Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت مجمع قرآنی هیئت صاحب‌الزمانی تهران، بخش پایانی(فینال) مرحله هفتم جشنواره تلاوت‌های مجلسی عصر روز جمعه، اول اردیبهشت‌ماه از ساعت 15 در حسینیه صاحب‌الزمانی(عج) تهران برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای مجید زکی‌لو و با حضور قاریان و اساتید قرآنی کشور برگزار شد، ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، 10 نفر از قاریانی که به بخش پایانی این مرحله از جشنواره‌ تلاوت‌های مجلسی راه پیدا کرده بودند، در حضور داوران و عموم مردم علاقه‌مند به تلاوت آیات روح‌بخش قرآن کریم در مدت زمان معلوم ‌(۹ تا ۱۰ دقیقه) پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین، حسن ربیعیان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد موسوی‌ درچه‌ای، ابراهیم آهور، ولی پور‌احمدی، حبیب پوراحمدی، محمد‌قلی تهرانی، محمود بیژنی، محمد کاکاوند، علی فربین، امیرهوشنگ محمدیون، اصغر برومند، سیدمرتضی پورایوانی و سیدحسین موسوی‌‌بلده اعضای هیئت نظارت بر دور پنجم اولین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی بودند.
طی اجرای این قسمت از برنامه به ترتیب سیدعباس حسینی، حسین شالچی، محسن مدنی، نائبعلی عبداللهی، طه کبیری، سجاد سرتیپی، محمدرضا اکبرزاده، هادی ایزدپناهی، رسول تمجید و مهدی برقعی به عنوان نفرات راه یافته به فینال دور هفتم جشنواره تلاوت های مجلسی برنامه تلاوت خود را اجرا کردند.
همچنین، در ادامه برگزاری این مراسم قرآنی و معنوی، مهدی غلام‌نژاد و حبیب‌الله پوراحمدی به عنوان قاریان مدعو به اجرای تلاوت افتخاری آیات روح‌بخش قرآن کریم پرداختند که با استقبال فراوان حضار در مراسم نیز رو به رو شد.
در ادامه، پس از پایان تلاوت‌ هر کدام از قاریان حاضر در مرحله پایانی جشنواره، برنامه رأی‌گیری از عموم مردم حاضر در جلسه و نیز شمارش آراء همراه با اعلام نظر داوران جشنواره برگزار شد و با پایان یافتن این بخش، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی درچه‌ای، ابراهیم آهور، حسن ربیعیان، مجید زکی لو، مهدی غلام‌نژاد و دیگر اعضای هیئت نظارت بر جشنواره، مراسم تجلیل از نفرات برتر و اعطای جوایز به ایشان برگزار شد.
همچنین، از سوی مسئولان برگزارکننده دور هفتم جشنواره تلاوت‌های مجلسی مقرر شد تا در این دوره یک نفر به‌ عنوان نفر برتر از سوی هیئت ناظر، یک نفر از سوی عموم مردم و نیز سه نفر به‌‌ عنوان نفرات برتر از سوی تجمیع آرای مردم و هیئت ناظران انتخاب و اعلام شوند تا تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی به هر یک از این نفرات اعطا شود.
در پایان برگزاری دور هفتم نخستین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی با اعلام نظر هیئت ناظران، نائبعلی عبداللهی به‌ عنوان نفر برتر از سوی ناظران انتخاب شد. همچنین، در بخش آراء عموم مردم نیز نائبعلی عبداللهی بیشترین آراء را کسب کرد و در بخش تجمیع آراء نیز به ترتیب نائبعلی عبداللهی، رسول تمجید و حسن شالچی بیشترین آراء را به خود اختصاص دادند.
همچنین، در پایان برگزاری این مراسم نیز برنامه قرعه‌کشی از حضار شرکت‌کننده در این مراسم و نیز حاضران در جلسات قرآنی مربوط به جشنواره برگزار شد که به قید قرعه به ۲۰ نفر از حضار تعداد 20 کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.
همچنین، محمدرضا برقعی، مدیریت اجرایی جشنواره، حسین شریفیان، نظارت فنی جشنواره و داوود جعفری نیز دبیری این مرحله از جشنواره تلاوت‌های مجلسی را برعهده داشتند و حسینیه صاحب‌الزمانی(عج) تهران به مدیریت حمید نقاشیان نیز حمایت مردمی جشنواره را انجام داد.
یادآور می‌شود، بخش پایانی مرحله هفتم نخستین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی عصر روز جمعه، اول اردیبهشت‌ماه از ساعت 15 در حسینیه صاحب‌الزمانی تهران واقع در خیابان مولوی، نرسیده به خیابان ولیعصر(عج) برگزار شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»

عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد موفق به کسب رتبه برتر چهارمین جشنواره تحقیقات برتر در حوزه سلول درمانی و سلول های بنیادی خونساز شد

به گزارش ایسنا، چهارمین جشنواره تحقیقات برتر سلول های بنیادی خونساز و سلول درمانی به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی و پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان شریعتی برگزار شد.

در این مراسم زهرا سادات هاشمی، عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی با ارائه مقاله؛In vivo study for cytotoxicity of murine NK cell-derived exosomes against Triple-Negative mouse mode توانست رتبه نخست را کسب کند، همچنین مرکز رشد فناوری های پیشرفته درمانی و تشخیصی با ارائه مقاله؛ «تولید گوشت آزمایشگاهی جهت تغذیه حیوانات خانگی برای اولین بار در ایران» حائر رتبه دوم و سرکار خانم فاطمه سلیمیان پژوهشگر پژوهشکده سرطان معتمد با مقاله " Human Placenta Derived Mesenchymal Stem Cells Transplantation in Patients with Acute Respiratory Distress Syndrome (ARDS) Caused by COVID-19 (Phase I Clinical Trial):Safety profile assessment رتبه سوم را در این دوره از جشنواره کسب کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم)
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب