Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتیجه اولیه تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر امروز پس از دریافت نظر هیأت نظارت شهرستان ها از سوی فرمانداری‌ها اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس، مراتب تایید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر امروز پس از دریافت نظر هیات نظارت شهرستان ها از سوی فرمانداری ها اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتیجه اولیه بوده و داوطلبانی که در این مرحله رد صلاحیت شده اند می توانند از فردا 3 اردیبهشت ماه به مدت 4 روز مراتب شکایت خود را به هیات نظارت استانها اعلام کنند.

بر این اساس هیات های نظارت استانها طبق تبصره 3 ماده 50 قانون از تاریخ 7 الی 16 اردیبهشت ماه یعنی به مدت 10 فرصت دارند به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده رسیدگی کنند.

بنابراین نتیجه و اعلام نظر قطعی و نهایی هیات نظارت استان در خصوص شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده 17 اردیبهشت ماه از طریق فرمانداری ها اعلام می شود.

اسامی نامزدهای نهایی انتخابات شوراهای شهر در مدت 3 روز یعنی از 18 الی 20 اردیبهشت ماه توسط فرمانداری ها منتشر خواهد شد.

تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر از 21 اردبهشت آغاز و به مدت 7 روز یعنی تا 27 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «نواف سلام» رییس دادگاه بین‌المللی کیفری نتیجه بررسی شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را اعلام کرد.

رییس دادگاه کیفری بین‌المللی بیان کرد: این دادگاه اختیارات و صلاحیت لازم برای اعمال تدابیر موقت در خصوص صادرات سلاح از سوی آلمان به اسراییل را ندارد.

وی تاکید کرد: شرایط برای اعمال تدابیر موقت بر اساس دادخواست نیکاراگوئه مهیا نیست. شرایطی که به دلیل آن، موضوع مطرح شده برای اعمال تدابیر حمایتی موقت کافی نیست.

رییس دادگاه کیفری بین‌المللی افزود: این دادگاه از شرایط زندگی فاجعه‌بار در غزه نگران است. تمامی طرف‌ها ملزم به عدم نقض قوانین مرتبط با نسل‌کشی جمعی هستند.

گفتنی است دوشنبه بیستم فروردین‌ماه گذشته نیکاراگوئه از دیوان بین المللی دادگستری خواست تا با صدور حکمی از آلمان بخواهد ضمن توقف حمایت تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی، از تصمیمش مبنی بر توقف کمک مالی به آژانس امدادرسانی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) منصرف شود.

نیکاراگوئه در جلسات دیوان بین المللی کیفری که به مدت دو روز در شهر لاهه هلند برگزار شد، درخواست اتخاذ «تدابیر فوری و اضطراری» را به عنوان بخشی از یک پرونده گسترده‌تر مطرح کرده است که برلین را به نقض کنوانسیون نسل‌کشی و قوانین جنگ در حمایت از رژیم صهیونیستی در تجاوز به نوار غزه متهم می‌کند.

تیم حقوقی نیکاراگوئه در دیوان بین المللی کیفری تاکید کرد که آلمان از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در نسل‌کشی فلسطینیان ساکن این باریکه مشارکت داشته و قوانین بین‌المللی را نقض کرده است.

کد خبر 6093473

دیگر خبرها

  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت