدسی است که مشروعیت قانون اساسی نظام ما به آن می باشد.

حجت الاسلام جمالی زاده در ادامه گفت: آنچه که در انتخابات اهمیت دارد،حضور گسترده و باشکوه همراه با سلامت و امنیت، که سلامت آن هم به پرهیز از تخریب و اتهام زنی به دیگر کاندیدها و نهادهای قانونی می باشد.


وی تصریح کرد: انتخابات مظهر اراده ملی و مظهر حماسه سیاسی و مردم‌سالاری دینی است، انتخابات ظهور قدرت ملی ما است.

وی افزود: مسئولان باید انتخاباتی را برگزار کنند که در تراز نظام اسلامی باشد، انتخابات ما باید آزاد، سالم، امن، با نشاط، پرشور، پرحضور، رقابتی و قانون‌مند باشد، چون انتخابات موجب حیات مجدد جامعه، گردش نخبگان، متجلی شدن نقش مردم در کنار اسلامیت نظام، آشنایی مردم با مسایل واقعی کشور است

امام جمعه شهر باباحیدر گفت: یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی رونق دادن تولیدات داخلی است حجت الاسلام یاوری در خطبه اول این هفته نماز جمعه شهر باباحیدر گفت: خواهران و برادران ایمانی همه شما و خودم را به رعایت تقوای الهی دعوت می نمایم.رعایت تقوای الهی در زندگی انسان باعث گشایش و رفع مشکلات خواهد شد چون با پرهیزکاری، خداوند بندگی و عبودیت می شود و پروردگار عالمیان خود مشکلات و گرفتاری های مؤمنی که پرهیزگار و اهل تقوی است را کفایت می کند.


وی فرا رسیدن شهادت امام موسی کاظم(ع) را تسلیت گفت و سیره عملی آن امام همام را برای نمازگزاران تشریح نمود و بیان داشتند خود امام و همه پیشوایان معصوم با داشتن صبر و مراتب یقین به امامت رسیدند.

ایشان به تایید نهایی صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان اشاره داشت وگفت: از مولفه های انتخابات سالم رعایت اخلاق انتخاباتی و بیان رزومه کاری،فعالیتها و توانیهای خود و پرهیز از تخریب یکدیگر ووعده های دروغین وغیرواقعیت است.

امام جمعه باباحیدر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان ارتش؛ به اهمیت مسایل اقتصادی پرداختند وگفتند: یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی رونق دادن تولیدات داخلی وحذف واردات کالاهای مشابه خارجی است.

وی به سفر استانی استاندار نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی دکتر کاظمی و مدیران کل ادارات در هفته آینده اشاره داشتند و توجه و حل مشکلات مردم را خواستار شدند.

امام جمعه شهر اردل: مردم از بازی های سیاسی خسته شدند

حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی گفت: تقوی است که لطف ورحمت الهی را متوجه ما می کند

بهرامی اظهار کرد:ما می توانیم خوب فکرکنیم ،خوب انتخاب کنیم ودرست عمل کنیم ومی توانیم سهل انگار وبی تفاوت باشیم دقت نکنیم درتصمیم درتشخیص درانتخاب سیرزندگی و هرجورعمل کردیم نتیجه ی آن راخواهیم دید و نتیجه گناه می شود دوری ازخدا.

وی بیان کرد:هیچ چیزی اتفاقی دراین عالم ازتحت قدرت واراده ی الهی خارج نیست،وقتی بشروقتی یک ملتی بادست خودش یاتصمیم خودش اسباب بدبختی وذلت رافراهم می کندخدای متعال این رابرای آن ملت و آن انسان پیش می آوردخداراضی به گرفتاربشریت راضی به بدبختی ماهانیست اماوقتی خودماهاراه دیگری راانتخاب می کنیم برای ما پیش می آورد.


امام جمعه شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل با اشاره به فرارسیدن عید مبعث اظهار کرد: با توجه بیشتر به عید مبعث می‌توان به این مساله رسید که سعادت دنیا و آخرت در فلسفه این اتفاق مهم نهفته است.

بهرامی افزود: بعثت پیامبر اکرم(ص) در راستای مقابله با جهل بوده و پروردگار جهانیان پیامبر را برای مبارزه با نادانی انسان‌ها مامور کرده است.

وی همچنین با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ تصریح کرد: دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خارچشم دشمنان انقلاب و اسلام است و همین نشان از انقلابی ماندن این نهاد دارد.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به پیش رو بودن انتخابات و با بیان اینکه در این ایام مسئولین وعده های توخالی ندهند و سعی کنند مردم از عملکرد شان راضی باشند افزود: مسئولین تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند و کمتر دنبال مسائل سیاسی باشند زیرا مردم از بازی های سیاسی خسته شدند.

بهرامی افزود:انتخابات می بایست صحنه عزت واقتداروتصمیم گیری ملت باشد و آن کسانی که درعرصه انتخابات واردشدنداین فرصت راازدست ملت نگیرنددرفعالیتهایشون درتبلیغاتشون دراظهارکردنشون جوری رفتارکنندکه آبرووعزت این ملت حفظ شود.

امام جمعه شهر اردل بار دیگر به مسئولین وزارت نفت و مسئولین استانی و شهرستانی تاکید کرد تا پیگیر رفع الودگی آب شرب و کشاورزی منطقه میانکوه باشند.

امام جمعه موقت شهر سامان: دغدغه مقام معظم رهبری در انتخابات مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات سالم است امام جمعه موقت سامان در خطبه های این هفته نماز جمعه با دعوت نمازگزاران به تقوا الهی با بیان اینکه دو اردیبهشت ماه مصادف با شهادت امام موسی کاظم ( ع) و این ایام را خدمت شما عزیزان تسلیت عرض می کنم ، بیان داشت:بعضی ها معتقدند چون امام موسی کاظم (ع) بیشتر در زندان بودن کار خاصی انجام نداند ، اظهار داشت: امام موسی کاظم (ع) یک مبارز تشکیلاتی بود و افراد زیادی در افاق اسلام داشتن و دارای نقشه های فروان برای پیاده کردن در حکومت و نظام اسلامی بود.


حجت الاسلام و المسلمین عباس رضی در بیانات رهبری در مجمع فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی انتخاباب و مسائل سیاسی خارجی و داخلی کشور بسیار مهم بوده است ، تاکید داشت: مهم ترین محور سخنان رهبر اهمیت مسائل اقتصادی و معیشتی ، لزوم فعالیت جدی مسئولان کشور و استفاده از ظرفیت های اقتصادی که یک نقطه کلیدی و دارای اولویت در کشور است .

رضی با بیان اینکه انتخابات و برگزاری انتخابات سالم، امن و گسترده جایگاه مهمی در کشور دارد ، بیان داشت: یکی از دغدغه های مهم رهبر ، مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات سالم است.

وی با اشاره بر اینکه دشمن در تلاش است که ما را دچار اشتباه محاسباتی کند، عنوان کرد: یکی از عوامل مهم ایجاد اشتباه ، تهدید دشمن است و امریکا سال های سال است که ایران و مردم ایران را تهدید می کند و آن زمان که دستمان ما خالی بود امام فرمودند امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند , الان نیز همین گونه است.

رضی افزود: وعده های دروغ در مورد برجام، القاء یاس و القاء روحیه ما نمی توانیم ، ایجاد غفلت از امداد های غیبی و غفلت از واقعیت های ظرفیت کشور از دیگر عوامل ایجاد اشتباه محاسبتی در کشور است.

وی با اشاره بر اینکه مردم باید هوشیار و بیدار باشند ، عنوان کرد: در انتخابات معیار های مشخص است و مردم باید کسی را برای اداره امور کشور انتخاب کنند که در مقابل دشمن دست تسلیم بالا نبرد. و دغدغه اصلی مسول کشور مردم باشد .

امام جمعه موقت سامان با اشاره بر اینکه تایید صلاحیت نامزد های دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان انجام شده است، بیان داشت: احترام به نهاد های قانونی به ویژه شورای نگهبان در همه زمان ها ضروری و تکلیف است و احترام به قانون واجب است .

حجت الاسلام و المسلمین عباس رضی با بیان اینکه دوم اردیبهشت ماه

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد امام جمعه اهواز اراده امت اسلامی و نیروهای مسلح را عامل عزت جامعه و ملت مسلمان عنوان کرد و با اشاره به سالروز فتح سرزمین اندلس به دست مسلمانان گفت: قبل از ورود رزمندگان اسلام به اندلس این شبه جزیره مهد بی‌فرهنگی و بی‌هویتی بود و اختلاف و تفرقه و مسائل اخلاقی موجب شکست اندلس شد.

وی به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی درخواست کرد که نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهد تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

امام جمعه اهواز از مسئولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

وی گفت: مسئولان بدانند تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد از مسئولان به ویژه مسئولان شرکت‌های بزرگ همچون فولاد، نیشکر و… خواست نسبت به مطالبات جوانان در زمینه‌های مختلف به ویژه اشتغال توجه داشته باشند.

امام‌ جمعه اهواز به اقدامات انجام شده دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و … اشاره و اظهار کرد: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

وی اظهار کرد: در بخش شعار سال به معنای واقعی کلمه باید بتوانیم نظام را در قله و اوج قرار دهیم چراکه بنا است مشارکت مردم محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد مانع زدایی از تولید، توجه به زنجیره‌های نرم حکمرانی و نقش تسهیل‌گری دولت را بخشی از عوامل مهم در جهت مشارکت مردم در جهش تولید خواند.

وی به روز معلم اشاره کرد و افزود: معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول ‌است و اگر تحول بنیادین را بخواهیم شاهد باشیم باید معلم تراز انقلاب تربیت کنیم.

امام جمعه اهواز همچنین به روز کارگر نیز اشاره و اظهار کرد: اگر حال ایران بخواهد خوب شود حال کارگر باید خوب باشد از این رو ضرورت دارد زمینه این امر فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به سالگرد تاسیس سپاه پاسداران نیز اشاره و از تلاش‌ها و اقدامات پاسداران‌ قدردانی کرد.

انتهای خبر/

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد