Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پخش زنده مناظره‌ها را لازم مي‌دانيم/ آماده پاسخگويي هستيم
کانديداي انتخابات رياست جمهوري گفت: ما آماده پاسخگويي هستيم و همان‌طور که قبلا نيز اعلام کرديم، پخش مناظره‌ها را نه به صورت ضبط‌ شده بلکه به صورت زنده لازم مي‌دانيم.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيدابراهيم رئيسي، عصر امروز با حضور در همايش سراسري ستادهاي استاني و کشوري که در محل شهادت شهداي هفتم تير برگزار شد ضمن تبريک ايام و اعياد رجبيه با بيان اينکه ان‌شاءالله به برکت اين ايام و ليالي به ما توفيق بندگي حضرت حق را بدهند، اظهار داشت: انتخابات يکي از جلوه‌هاي حضور مردم، قدرت ملي، امنيت ملي و جلوه اعتناي نظام اسلامي به راي و اراده ملت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ادامه داد: تمام نهادها به موجب قانون اساسي و تمام اجزاي نظام اسلامي مبتني بر راي مردم هستند از اين رو، راي مردم در نظام اسلامي تشريفاتي نيست و سرنوشت‌ساز است.
وي با بيان اين که راي مردم در انتخابات مختلف از جمله خبرگان، رياست جمهوري، مجلس و شوراها تصميم‌سازي و تصميم‌گيري در نظام اسلامي را شکل مي‌دهد، افزود: بايد براي اين که مردم در اين عرصه حضور و مشارکت گسترده داشته باشند، اين حضور همراه با بصيرت و آگاهي و نگاه به آينده نظام باشد.
رئيسي با اشاره به لزوم اجراي قانون اساسي و سياست‌هاي مصوب و نيز قوانيني که در مجلس تدوين مي‌شود، تصريح کرد: سخن ما تحقق آن چيزي است که در قانون آمده و خواسته ملت ايران نيز تحقق آرمان‌هاي بلند امام و شهيدان انقلاب اسلامي است که ما امروز در مشهد آنها (مجتمع شهداي هفت تير) حضور داريم و آيت‌الله بهشتي و شهداي دولت همواره اين موضوعات را فرياد کرده‌اند.
کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با تاکيد بر اين که سخن ما در باب اقدام و عمل است، يادآور شد: بايد ببينيم آنچه در حوزه مسائل اجتماعي، اقتصادي، سياسي، فرهنگي و اداره امور جامعه وجود دارد، آيا در طراز اين نظام هست يا خير و اگر نيست چه بايد کرد؟
وي با تاکيد بر اين که وضعيت موجود با اسناد بالادستي فاصله دارد و مردم از اين فاصله رنج مي‌برند، ادامه داد: مديران دلسوز و خانواده شهيدان انتظار تحقق اين قوانين و آرمان‌هاي شهدا و امام و بايد و نبايدهايي را دارند که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکيد کرده است.
رئيسي گفت: امروز مشکلات اقتصادي مشکل جدي مردم است و بيکاري و فساد اداري نيز از مسائل جدي است. لذا مردم نسبت به عدم اصلاح ساختارها و وجود ساختارهاي فسادزا دغدغه دارند.
توليت آستان قدس رضوي اظهار کرد: وجود آسيب‌هاي اجتماعي که بسيار هم روشن است، انسان را رنج مي‌دهد، مسئله ديگر نيز عزت و کرامت انسان در رابطه با خود، جامعه و دولت و مردم و همه نظامات بين‌المللي است که بايد عزت‌آفرين و در شأن ملت ايران باشد و هيچ قراردادي بدون نگاه به کرامت اين مردم قابل توجيه نيست. چرا که عزت و اقتدار فعلي اين نظام به برکت خون شهيدان و ايثارگري جانبازان به دست آمده است.
کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با بيان اين که نظام ما يک نظام مقتدر و اثرگذار در منطقه و سطح جهاني است و اين اعتراف دشمنان ما است، يادآور شد: اين موضوع اقتضائاتي دارد و بايد نگرش به مردم متفاوت شود. لذا نگاه به برنامه‌ريزي و اقدام بايد با توجه به اولويت‌ها و مشکلات مردم باشد.
رئيسي با تاکيد بر لزوم توجه به همه ظرفيت‌هاي مردمي، نه صرفاً يک جناح و جريان خاص، ‌خاطرنشان کرد: اگر به يک قشر و جناح خاصي صرفاً توجه کنيم در نگاه جامع ما به کشورداري خسارت وارد مي‌شود.
وي افزود: در تمام اين معادلات بين مردم و دولت و کشور و نظام و همه دولت‌ها و همچنين همکاري‌هاي بين‌المللي، خدمت‌رساني به مردم و ارتباطات اجتماعي، کرامت انساني بايد مورد تاکيد باشد.
توليت آستان قدس رضوي ادامه داد: اگر بخشي از دولت به اعتبار اين که در يک جايگاه قدرتمندي است، تعهد خود را بصورت يک‌طرفه لغو کرد؛ اين پيمان‌شکني بد است و در نظام اسلامي که مبتني بر کرامت است، امري بدتر است؛ مثلاً ايران‌خودرو قرار بر تحويل ماشين به مردم داشته باشد و بدون توجيه براي مردم به تعهد خود عمل نمي‌کند يا بد عمل مي‌کند.
رئيسي با بيان اين که نگاه به افراد بايد مبتني بر کرامت باشد و اين با ابلاغ بخشنامه هم ممکن نيست و در ميدان عمل محقق مي‌شود، افزود:‌ نکته ديگر تغيير در مديريت اجرايي کشور است که نگاه‌ها بايد کاملاً علمي و مبتني بر آخرين يافته‌ها به منظور افزايش بهره‌وري باشد.
کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تاکيد کرد: اگر مديريت در کشور به يک حلقه خاص مربوط مي‌شود، اين حلقه بايد شکسته شود و مديريت به افراد لايق و کارآمد واگذار شود.
وي با اشاره به لزوم روي کار آمدن مديران شايسته و لايق و همچنين کارآمد،‌تاکيد کرد: ما معتقديم که بايد اجماع‌آفرين باشيم لذا صحبت از هيچ گروه و جريان خاصي نيست و اصولگرا و اصلاح‌طلب اگر در خط امام باشند مي‌توانند در عرصه مديريت کشور با هم همکار و هم‌قسم شوند و ما نيز در اين قضيه به دنبال اجماع هستيم.
رئيسي نکته مهم در حلقه مديريتي را لزوم اعتماد به جوانان برشمرد و يادآور شد: زماني که انقلاب اسلامي به پيروزي رسيد بنده 20 سال داشتم و در آن زمان امام به کارآمدي جوانان اعتقاد داشتند و شهيد بهشتي نيز براي ما وقت مي‌گذاشتند و امروز هم مقام معظم رهبري بر لزوم اعتماد به جوانان تاکيد دارند.
کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با تاکيد بر اين که ما معتقديم در دولت کار و کرامت جوانان خلاق و مبتکر بايد مورد حمايت قرار بگيرند، افزود: بيرون رفتن از بسترهاي فسادزا بيشتر در جايي است که مي‌خواهند امتيازي را از بخش دولتي به بخش خصوصي که اصطلاحاً به امضاي طلايي مشهور است، واگذار کنند و اين امر بايد به افراد لايق و صاحب حق و بر اساس قانون داده شود. بنابراين اگر بسترهاي فساد اصلاح شود ما هر روز شاهد يک فساد نخواهيم بود.
وي با اشاره به لزوم اصلاح نظام بانکي و نظام مالياتي به برخي از فرارهاي مالياتي اشاره کرد و گفت: حتي مشتريان بدحساب وام مي‌گيرند، اما اگر يک مولد، وام بخواهد بايد بيرون بماند. لذا اگر تسهيلات به کساني داده شود که نتوانسته‌اند حساب خود را تسويه کنند مشکلي را حل نمي‌کند.
