Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@01:17:23 GMT

برگزاری «مسابقه اینترنتی نهج‌البلاغه» در کردستان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۱۱۸۳۳

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: مسابقه اینترنتی نهج‌البلاغه ویژه ماه رجب المرجب است که به منشور آشنایی علاقمندان و شرکت‌کنندگان با نهج‌البلاغه برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان به منظور شرکت در این مسابقه می‌توانند از طریق سایت تبیان کردستان سوالات را دریافت کنند، افزود: سؤالات بیست گانه مسابقه نهج‌البلاغه بر روی سایت تبیان کردستان از 22 فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه جاری در دسترس علاقمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به منابع این مسابقه بیان کرد: منبع سوالات مسابقه یاد شده کتاب نهج البلاغه ترجمه محمد دشتی، خطبه شماره 65 شناخت خدا، خطبه شماره 193 همام، خطبه شماره 87 الگوی انسان کامل و نامه شماره 31 وصیت به امام حسن(ع) است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: تعداد سؤالات این مسابقه 20 سوال بوده که به صورت چهارگزینه‌ای است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به لینک زیر سوالات را دریافت و پس از مطالعه و پاسخگویی، جهت وارد کردن پاسخ‌های خود به بخش مسابقات سایت تبیان کردستان مراجعه کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد

ورزشگاه دیدار آبی پوشان و سپاهان اعلام شد

طرفداری | ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

مسابقه دو تیم آبی پوشان جنوب – سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • دفترچه سوالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • کنکور هنر ۱۴۰۳ + تاریخ، زمان برگزاری و تعداد سوالات
  • دستگیری بیش از ۵۰ هزار کلاهبردار فروش سوالات کنکور/ اینترنت در زمان برگزاری آزمون قطع نمی‌شود
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران