Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی از اختصاص ۲۶ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار سهمیه ارزی به مرزنشینان استان خبر داد و گفت: امسال سهمیه ارزی هر مرزنشین در خراسان جنوبی ۱۵۰ دلار تعیین شده است.

حسن سروری در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین در بیرجند جمعیت دارای کارت مبادلات مرزی استان را ۱۴۵ هزار و ۶۴۹ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد ۱۴۰ هزار و ۷۹۲ نفر معادل ۹۷ درصد از دارندگان این کارت نسبت به فعال سازی کارتهای خود در دفاتر شرکت های تعاونی مرزنشین استان اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت مشمول کارت مبادلات مرزی شامل ۵۱ هزار و ۵۴۷ خانوار در دفاتر پیشخوان ثبت نام کردند.

سروزی افزود: پس از فعال سازی کارت در محل دفاتر شرکت های تعاونی، عضویت دارنده کارت در تعاونی قطعی می شود وتعاونی اجازه دارد پس از انجام صادرات به میزان ۱۵۰ دلار، نسبت به واردات ۴۱ قلم کالای مختص مرزنشینان اقدام کند.

وی میزان برنج وارداتی برای هر نفر را ۲۵ کیلوگرم عنوان کرد و گفت: تمرکز بیشتر شرکت های تعاونی مرزنشین در استان بر واردات برنج، چای و شکر است.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی از شرکت های تعاونی خواست با واردات کالاهایی مانند کنجد، خوراک دام و طیور و آبریان، انواع تخمه بوداده، نارگیل، زیره سیاه و سبز، بادام زمینی و چلغوز نیز نیاز خود و استان را تأمین کنند.

سروری بیان کرد: براساس تصمیم گیری انجام شده مهلت استفاده از کارت های منقضی شده تا پایان شهریورماه ۹۶ تمدید شده و مرزنشینان باید نسبت به تمدید کارت های خود اقدام کنند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند

طلبه‌ها و اساتید مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) به همراه بسیجیان شهر خضری دشت بیاض به کمک مردم دهستان کرغند شتافتند.

این تیم برای لایروبی منازل و کوچه‌ها به دهستان کرغند اعزام شدند. 

سیل در دو روز گذشته دهستان کرغند و برخی روستا‌های خراسان جنوبی را در نوردید و خساراتی به بار آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند