Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-27@02:26:02 GMT

تراکتورسازی، فاتح نبرد نایب قهرمانی لیگ برتر شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۱۱۴۶۳

تراکتورسازی، فاتح نبرد نایب قهرمانی لیگ برتر شد

فرار صنعت نفت از سقوط، رقابت سایپا، سیاه جامگان و صبا برای ماندن

در مهمترین بازی دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر تراکتورسازی برابر استقلال به برتری رسید تا شانس بیشتری برای رسیدن به عنوان نایب قهرمانی داشته باشد.


درادامه دیدارهای هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه هفت بازی برگزار شد که در مهمترین مسابقه و در رقابت برای رسیدن به عنوان نایب قهرمانی، تراکتورسازی موفق شد استقلال تهران را با یک گل شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که در تبریز برگزار شد تک گل بازی را محمد ابراهیمی در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند.  هر دو تیم تا اواسط نیمه نخست چند موقعیت نصفه و نیمه داشتند اما راه به جایی نبردند. مهمترین موقعیت این نیمه را آبی پوشان پایتخت روی ضد حمله به دست آورده و به گل تبدیل نکردند. این موقعیت در دقیقه ۲۴ به دست آمد و در حالی که امید ابراهیمی با دروازه بان تک به تک بود، ترجیح داد به جابر انصاری پاس دهد اما او نیز توپ را به گل تبدیل نکرد.
جابر انصاری هشت دقیقه بعد باز هم یکی از بهترین موقعیت‌های استقلال را از دست داد و نتوانست پاس خوب خسرو حیدری را به گل برساند. تراکتورسازان نیز در یک دقیقه پایانی نیمه، دو موقعیت پیاپی را از روی ضربه ایستگاهی و کرنر از دست دادند تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد.
استقلال در دقیقه ۲ نیمه دوم با پاس فرشید اسماعیلی پشت مدافعان صاحب موقعیت عالی شد اما کاوه رضایی برای ضربه زدن به توپ، تنها چند سانتی‌متر کم آورد. شاگردان منصوریان که نیمه دوم را بهتر از حریف خود شروع کرده بودند، در دقیقه ۵۶ نیز توسط کاوه رضایی می توانستند به گل نخست خود برسند اما این مهاجم به جای نشانه گرفتن دروازه، به هم تیمی خود پاس داد اما توپ به وی نرسید و این موقعیت هم از دست رفت.
در دقیقه ۵۸ ارسال امید ابراهیمی، پادوانی را در موقعیت سرزنی خوبی قرار داد اما ضربه این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.علی قربانی که در نیمه دوم به میدان آمده بود، در دقیقه ۸۱ ضربه قیچی برگردانش با برخورد به بازیکن حریف به کرنر رفت.
شاگردان قلعه‌نویی در دقایق پایانی بازی جلو کشیدند و بالاخره محمد ابراهیمی موفق شد با ضربه‌ای زمینی از پشت محوطه جریمه قفل دروازه استقلال را بشکند و تراکتورسازان با یک گل پیش افتادند.شاگردان منصوریان در دقایق باقی مانده فشار بی‌امانی روی دروازه حریف آورد اما بازی با پیروزی یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.
تیم فوتبال تراکتورسازی با این برد ۵۳ امتیازی شد و جای استقلال را در رده دوم گرفت. آبی‌پوشان نیز با ۵۱ امتیاز به رده سوم سقوط کردند.
گسترش فولاد صفر - نفت تهران صفر
دو تیم تقریبا کم انگیزه گسترش فولاد و نفت در حالی مقابل هم قرار گرفتند که هر دو تیم در اندیشه باقی ماندن در نیمه نخست جدول بودند و امید کمی برای قرار گرفتن در رده چهارم جدول رده بندی داشتند. این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
ذوب آهن ۲ – ماشین سازی یک
هر دو تیم انگیزه بالایی برای این دیدار داشتند و برای پیروزی به میدان رفتند. ذوب آهن در پی کسب رتبه چهارم و ماشین سازی در پی فرار از سقوط و زنده نگه داشتن امیدهایش برای بقا بود اما نتیجه بازی به سود ذوب آهن بود تا ماشین سازی در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر راهی دسته پایین‌تر شود. شاگردان مجتبی حسینی این دیدار را با حساب ۲ بر صفر پیروز شدند.جری بنگستون در دقیقه ۲۸ و مهدی رجب زاده در دقیقه ۵۰ برای ذوب آهن گل زدند.
سایپا صفر – صنعت نفت آبادان ۲
یکی از کم اهمیت‌ترین بازی‌های لیگ برتر دیدار سایپا و صنعت نفت آبادان بود. هر دو تیم تقریبا حضورشان در لیگ هفدهم را قطعی کرده بودند. مصاف شاگردان فیروز کریمی و حسین فرکی در پایان با برد ۲ بر صفر صنعت نفت تمام شد.برای صنعت نفت، رضا جبیره در دقیقه ۲۸ و زبیر نیک نفس در دقیقه ۸۶ موفق به گلزنی شدند.
فولاد خوزستان یک – استقلال خوزستان ۳
دربی اهواز، با دیدار قهرمان‌های سال‌های اخیر پیگیری شد. هیچ کدام از دو تیم خطر سقوط را حس نمی کردند و شانسی هم برای کسب سهمیه آسیا نداشتند.این دیدار تمام اهوازی با پیروزی ۳ بر یک شاگردان سیروس پورموسوی خاتمه یافت.برای استقلال خوزستان مهدی مومنی در دقیقه ۲۰، آلویس نانگ در دقیقه ۶۵ و حسن بیت‌سعید در دقیقه ۸۳ گلزنی کردند. تک گل فولاد را هم ساسان انصاری در دقیقه ۶۶ گلزنی کرد تا بار دیگر این مهاجم به صدر جدول گلزنان برگردد و در کنار مهدی طارمی قرار بگیرد.
صبای قم صفر – سپاهان یک
یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته ۲۸ لیگ برتر مصاف صبا و سپاهان بود که در قم برگزار شد. صبا برای فرار از سقوط و سپاهان برای رسیدن به رده چهارم تلاش می‌کردند اما پیروزی سپاهان این تیم را در کورس کسب سهمیه آسیایی حفظ کرد اما صبا نتوانست از امتیاز میزبانی برای فرار انتهای جدول استفاده کند. سپاهان موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد.برای سپاهان مسعود حسن زاده در دقیقه ۴۰ گل زد.
سیاه جامگان یک – پیکان ۲
این دو تیم هم انگیزه های متفاوتی داشتند اما شاگردان میثاقیان برای جدا شدن از انتهای جدول و باقی ماندن در لیگ برتر نیاز مبرمی به پیروزی داشتند. با این حال این دیدار حساس با شکست ۲ بر صفر سیاه جامگان تمام شد. این شکست شرایط سیاه جامگان در انتهای جدول را وخیم‌تر کرد. برای پیکان گادوین منشا در دقیقه ۴۰ و ۸۰ گلزنی کرد. تک گل سیاه جامگان را نیز پیام ملکیان در دقیقه ۸۷ به ثمر رساند.

