Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@20:47:33 GMT

100 نفر از نمازگزاران نیری تست سلامت شدند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۰۸۷۶۵

100 نفر از نمازگزاران نیری تست سلامت شدند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیر گفت: از 100 نفر نمازگزاران نمازجمعه نیر تست سلامت گرفته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز،عسگر فرجی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیر با گرامیداشت هفته سلامت گفت: از 100 نفر از نمازگزاران حاضر در نمازجمعه نیر تست سلامت گرفته شد.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در هفته سلامت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان نیر با برپایی ایستگاه سلامت در محل مسجد جامع شهر نیر از 100نفر نمازگزاران حاضر در نمازجمعه تست قند خون و تست فشار خون گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرجی گفت: علاوه بر گرفتن تست قند خون و فشار خون بروشورهایی با مزمون سلامت، نقشه سیاحتی و امدادی، نقشه گردشگری استان وشهرستان، اقدامات ضروری در مواجهه با بهمن و کیف کمک های اولیه دربین نمازگزاران توزیع شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر آماده باش است

کاووسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

او افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

کاووسی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، تصریح کرد: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • نمازگزاران شهرستان راور در حمایت از مردم مظلوم غزه شعاردادند
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • یسنا زنده پیدا شد
  • هلال احمر آماده باش است