رئيسي با تاکيد بر اين که ما براي تمام اين حوزه‌ها برنامه داريم و جزئيات کار را مي‌گوييم، يادآور شد: ارتباط بين قوا و تعامل بين دستگاه‌ها مورد توجه است، در قوه قضائيه بحث معاونت اول به ما محول نشده بود بلکه ارتباط بين دستگاه‌هاي کشور محول شده بود و عضويت در شوراهاي مختلف از جمله شوراي پول و اعتبار و شوراي فضاي مجازي براي اين منظور بود.
کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با تاکيد بر اين که تطور زمان نبايد مديريت کشور را از ارزش‌هاي انقلاب و مردم دچار فاصله کند، افزود: نگاه اشرافي از مشکلاتي است که اگر مديريت کشور به آن دچار شود مردم دچار مشکل خواهند شد، ما در جهت ارزش‌ها بايد روبه‌جلو حرکت کنيم چون اين ملت مي‌خواهد تمدن و مدنيتي را به نام انقلاب اسلامي رقم بزند و حتماً توجه به مردم بايد در قله قرار گيرد، لذا امکان انجام اين موارد با اجماع و بسيج عمومي و همچنين مديريت کارآمد جهادي ممکن است.
رئيسي با تأکيد بر اين که تغييرات به نفع انقلاب و به نفع مردم شدني است و ما اين تغيير را انجام خواهيم داد،‌ يادآور شد: بنده از کساني که بنا بر حس وظيفه قبول زحمت کردند، تشکر مي‌کنم، اما نکاتي را درباره مسائل ستاد بايد عرض کنم؛ گروه‌هاي مختلفي از مردم با مراجعات بسيار براي همکاري با ستاد اعلام آمادگي کرده‌اند، لذا ستادها بايد زمينه را براي پذيرش همه افراد و استفاده از همه امکانات مردمي و انساني فراهم کنند.
وي تصريح کرد: براي پذيرش همکاري‌هاي مردمي در اين عرصه مطلقاً نبايد از امکانات غيرمجاز بهره گرفته شود؛ چراکه اين موضوع خلاف شرع و خلاف قانون است.
رئيسي ادامه داد: شايد کسي طرفدار بخشي از گروه‌هاي کشور باشد، مثلاً بگويد ما طرفدار فلان هيأت هستيم، همان‌طور که دوستاني در گروه‌هاي مختلف و گروه‌هاي ارزشي اعلام آمادگي کرده‌اند، بنابراين بايد از همه نيروهاي انقلاب استفاده شود، اين هيچ اشکالي ندارد و مسئله ملت بزرگ ايران هستند، اما افراد بد و شرور که متخلف هستند، خط قرمز ما هستند و اين صحبت ما نيز يک بسته است که بايد آن را در کنار يکديگر مورد توجه قرار داد.
توليت آستان قدس رضوي در ادامه با بيان اين که نبايد مردم را معطل نگه داشت، به لزوم استفاده از ابتکارات جوانان در اين عرصه اشاره کرد و افزود: اين که گفته شود بنده پولي را براي اين بخش آماده کرده‌ام، اين‌طور نبوده و اگر هم توقع دارند که بنده پولي براي بحث ستادها و استان‌ها بدهم، بايد بگويم که مسئوليت بنده اقتضا نمي‌کرده که چنين پول‌هايي را جمع کنم.
وي با اشاره به حضورش در انتخابات خبرگان از استان خراسان جنوبي و تشکيل ستادهاي مردمي در مغازه‌ها و منازل يادآور شد: اين که از مرکز بخواهد پول يا وجهي براي استان‌ها در نظر گرفته شود براي بنده قابل تحقق نيست و کار در اين رابطه با مردم است.
رئيسي با اشاره به لزوم تبيين افکار عمومي ادامه داد: بند به صورت طبيعي و بر اساس اقتضاي شغلي در همه جاي کشور حضور فعال يا دائمي نداشته‌ام، لذا حق مردم است که شناخت کافي داشته باشند، بنابراين ارتباط چهره به چهره با مردم بسيار مهم است.
کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با تأکيد بر لزوم سادگي و عدم تجمل در ستادها گفت: مردم و همسايگان به دليل انجام کارهاي ستاد نبايد مورد اذيت قرار گيرند و کارناوال‌هايي که مطابق قانون نيست و مضر محسوب مي‌شود، نبايد باشد، بايد در ستادها افراد خوشنام و خوش‌سابقه حضور داشته باشند که فاقد سابقه سوء هستند و بنابراين نظم و عدم استفاده از امکانات دولتي و عمومي بايد به صورت ويژه مورد توجه قرار گيرد.
وي در همين زمينه با بيان اين که افرادي که مي‌خواهند در ستاد حضور داشته باشند بايد مشکل اداري خود را حل کرده و حضورشان مجاز باشد، افزود: برخي شروع به کار تخريبي کرده‌اند، اما ما نمي‌خواهيم متقابل رفتار کنيم و دست به تخريب رقبا بزنيم،‌ البته تخريب براي آنها نيز مجاز نيست، اما کار ما اثباتي و ايجابي بوده و درصدد معرفي خود و برنامه‌هاي خود هستيم.
رئيسي با تأکيد بر اين که تخريب، امر نامناسب و غيرمجازي است و اين کار براي کلان انتخابات امري مضر محسوب مي‌شود، اظهار کرد: ارتباط نزديک با طلاب و دانشجويان که موتور محرک جامعه هستند ضروري است.
توليت آستان قدس رضوي با اشاره به برخي تخريب‌هاي صورت‌گرفته خاطرنشان کرد: برخي مي‌خواهند نوعي هراس نسبت به رقبا ايجاد کنند که اين امري مذموم و ناپسند است و افراد به جاي اين که با حجت سخن بگويند، دست به تخريب رقيب مي‌زنند.
وي با بيان اين که ما پيروزي در انتخابات را فقط رأي‌آوري نمي‌دانيم و در اين زمينه توجه به مسائل اخلاقي را هم جزئي از پيروزي قلمداد مي‌کنيم، افزود: با توجه به اين که زمان آغاز تبليغات به دليل اعلام اسامي کانديداها از سوي وزارت کشور تغيير کرده است، بايد کار زودتر کليد زده شود و اين نياز به وقت دارد، لذا تلاش ما بايد بر روي اجماع و وحدت‌آفريني باشد.
رئيسي ابراز اميدواري کرد: ان‌شاءالله همه کارها و آنچه که مي‌گوييم براي رضاي خدا باشد و قبل و بعد از هر کاري بايد خدا را مدنظر قرار دهيم، رمز موفقيت در کار اخلاص است و بايد با اخلاص و انصاف رفتار کرد.
کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري حضور خود در انتخابات را يک وظيفه الهي و سياسي براي خدمتگزاري به مردم برشمرد و گفت: دولت‌ها بعد از پيروزي انقلاب خدمات درخوري داشته‌اند اما وضع موجود از ديد هيچ‌کس پنهان نيست، اما خدمات دولت‌ها نبايد مورد بي‌انصافي قرار گيرد.
وي تأکيد کرد: سخن ما درباره وضع موجود است که از لحاظ اقتصادي و فرهنگي و اجتماعي مورد توجه است و اِن‌شاءالله با نگاه وحدت‌آفرين و اجماع‌ساز کار خود را آغاز کنيم.
رئيسي در بخش سوالات و در پاسخ به سؤالي درباره نگراني برخي از اعضاي ستاد به دليل گستردگي آراي خاکستري و عدم شناخته شدن لازم در سراسر کشور، گفت: بنده دير آمده‌ام اما برنامه مکتوب خود را ارائه خواهيم داد و هنوز کسي برنامه مکتوب خود را ارائه نکرده است.
کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با بيان اين که يک برنامه ما در سطح صدا و سيماست و ما براي همه حوزه‌ها وقت گذاشته‌ و مسائل اصلي آنها را با حضور کارشناسان هر حوزه بررسي کرده‌ايم، يادآور شد: از کارهاي مهم در جامعه امر قضا است و شئون اين موضوع با بقيه شئون قابل مقايسه نيست، اما هيچ زماني ارتباط مستقيم من با مردم قطع نشده است.
وي درباره سؤالي مربوط به اهل تسنن اظهار داشت: اهل سنت يک واقعيت در کشور ما هستند و نگاه ما به اهل سنت يک شهروند ايراني است که برابر ما و از خود ما هستند، هزار سال است که سيستان و بلوچستاني‌ها (شيعه و سني) با يکديگر زندگي کرده‌اند اما آنچه فتنه مي‌کند، نه سني است نه شيعه.
توليت آستان قدس رضوي با تأکيد بر اينکه اهل سنت شهروندان عزيز و باکرامت اين کشور هستند،‌ خاطرنشان کرد: بنده يک‌بار به برادران اهل سنت خود گفتم ما که از فلسطين حمايت مي‌کنيم مگر آنها شيعه هستند، ما اگر از موضوع فلسطين عقب‌نشيني کنيم، غرب درهاي خود را به‌روي ما باز مي‌کند، اما ما در اين قضيه مباني خود را داريم.
وي ادامه داد: بنابراين در اين مسئله مالي وقتي ما با چنين چيزي برخورد کرديم، اقدام لازم را انجام داديم اما اعلام نکرديم چون آستان قدس جاي مقدسي است، البته ما اقدام بدون اعلام را مفيد نمي‌دانيم و در واقع دزد دزد گفتن مشکل دزدي را حل نمي‌کند.
حجت‌الاسلام رئيسي تأکيد کرد: آنچه براي مردم اعتماد آور است، اين است که بگويند يک ساختار فساد را حل کرديم، نه اين که دولت بگويد ليست مفسدان را به قوه قضائيه داده‌ايم و آنها هم بگويند چيزي به‌دست ما نرسيده است.
کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با بيان اين موضوع که چنين حالتي بيشتر مردم را نگران مي‌کند، يادآور شد: بنابراين در مسئله آستان قدس نيز ما اقدام لازم را انجام داديم اما اعلام نکرديم و معتقد بوديم اين مسئله بايد توسط خود دستگاه گفته شود؛ چراکه حق مردم آن است که بدانند تا شبهات در ذهن آنها جاي نگيرد.
وي ادامه داد: در اين قضيه بايد يک عزم راسخ داشت و ما آماده پاسخگويي هستيم و همان‌طور که روز گذشته نيز اعلام کرديم، ما مناظره‌ها را به صورت مستقيم لازم مي‌دانيم نه به صورت ضبط‌شده.
رئيسي درباره تيم و برنامه‌هاي اقتصادي خود يادآور شد: ما در تيم اقتصادي تجربياتي از دولت‌هاي گذشته داشته‌ايم و با نگاه به همه آنها تيم و برنامه‌هاي خود را ارائه مي‌کنيم و با اميد به خدا يک تيم آشنا به مسائل اقتصادي و مجرب خواهيم داشت.
کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: ازجمله برنامه‌هاي دولت کار و کرامت شفافيت به‌ويژه شفافيت در امور اقتصادي است؛ چراکه اين مسئله از فساد جلوگيري مي‌کند.
وي در ادامه درباره بحث حقوق زنان که مورد سؤال يکي از حضار قرار گرفت، گفت: دم زدن از حقوق زنان براي کسب منافع بيشتر و جلب توجه در نگاه برخي رسم شده است که نزديک انتخابات اسم زن و حقوق زنان را مي‌آورند، درحالي‌که ما بالاتر از حقوق زن به کرامت زن معتقديم و حقوق زن را بخشي از اين موضوع مي‌دانيم.
رئيسي در پايان تأکيد کرد: وقت شعار نوشتن گذشته و اکنون نوبت اجرا است و ما بنا داريم شاهد اجراي اين قوانين ازجمله قوانين مربوط به حقوق شهروندي و حقوق زنان باشيم و خود را مستلزم به اجرا مي‌دانيم.



منبع : ايسنا

كلمات كليدي : ابراهي رئيسي ، انتخابات ، مناظرات انتخاباتي


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه دمی گوجه یا استانبولی خوشمزه ؛ فوت و فن پختن دمی گوجه در کمترین زمان | با این ترفند سس گوجه فرنگی را خوشمزه کنید

به گزارش همشهری آنلاین، دمی گوجه فرنگی یا استانبولی غذایی خوشمزه است که به راحتی می‌توانید آن را در کمترین زمان تهیه کنید. با استفاده از رب گوجه فرنگی می توانید در زمان کمتر و با منابع محدود این غذای تازه و لذیذ تهیه کنید.

مواد لازم برای پخت دمی گوجه فرنگی

پیاز: ۱ عدد
برنج: ۲ لیوان
سیب زمینی: ۱ عدد
زعفران: یک چهارم قاشق چایخوری (ساییده شده)
نمک به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
گوجه فرنگی: ۵ عدد
روغن: نصف لیوان
زردچوبه به میزان لازم

آموزش پخت دمی گوجه فرنگی

ابتدا گوجه فرنگی ها را بشویید و در مخلوط کن رنده یا پوره کنید. سپس برنج را پس از شستن با دو لیوان آب و پوره گوجه فرنگی در قابلمه بریزید و روی حرارت قرار دهید.

در ظرف مناسبی پیاز را آماده کرده و زعفران رنده شده، کمی زردچوبه، فلفل و نمک را اضافه کنید و به برنج اضافه کنید.

پوره سیب زمینی را اضافه کنید و بگذارید بجوشد تا آب آن تمام شود و فقط چند قاشق غذاخوری آب باقی بماند تا آماده شود.

سپس برنج را به مدت مناسب بجوشانید تا آماده شود و برای سرو آماده شود.

طرز تهیه استانبولی با مرغ | نکته طلایی برای خوشمزه شدن دمی گوجه

راز خوشمزه سس گوجه فرنگی

با افزودن یک لیمو عمانی به غذای در حال جوش، می توانید طعم و عطر برنج را بهبود بخشید. ( چطور در خانه لیموعمانی درست کنیم؟ )

اگر رنگ غذا کافی نیست، می توانید یک قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی اضافه کنید.

در صورت تمایل می توانید ۲ تا ۶ قاشق غذاخوری شیر به برنج اضافه کنید تا قابلمه غذا خوشرنگ شود. در این صورت می توانید مقدار آب را کاهش دهید.

پیشنهاد می‌کنیم بعد از پخت غذا به جای روغن از کره استفاده کنید تا طعم و عطر غذا بهتر شود.

اگر طعم سیر را دوست دارید می‌توانید دو حبه سیر را رنده کرده و به غذا اضافه کنید. این روش را با سبزیجات ترکیب کنید.

پخت دمی گوجه فرنگی با گوشت چرخ کرده

با توجه به مقادیر مشخص شده، ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم گوشت چرخ کرده را بعد از تفت دادن پیاز با ادویه به تابه اضافه می کنیم و خوب تفت می دهیم تا رنگ گوشت تغییر کند. سپس رب گوجه فرنگی را اضافه کرده و بقیه مراحل را مانند قبل ادامه دهید.

قبل از اینکه سیب زمینی‌ها را به تابه اضافه کنید، بعد از اضافه کردن رب گوجه فرنگی و گوجه فرنگی به تابه، نصف فنجان آب اضافه کنید. سپس در ظرف را به مدت ۳۰ دقیقه بپوشانید تا آب آن گرفته شود و گوشت کاملا بپزد.

کد خبر 849321 برچسب‌ها مهارت‌ها فوت‌ و فن خبر مهم آشپزی - دستور پخت

دیگر خبرها

  • طرز تهیه دمی گوجه یا استانبولی خوشمزه ؛ فوت و فن پختن دمی گوجه در کمترین زمان | با این ترفند سس گوجه فرنگی را خوشمزه کنید
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز