Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتیجه اولیه تایید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر امروز پس از دریافت نظر هیات نظارت شهرستان ها از سوی فرمانداری ها اعلام شد.

به گزارش فارس، مراتب تایید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر امروز پس از دریافت نظر هیات نظارت شهرستان ها از سوی فرمانداری ها اعلام شد.

این نتیجه اولیه بوده و داوطلبانی که در این مرحله رد صلاحیت شده اند می توانند از فردا 3 اردیبهشت ماه به مدت 4 روز مراتب شکایت خود را به هیات نظارت استانها اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس هیات های نظارت استانها طبق تبصره 3 ماده 50 قانون از تاریخ 7 الی 16 اردیبهشت ماه یعنی به مدت 10 فرصت دارند به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده رسیدگی کنند.

بنابراین نتیجه و اعلام نظر قطعی و نهایی هیات نظارت استان در خصوص شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده 17 اردیبهشت ماه از طریق فرمانداری ها اعلام می شود.

اسامی نامزدهای نهایی انتخابات شوراهای شهر در مدت 3 روز یعنی از 18 الی 20 اردیبهشت ماه توسط فرمانداری ها منتشر خواهد شد.

تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر از 21 اردبهشت آغاز و به مدت 7 روز یعنی تا 27 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد