Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-25@04:51:40 GMT

صبحت بخیر و رنگی/ برای رسیدن به آرزوهات تلاش کن

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۱۲۲۲۲

صبحت بخیر و رنگی/ برای رسیدن به آرزوهات تلاش کن

بهار رنگارنگ با کلی قشنگی و خوشحالی توی زندگیمون سرک کشیده. این روزهای فوق العاده ی سال رو از دست ندیم! روزهایی که هر روز چشم یک شکوفه ی جدید به دنیا باز میشه و بوی چمن تازه آدم رو سرمست میکنه. از هوای خوب و خنک اردیبهشت لذت ببریم و همه ی نگرانی هامون رو به دست ابر بهاری بسپاریم تا با بارونش اونها رو بشوره و پاک کنه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادمون نره هر از گاهی توی طبیعتی که دوباره جون گرفته قدمی بزنیم، به آواز پرنده ها گوش کنیم و از زل زدن به حرکات ابرها توی آسمون آبی انرژی برای یک زندگی شاد و با آرامش رو تامین کنیم.

از طرف همه بچه های بولتن نیوز، صبحت بخیر آدم رنگی. این هدیه امروز ماست تا تو رو برای یه روز خوب همراهی کنیم. حسی که از این تصویر گرفتی رو تا شب همراه خودت نگه دار و به اطرافیان‌ات منتقل کن. برای رسیدن به آرزوهات تلاش کن.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سرهنگ عبدالله حاجیلری افزود: پس از جابجایی برای اعزام کارشناس باید با شماره‌های ۱۱۰ یا ۱۲۰ تماس گرفته شود.

سرهنگ حاجیلری ادامه داد: در تصادفات منجر به فوت، اما نباید تغییری در وضعیت خودرو‌ها ایجاد کرد. در این موارد، تا رسیدن کارشناس، ایمن سازی جهت آگاه سازی سایر خودرو‌های عبوری، ضروری است.

وی اضافه کرد: در تصادفات جرحی نیز جابجایی لازم است و تصویربرداری و یا نشانه گذاری باید انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • شناسایی بیماری‌های عفونی با نانوکامپوزیت آراسته به طلا
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • تصاویری پر بازدید از صحرای فوق‌العاده عربستان با رنگی خاص (فیلم)
  • بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • جشن مردمی شکوفه های رنگی در ورامین