-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امشب لیگ برتر انگلیس، اورتون و لیورپول از ساعت ۲۲:۳۰ در دربی مرسی‌ساید به مصاف همدیگر می‌روند.

دو تیم در شرایط بسیار متفاوتی به سر می‌برند. قرمزها که در بازی‌های گذشته از کورس قهرمانی عقب مانده‌اند و از لیگ اروپا حذف شدند، در حال تلاش برای پس گرفتن صدر جدول هستند و در سمت دیگر آبی‌‌پوشان در رتبه شانزدهم قرار دارند و برای بقا می‌جنگند.

با این حال این دیدار همیشه فارغ از اوضاع دو تیم با جذابیت‌های بسیاری همراه بوده است. یورگن کلوپ برای بازی امشب مثل همیشه آلیسون بکر را در درون دروازه قرار داده و زوج ویرژیل فن‌دایک و ابراهیم کوناته در قلب دفاع ایستاده‌اند. در گوشه‌های دفاع هم الکساندر آرنولد و اندی رابرتسون حضور دارند.

در خط هافبک الکسیس مک‌آلیستر که در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته در کنار دومینیک سوبوسلای و کورتیس جونز حضور دارد و در خط حمله هم محمد صلاح، داروین نونیز و لوئیز دیاز قرار گرفته‌اند.

ترکیب اورتون: جردن پیکفورد، بن گادفری، جیمز تارکوفسکی، جرد برنتویت، ویتالی میکولنکو، جک هریسون، جیمز گارنر، ادریسا گانا گیه، دوایت مک‌نیل، عبدولایه دوکوره و کالورت لوین

ترکیب لیورپول: آلیسون بکر، فن‌دایک، کوناته، آرنولد، رابرتسون، مک‌آلیستر، کورتیس جونز، دومینیک سوبوسلای، محمد صلاح، داروین نونیز و لوئیز دیاز

دیگر خبرها

  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی